The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Jong Oranje - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: Jong Oranje (/showthread.php?tid=2375)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

- Treesong - 14-06-2007

Mukkus Wrote:Lamlul.

[Image: gay.gif]

- Treesong - 14-06-2007

Depor Wrote:Homo's wonen overal....

[Image: gay.gif] Hakkuh \Big Grin/ :excited:

- Mukkus - 14-06-2007

Treesong Wrote:Treesong

- Fabian - 14-06-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Dan is ALex toch ook een speler van Chelski Lamlul

Hoezo? Als er niets veranderd speelt hij komend seizoen voor PSV. Dat er 99% nog wel wat veranderd doet daar niet aan af.

Gaat er toch om dat ie verhuurd word door Chelsea...braindead ofzo?

Maar hij trainde de afgelopen 2 jaar in Eindhoven en zal dat als de situatie zo blijft komend seizoen ook doen. Das t verschil met Aisatti, Bakkal en Beerens. Die zijn inmiddels teruggekeerd in Eindhoven en dus geen spelers van Twente en NEC meer. Beerens wordt mogelijk wel weer NEC'er.

Ken je deze : ](*,)

- Peter - 14-06-2007

Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:

Hoezo? Als er niets veranderd speelt hij komend seizoen voor PSV. Dat er 99% nog wel wat veranderd doet daar niet aan af.

Maar hij trainde de afgelopen 2 jaar in Eindhoven en zal dat als de situatie zo blijft komend seizoen ook doen. Das t verschil met Aisatti, Bakkal en Beerens. Die zijn inmiddels teruggekeerd in Eindhoven en dus geen spelers van Twente en NEC meer. Beerens wordt mogelijk wel weer NEC'er.

Nee, sorry. Deze ken ik wel:

[Image: wesley-sneyder-smurf7-helem0.gif]

- Matador! - 14-06-2007

Echt kleuter, wat moet je omgeving (je opblaaspop en je teddybeer) moe worden van jou... :roll:

- Mukkus - 14-06-2007

Matador! Wrote:Echt kleuter, wat moet je omgeving (je opblaaspop en je teddybeer) moe worden van jou... :roll:

Nog 1x voor Peter:
Met je teddybeer moet je knuffelen en met je opblaaspop doe je de wat viezere dingen. Niet andersom.

- Peter - 14-06-2007

En daar kom je nu mee?

- Mukkus - 14-06-2007

Ik had het al 2x eerder uitgelegd.

- Peter - 14-06-2007

Ok, bedankt!

- Mukkus - 14-06-2007

Computer uit en slapen gaan! Straks is je moeder boos!

- Fabian - 15-06-2007

Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:

Heerlijk, ik had het over jou, en jij begint weer over Ajax...
Een grotere Calimero vindt je niet ....

- Peter - 15-06-2007

Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:

Icon_question

Quote:Kampioenen laatste 25 jaar:
Nederland: PSV (13), Ajax (9), Feyenoord (3)

- Mukkus - 15-06-2007

Iemand enig idee wat een atoombom op Eindhoven kost?

- Fabian - 15-06-2007

Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:

Icon_question

Nog mooier, reageren met NOG een calimero opmerking ! Zal je het ooit leren, peutertje ? :lol:

- Peter - 15-06-2007

Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:

Icon_question

Nog mooier, reageren met NOG een calimero opmerking ! Zal je het ooit leren, peutertje ? :lol:

Xtragaap4de Deze discussie is hier en eigenlijk overal op internet en in den landen al 100.000x gevoerd. Wij PSV supporters wachten nog steeds op het eerste argument waarom wij onder minderwaardig moeten voelen tov Ajaxcieden ipv gewoon maar calimero roepen. Helaas zijn die argumenten tot nu toe uitgebleven.

- Fabian - 15-06-2007

Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor ....

Je bent blijkbaar nog dommer dan ik al dacht... :eeeek:

- Legion - 15-06-2007

Peter Wrote:Wij PSV supporters

- Peter - 15-06-2007

Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor ....

Wil ik erkenning? Wat heb ik gepresteerd dan? :eeeek: Dat jullie zo dom zijn om te blijven denken dat Ajax succesvoller is dan PSV en daarbij de feiten negeren is weer wat anders en toch niet mijn probleem?

- Fabian - 15-06-2007

Peter Wrote:
Fabian Wrote:Je wilt erkenning, daarom moet je blijkbaar steeds die one-liners ertussendoor gooien over Ajax, terwijl we het hier over jou en/of Oranje hadden, duidelijker kan je het niet krijgen hoor ....

Wil ik erkenning? Wat heb ik gepresteerd dan? :eeeek: Dat jullie zo dom zijn om te blijven denken dat Ajax succesvoller is dan PSV en daarbij de feiten negeren is weer wat anders en toch niet mijn probleem?

Waar zeg ik dat Ajax succesvoller is ? Heb ik het uberhaupt over Ajax in deze ? Behalve dat ik reageer op jouw stompzinnige, calimero-achtige one-liners ???

Je zakt nog een beetje op de IQ-ladder peuter... :lol:

- Peter - 15-06-2007

Fabian Wrote:
Peter Wrote:

Waar zeg ik dat Ajax succesvoller is ? Heb ik het uberhaupt over Ajax in deze ? Behalve dat ik reageer op jouw stompzinnige, calimero-achtige one-liners ???

Blijkt uit dergelijke zaken je IQ dan? Breaking news!

- Fabian - 15-06-2007

Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:

Bij jou, blijkbaar, wel ja... Althans, het blijkt dat je vooral niet veel bezit...

- Peter - 15-06-2007

Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:

Bij jou, blijkbaar, wel ja... Althans, het blijkt dat je vooral niet veel bezit...

Nah, val mee. Universitaire studie en gem. 130 bij van die IQ-testjes. :razz:

- Fabian - 15-06-2007

Het gaat hier over je echte leven peuter, niet over je World of Warcraft / Second Life account....

- Treesong - 15-06-2007

Bovendien: elke aap kan tegenwoordig studeren aan de universiteit. Tis een grof schandaal! Icon_evil

- waf - 15-06-2007

Treesong Wrote:Bovendien: elke aap kan tegenwoordig studeren aan de universiteit. Tis een grof schandaal! Icon_evil

ja vroeger kon je nog sjezen, tegenwoordig onmogelijk. :razz:

- Peter - 15-06-2007

Fabian, heppie honger?

- Peter - 15-06-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:De Mul van Ajax (de club is voor jou een maatstaf is of je goed bent) zit zelfs bij afwezigheid van Dembele op de bank van België. Zo slecht zijn hun spitsen! :razz: We zullen het wel zien de komende week, ik ben er bang voor. En welke afmakers heeft Nederland voorin? Babel mag blij zijn als hij er 1 of 2 maakt dit toernooi en Rigters is al helemaal niet serieus te nemen voorin. De middenvelders die we hebben staan zijn ook niet bepaald veel-scorend. :|

Idd 8 spelers van de NL-top 4, maar geen van allen dragende spelers van die ploegen. Stuk voor stuk spelers die lekker meehobbelen als het goed gaat en als 1e door de mand vallen als het minder wordt.

:lol:

Omdat hij 1 goal maakt is hij Jong Oranje waardig? Zeer beperkte speler.

1 goal, penal gekregen door hem, schiet uit een moeilijke hoek op de paal. 90 minuten actief en gevaarlijk. Officieel uitgeroepen tot 'UEFA's Man of the Match".

Gelukkig hebben veel clubs ook van zulke simpele zielen als scouts in dienst. Hij heeft ook 1x leuk gespeeld hoor :roll: (al is 3 ton als afkoopsom in het contract van een jeugdig natuurlijk een lachtertje, nac zet zich mooi voor schut) :

'Optreden Rigters wekt buitenlandse interesse'

15/6/2007 8 :23

Zijn optreden op het EK Onder-21 kan voor Maceo Rigters wel eens uitmonden in een transfer. De 23-jarige spits heeft zich tijdens het toernooi in de kijker gespeeld van diverse buitenlandse clubs en heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract. 'De afkoopsom zal het probleem niet zijn.'
Rigters begon zowel tegen Jong Israël (1-0 winst) als Jong Portugal (2-1 zege) in de basis en viel tijdens het laatste duel op door een doelpunt voor zijn rekening te nemen en een strafschop te verdienen. Volgens De Telegraaf heeft die prestatie de interesse gewekt van Bayer Leverkusen, Celtic en Newcastle United.

Rigters staat nog tot medio 2009 onder contract bij NAC Breda, maar bij die club mist de aanvaller het vertrouwen. 'Bij NAC heb ik de laatste twee jaar nooit echte waardering gevoeld', zegt de op het laatste moment aan de selectie van Jong Oranje toegevoegde aanvaller in het Algemeen Dagblad. 'Vrijwel altijd speelde en trainde ik op de vleugel. In de spits kreeg ik nooit echt een kans.'

Of hij in Breda nog alsnog te bewonderen valt als centrumspits valt te bezien. Rigters hoeft vanwege een clausule in zijn contract naar verluidt slechts 300 duizend euro te kosten. 'De afkoopsom die in mijn contract staat is laag, dus dat zal het probleem niet zijn als clubs me willen hebben', geeft Rigters in het AD ruimte voor speculatie.

- Bocaloca - 15-06-2007

Treesong Wrote:Bovendien: elke aap kan tegenwoordig studeren aan de universiteit. Tis een grof schandaal! Icon_evil
:excited:

- Mukkus - 15-06-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:De Mul van Ajax (de club is voor jou een maatstaf is of je goed bent) zit zelfs bij afwezigheid van Dembele op de bank van België. Zo slecht zijn hun spitsen! :razz: We zullen het wel zien de komende week, ik ben er bang voor. En welke afmakers heeft Nederland voorin? Babel mag blij zijn als hij er 1 of 2 maakt dit toernooi en Rigters is al helemaal niet serieus te nemen voorin. De middenvelders die we hebben staan zijn ook niet bepaald veel-scorend. :|

Idd 8 spelers van de NL-top 4, maar geen van allen dragende spelers van die ploegen. Stuk voor stuk spelers die lekker meehobbelen als het goed gaat en als 1e door de mand vallen als het minder wordt.

:lol:

Omdat hij 1 goal maakt is hij Jong Oranje waardig? Zeer beperkte speler.

1 goal, penal gekregen door hem, schiet uit een moeilijke hoek op de paal. 90 minuten actief en gevaarlijk. Officieel uitgeroepen tot 'UEFA's Man of the Match".

Gelukkig hebben veel clubs ook van zulke simpele zielen als scouts in dienst. Hij heeft ook 1x leuk gespeeld hoor :roll: (al is 3 ton als afkoopsom in het contract van een jeugdig natuurlijk een lachtertje, nac zet zich mooi voor schut)

In de winterstop zou zijn contract niet eens verlengd worden, doordat Rigters zich terugknokte bij NAC verdiende hij wel een contractverlenging.
Mooi, die belangstelling voor Rigters. Niet de minste clubs. Vind het trouwens typisch een speler voor Feyenoord.