The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Jong Oranje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Jong Oranje (/showthread.php?tid=2375) |
- Treesong - 14-06-2007 Mukkus Wrote:Lamlul. ![]() - Treesong - 14-06-2007 Depor Wrote:Homo's wonen overal.... ![]() ![]() ![]() - Mukkus - 14-06-2007 Treesong Wrote:Treesong ![]() - Fabian - 14-06-2007 Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul Ken je deze : ](*,) - Peter - 14-06-2007 Fabian Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul Nee, sorry. Deze ken ik wel: ![]() - Matador! - 14-06-2007 Echt kleuter, wat moet je omgeving (je opblaaspop en je teddybeer) moe worden van jou... :roll: - Mukkus - 14-06-2007 Matador! Wrote:Echt kleuter, wat moet je omgeving (je opblaaspop en je teddybeer) moe worden van jou... :roll: Nog 1x voor Peter: Met je teddybeer moet je knuffelen en met je opblaaspop doe je de wat viezere dingen. Niet andersom. - Peter - 14-06-2007 En daar kom je nu mee? - Mukkus - 14-06-2007 Ik had het al 2x eerder uitgelegd. - Peter - 14-06-2007 Ok, bedankt! - Mukkus - 14-06-2007 Computer uit en slapen gaan! Straks is je moeder boos! - Fabian - 15-06-2007 Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul Heerlijk, ik had het over jou, en jij begint weer over Ajax... Een grotere Calimero vindt je niet .... - Peter - 15-06-2007 Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul ![]() Quote:Kampioenen laatste 25 jaar: - Mukkus - 15-06-2007 Iemand enig idee wat een atoombom op Eindhoven kost? - Fabian - 15-06-2007 Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul Nog mooier, reageren met NOG een calimero opmerking ! Zal je het ooit leren, peutertje ? :lol: - Peter - 15-06-2007 Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul ![]() - Fabian - 15-06-2007 Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor .... Je bent blijkbaar nog dommer dan ik al dacht... :eeeek: - Legion - 15-06-2007 Peter Wrote:Wij PSV supporters ![]() - Peter - 15-06-2007 Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor .... Wil ik erkenning? Wat heb ik gepresteerd dan? :eeeek: Dat jullie zo dom zijn om te blijven denken dat Ajax succesvoller is dan PSV en daarbij de feiten negeren is weer wat anders en toch niet mijn probleem? - Fabian - 15-06-2007 Peter Wrote:Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor .... Waar zeg ik dat Ajax succesvoller is ? Heb ik het uberhaupt over Ajax in deze ? Behalve dat ik reageer op jouw stompzinnige, calimero-achtige one-liners ??? Je zakt nog een beetje op de IQ-ladder peuter... :lol: - Peter - 15-06-2007 Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor .... Blijkt uit dergelijke zaken je IQ dan? Breaking news! - Fabian - 15-06-2007 Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor .... Bij jou, blijkbaar, wel ja... Althans, het blijkt dat je vooral niet veel bezit... - Peter - 15-06-2007 Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor .... Nah, val mee. Universitaire studie en gem. 130 bij van die IQ-testjes. :razz: - Fabian - 15-06-2007 Het gaat hier over je echte leven peuter, niet over je World of Warcraft / Second Life account.... - Treesong - 15-06-2007 Bovendien: elke aap kan tegenwoordig studeren aan de universiteit. Tis een grof schandaal! ![]() - waf - 15-06-2007 Treesong Wrote:Bovendien: elke aap kan tegenwoordig studeren aan de universiteit. Tis een grof schandaal! ja vroeger kon je nog sjezen, tegenwoordig onmogelijk. :razz: - Peter - 15-06-2007 Fabian, heppie honger? - Peter - 15-06-2007 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:De Mul van Ajax (de club is voor jou een maatstaf is of je goed bent) zit zelfs bij afwezigheid van Dembele op de bank van België. Zo slecht zijn hun spitsen! :razz: We zullen het wel zien de komende week, ik ben er bang voor. En welke afmakers heeft Nederland voorin? Babel mag blij zijn als hij er 1 of 2 maakt dit toernooi en Rigters is al helemaal niet serieus te nemen voorin. De middenvelders die we hebben staan zijn ook niet bepaald veel-scorend. :| Gelukkig hebben veel clubs ook van zulke simpele zielen als scouts in dienst. Hij heeft ook 1x leuk gespeeld hoor :roll: (al is 3 ton als afkoopsom in het contract van een jeugdig natuurlijk een lachtertje, nac zet zich mooi voor schut) : 'Optreden Rigters wekt buitenlandse interesse' 15/6/2007 8 :23 Zijn optreden op het EK Onder-21 kan voor Maceo Rigters wel eens uitmonden in een transfer. De 23-jarige spits heeft zich tijdens het toernooi in de kijker gespeeld van diverse buitenlandse clubs en heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract. 'De afkoopsom zal het probleem niet zijn.' Rigters begon zowel tegen Jong Israël (1-0 winst) als Jong Portugal (2-1 zege) in de basis en viel tijdens het laatste duel op door een doelpunt voor zijn rekening te nemen en een strafschop te verdienen. Volgens De Telegraaf heeft die prestatie de interesse gewekt van Bayer Leverkusen, Celtic en Newcastle United. Rigters staat nog tot medio 2009 onder contract bij NAC Breda, maar bij die club mist de aanvaller het vertrouwen. 'Bij NAC heb ik de laatste twee jaar nooit echte waardering gevoeld', zegt de op het laatste moment aan de selectie van Jong Oranje toegevoegde aanvaller in het Algemeen Dagblad. 'Vrijwel altijd speelde en trainde ik op de vleugel. In de spits kreeg ik nooit echt een kans.' Of hij in Breda nog alsnog te bewonderen valt als centrumspits valt te bezien. Rigters hoeft vanwege een clausule in zijn contract naar verluidt slechts 300 duizend euro te kosten. 'De afkoopsom die in mijn contract staat is laag, dus dat zal het probleem niet zijn als clubs me willen hebben', geeft Rigters in het AD ruimte voor speculatie. - Bocaloca - 15-06-2007 Treesong Wrote:Bovendien: elke aap kan tegenwoordig studeren aan de universiteit. Tis een grof schandaal!:excited: - Mukkus - 15-06-2007 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:De Mul van Ajax (de club is voor jou een maatstaf is of je goed bent) zit zelfs bij afwezigheid van Dembele op de bank van België. Zo slecht zijn hun spitsen! :razz: We zullen het wel zien de komende week, ik ben er bang voor. En welke afmakers heeft Nederland voorin? Babel mag blij zijn als hij er 1 of 2 maakt dit toernooi en Rigters is al helemaal niet serieus te nemen voorin. De middenvelders die we hebben staan zijn ook niet bepaald veel-scorend. :| In de winterstop zou zijn contract niet eens verlengd worden, doordat Rigters zich terugknokte bij NAC verdiende hij wel een contractverlenging. Mooi, die belangstelling voor Rigters. Niet de minste clubs. Vind het trouwens typisch een speler voor Feyenoord. |