The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Oefenwedstrijden 2007/2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Oefenwedstrijden 2007/2008 (/showthread.php?tid=2450)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


- Treesong - 26-07-2007

waf Wrote:maar ja, het is geen hiele, de goey of dudek...

Je bent Eddy Treijtel vergeten :razz:


- Berend Botje - 26-07-2007

En van Male, Eddie P.G.


- Peter - 26-07-2007

D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:Ja ok, als je club 3 dikke kansen tegenkrijgt zit de sfeer er nergens lekker in he.

Spreek voor jezelf, dat noemen ze nu 'sing when you winning'.

Ey dat jullie in Almelo al blij zijn met 3 dikke kansen op rij en daarna een tijdje niks waardoor jullie blijven zingen is jullie eigen probleem he! :wink:


- D'r an met de lippe - 26-07-2007

Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:Ja ok, als je club 3 dikke kansen tegenkrijgt zit de sfeer er nergens lekker in he.

Spreek voor jezelf, dat noemen ze nu 'sing when you winning'.

Ey dat jullie in Almelo al blij zijn met 3 dikke kansen op rij en daarna een tijdje niks waardoor jullie blijven zingen is jullie eigen probleem he! :wink:

Há, scherp.
Maareuh, 19 augustus is dat ook een beetje jou probleem Peter :razz:


- Peter - 26-07-2007

D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:Ja ok, als je club 3 dikke kansen tegenkrijgt zit de sfeer er nergens lekker in he.

Spreek voor jezelf, dat noemen ze nu 'sing when you winning'.

Ey dat jullie in Almelo al blij zijn met 3 dikke kansen op rij en daarna een tijdje niks waardoor jullie blijven zingen is jullie eigen probleem he! :wink:

Há, scherp.
Maareuh, 19 augustus is dat ook een beetje jou probleem Peter :razz:

Ik denk 0-4.. we spelen tegen VVV immers al knap met 1-1 gelijk. Sad


- D'r an met de lippe - 26-07-2007

Peter Wrote:Ik denk 0-4.. we spelen tegen VVV immers al knap met 1-1 gelijk. Sad

Ik las het inderdaad. Ik hoop dat het aan jullie zwakte heeft gelegen en niet aan VVV zijn sterkte :wink:
Ach, zegt nog niet zoveel, oefenwedstrijden.

Onze oefenreeks is tot nu toe ook alles behalve indrukwekkend:

Den Ham - Heracles 1-5
Oranje Nassau - Heracles 0-2
Heracles - HHC Hardenberg 4-0
Heracles - Hearts 1-5

Magere overwinningen tegen amateurclubs (2 keer derde klasser en een hoofdklasser) met slecht spel en bij de eerste serieuze test meteen hard op de bek. Maar ik maak mij nog niet echt druk, het gaat goed komen dit seizoen.


- FC Petr - 26-07-2007

waf Wrote:
Ekslem Wrote:Hofs en Bruins lijken bankklanten te gaan worden. of heb ik het nu mis waf?
Vooral voor Bruins zou dat heel jammer zijn.

ik moet zeggen dat ik de guzman vond tegenvallen dus wie weet. maar tegen iets makkelijkere tegenstanders lijkt de combi met makaay goed.

hofs is zeker bankklant (vind ik sowieso geen topper), bruins krijgt mooi een jaartje om te wennen. daar wordt hij niet minder van.

lucius moet ook vrezen voor zijn plek denk ik. werd vorig jaar ten onrechte opgehemeld, dat zei ik toen al maar nu blijkt het ook.

Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen.....prima steekballetje op de tegenvallende Makaay.


- waf - 26-07-2007

FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.


- Ekslem - 26-07-2007

waf Wrote:
FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.

een type Culina


- FC Petr - 26-07-2007

Ekslem Wrote:
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.

een type Culina

Culina, scorend vermogen? :lol:


- Ekslem - 26-07-2007

FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.

een type Culina

Culina, scorend vermogen? :lol:

Ja best wel. v Basten was destijds lyrisch over hem en vond hem de nummer 9 van Ajax. Bij PSV wordt ie vooral als werkpaard gebruikt. Ik hem overigens ook liever in de selectie dan Hofs (dan heb ik het over de huidige PSV selectie)


- waf - 26-07-2007

Ekslem Wrote:
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.

een type Culina

Culina, scorend vermogen? :lol:

Ja best wel. v Basten was destijds lyrisch over hem en vond hem de nummer 9 van Ajax. Bij PSV wordt ie vooral als werkpaard gebruikt. Ik hem overigens ook liever in de selectie dan Hofs (dan heb ik het over de huidige PSV selectie)

oh, als van basten het vindt dn is dat wel overtuigend ja. Undecided


- Ekslem - 26-07-2007

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.

een type Culina

Culina, scorend vermogen? :lol:

Ja best wel. v Basten was destijds lyrisch over hem en vond hem de nummer 9 van Ajax. Bij PSV wordt ie vooral als werkpaard gebruikt. Ik hem overigens ook liever in de selectie dan Hofs (dan heb ik het over de huidige PSV selectie)

oh, als van basten het vindt dn is dat wel overtuigend ja. Undecided

Daarom heb ik er destijds bijgezet. v Basten geilt op alle ajacieden.


- FC Petr - 26-07-2007

Ekslem Wrote:
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Ik vond Hofs anders goed invallen, weliswaar iets te aanvallend ingesteld maar zeker dreigend en scorend vermogen

dit ben ik wel met je eens. toch denk ik dat hij niet goed genoeg is. hij is een goeie stand in voor guzman op 10, en zou eventueel hangend op rechts gebruikt kunnen worden, als je moet controleren.

maar het blijft een speler 'leuk om erbij te hebben'.

een type Culina

Culina, scorend vermogen? :lol:

Ja best wel. v Basten was destijds lyrisch over hem en vond hem de nummer 9 van Ajax. Bij PSV wordt ie vooral als werkpaard gebruikt. Ik hem overigens ook liever in de selectie dan Hofs (dan heb ik het over de huidige PSV selectie)

Kijk de statistieken er maar even op na, volgens mij heeft ie één goed seizoen bij Twente gespeeld waarin hij in de spits speelde.


- Ekslem - 26-07-2007

v basten zei het ook over hem toen hij bij jong Ajax of het tweede of zo zat


- FC Petr - 26-07-2007

Ekslem Wrote:v basten zei het ook over hem toen hij bij jong Ajax of het tweede of zo zat

Xtragaap4de


- Ekslem - 26-07-2007

Ik geef aan dat het een type speler in de categorie 'leuk om er bij te hebben'

Jij begint daarna te raaskallen, ga ik in op jouw opmerking en dan zo'n smiley. Flikker toch op zeg!


- FC Petr - 26-07-2007

Ekslem Wrote:Ik geef aan dat het een type speler in de categorie 'leuk om er bij te hebben'

Jij begint daarna te raaskallen, ga ik in op jouw opmerking en dan zo'n smiley. Flikker toch op zeg!

Dat van Basten gedoe werd me een beetje te slaapverwekkend, that's all. :roll:


- Treesong - 26-07-2007

Ekslem Wrote:Flikker

[gay]


- Quatro - 28-07-2007

k ga zo es ff kijke hoe me cluppie AZ in de pan gaat hakken... kank gelijk koef ff carriere advies geven :8:


- waf - 28-07-2007

emmen-feyenoord bij rust 2-2. terwijl een goal van emmen onterecht zou zijn afgekeurd.

drenthe speelt mee, die kunnen we dus beter verkopen. :razz:


- centre court - 28-07-2007

emmen-feyenoord 2-3
duisburg-psv 2-1
falkirk-ajax 2-1

allemaal niet zo overtuigend vandaag. lekker belangrijk ook.


- Treesong - 28-07-2007

centre court Wrote:duisburg-psv 2-1

Wat SLECHT zeg! :lol:


- D'r an met de lippe - 28-07-2007

Heracles Almelo - Lokomotiv Sofia 3-2.

Doelpunten makers namens Heracles waren Bridji, Everton en Bosnar.

Puik resultaat!
Bridji scoorde als invaller en gaf later de assist op Everton. Ik heb me vaker afgevraagd hoelang hij nog van een basisplaats af wordt gehouden en doe dit nu weer. Eigenlijk hebben we een bescheiden luxe-probleem. Geen brede selectie maar wel kwaliteit, ook bij de bankzitters. En als ik dan lees dat onze concurrent Excelsior Den Ouden aantrekt mag ik als Heraclied niet klagen dat wij daar Everton Ramos da Silva hebben lopen. Onze gouden jongen.


- Treesong - 28-07-2007

D'r an met de lippe Wrote:Onze gouden jongen.

[gay]


- kooltje - 29-07-2007

falkirk ajax 2-1 :eeeek:
eerste doelpunt delorge voor ajax


- Kleine Jan - 29-07-2007

Treesong Wrote:
centre court Wrote:duisburg-psv 2-1

Wat SLECHT zeg! :lol:

Moet jij je snor niet gaan kammenn?


- Mukkus - 29-07-2007

Kleine Jan Wrote:je snor

[gay]


- de nieuwe - 29-07-2007

Quatro Wrote:k ga zo es ff kijke hoe me cluppie AZ in de pan gaat hakken...

Toch niet helemaal, ben ik bang :wink:

Quote:VV Nunspeet - AZ 1-7



- Quatro - 29-07-2007

de nieuwe Wrote:
Quatro Wrote:k ga zo es ff kijke hoe me cluppie AZ in de pan gaat hakken...

Toch niet helemaal, ben ik bang :wink:

Quote:VV Nunspeet - AZ 1-7

he...we hebben voorgestaan... je wordt er alleen ontzettend dronken van...