The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
CL-Voorronde - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: CL-Voorronde (/showthread.php?tid=2520)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

- Peter - 28-08-2007

waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah.. levert een miljoentje of 10 op inderdaad, maar kost Nederland zijn 2e CL-plek waardoor de komende jaren de kans op CL inkomsten sterk daalt. Wat is dan wijsheid he.

- Jansoe - 28-08-2007

Peter Wrote:
waf Wrote:psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.

Mwah.. levert een miljoentje of 10 op inderdaad, maar kost Nederland zijn 2e CL-plek waardoor de komende jaren de kans op CL inkomsten sterk daalt. Wat is dan wijsheid he.

Wat dat betreft: 2e CL plaats is op basis van de coëfficienten lijst en daarbij wordt geen verschil gemaakt tussen een overwinning inde CL en een overwinning in de UC....

- Lamme Lennie - 28-08-2007

Peter Wrote:

Mwah..

Peter Wrote:Mooi bericht.. precies waar alles 2 weken geleden ook mee begon. Zware onderschatting.

Smicer! Smicer! Smicer! :eten:

Ik blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die niet voor de Nederlandse club zijn, maar dat zal wel aan mij liggen.

- Bocaloca - 28-08-2007

T is Peter :|

- waf - 28-08-2007

Peter Wrote:

gelul, met ajakkes in de uefacup is er meer kans op behoud van die 2de cl plek. dat is wijsheid.

- waf - 28-08-2007

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:

Mwah..

Peter Wrote:Mooi bericht.. precies waar alles 2 weken geleden ook mee begon. Zware onderschatting.

Ik blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die niet voor de Nederlandse club zijn, maar dat zal wel aan mij liggen.

ajakkes moet dood. voor de rest ben ik voor nederlandse clubs. voor de nederlandse clubs is het beter dat ajakkes verliest.

- Peter - 29-08-2007

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:

Mwah..

ajakkes moet dood. voor de rest ben ik voor nederlandse clubs. voor de nederlandse clubs is het beter dat ajakkes verliest.

Beaam. :razz:

- Peter - 29-08-2007

Bocaloca Wrote:T is Peter :|

Jij bent net als Mukkie en Depor tegenwoordig toch ook altijd tegen PSV omdat ik je hier loop op te focken? :eten:

- Fabian - 29-08-2007

1-4 :!:

- Tripplexxx - 29-08-2007

Fabian Wrote:1-4 :!:

Man in de war???

Undecided

- gittermaster - 29-08-2007

1-5

:eeeek:

Vooraf; Ik hoop echt dat Ajax wint voor het Nederlandse voetbal.

Maar het is natuurlijk lachwekkend om maar even te veronderstellen dat Ajax meerdere keren gaat scoren in Praag, terwijl dit thuis niet eens gelukt was. Bovendien is Praag thuis sterk.

Ik denk dat Ajax blij mag zijn met een 1-2.....

- gittermaster - 29-08-2007

Uiteraard denk ik ook geen 1-5, maar denk wel dat we doorgaan.
0-2, 1-2 of 1-3 moet te doen zijn daar.
Overigens heb ik de beelden gezien van de thuiswedstrijd van Praag voordat ze tegen Ajax moesten en toen was t echt een wonder dat ze geen tegengoal kregen, echt sterk vond ik ze toen niet

- Depor - 29-08-2007

Nu Suarez en Huntelaar een beetje op schot zijn heb ik er vertrouwen in! 1-3

- Gerben Zonderland - 29-08-2007

En weer even helemaal on-topic: 2 goals en een assist voor Dirk. Voorlopig beschaamt hij het vertrouwen van de trainer nog niet in 'grote wedstrijden'. :8:

- Fabian - 29-08-2007

Tripplexxx Wrote:

Man in de war???

Undecided

Nee, gewoon een gevoel. Thuis heeft Ajax ook genoeg kansen gehad om met 7-2 te kunnen winnen, uit moet dit ook lukken.

- Peter - 29-08-2007

Tripplexxx Wrote:Ik hoop echt dat Ajax wint voor het Nederlandse voetbal.

Het schijnt volgens dit forum zo te zijn dat een zege in de UEFA-Cup net zo veel oplevert als een zege in de CL. Voor het NL voetbal en PSV als CL-deelnemer in het bijzonder is het dus te hopen dat Ajax door een onterechte pingel tegen in de laatste minuut 1-1 speelt. :8:

Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Man in de war???

Undecided

Nee, gewoon een gevoel. Thuis heeft Ajax ook genoeg kansen gehad om met 7-2 te kunnen winnen, uit moet dit ook lukken.

Hope so. Misschien als ze snel scoren en voor rust de 0-2 maken. Maar dit Slavia is zo slecht nog niet en krijgt weinig doelpunten tegen, vooral thuis.

- Ricochan - 29-08-2007

Gerben Zonderland Wrote:En weer even helemaal on-topic: 2 goals en een assist voor Dirk. Voorlopig beschaamt hij het vertrouwen van de trainer nog niet in 'grote wedstrijden'. :8:

Misschien kan hij het record van Ruud benaderen in de CL.

- waf - 29-08-2007

Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En weer even helemaal on-topic: 2 goals en een assist voor Dirk. Voorlopig beschaamt hij het vertrouwen van de trainer nog niet in 'grote wedstrijden'. :8:

Misschien kan hij het record van Ruud benaderen in de CL.

hij heeft iig vaker gescoord dan ruud in een cl-finale!

- Peter - 29-08-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=96365/sc=d68583">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=d68583</a><!-- m -->

Mooi cijfers voor Slavia iig. Ben zelf bang dat Ajax het vrij eenvoudig gaat redden (puur gevoel).

- Bredanaar - 29-08-2007

Och Heitinga schiet er vast wel weer eentje in eigen doel: 1-0 :razz:

- Berend Botje - 29-08-2007

Als hij dan maar net als bijvoorbeeld Alex er ook een paar aande andere kant maakt...

- Mukkus - 29-08-2007

Hup Feyenoord!

- goa - 29-08-2007

1-0, Vlcek

- goa - 29-08-2007

1-1 Suarez

- Depor - 29-08-2007

Vind het middenveld en de aanval redelijk maar wat een gepruts daar achterin, Emanuelson die even zijn man vrij laat staan op 2 meter van de keeper, Stam met foutjes, Vermaelen die gewoon de bal mist :|

- Peter - 29-08-2007

Nou.. 1e helft overleeft. C'mon Slavia.. nog 45 minuutjes volhouden om Henkie op zn plek te zetten! :eten: Hele week blaaskaken dat Slavia niks voorstelt en dan voor de pot uitgebreid in gaan staan te dekken. :crazy:

- Depor - 29-08-2007

Peter Wrote:Nou.. 1e helft overleeft. C'mon Slavia.. nog 45 minuutjes volhouden om Henkie op zn plek te zetten! :eten: Hele week blaaskaken dat Slavia niks voorstelt en dan voor de pot uitgebreid in gaan staan te dekken. :crazy:

Waar kennen we dat gedrag toch van Peter?

- Bocaloca - 29-08-2007

K o e m ... ..... :^o