The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
natte alie is met haar hol away - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: natte alie is met haar hol away (/showthread.php?tid=3288)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Re: natte alie is met haar hol away - Mukkus - 05-02-2008

Ernst Stolz Wrote:
Quote:'Natalee bezweek aan prostaatvocht'

:-k

:crazy:

Re: natte alie is met haar hol away - Fred Naaigaren - 05-02-2008

Even googlen op PvdE en je weet meteen dat hij pa en zoon VD Sloot zeker een handje heeft kunnen helpen, Pa vd Sloot moet hem dan ook zeker kennen gezien zijn histoire:

Quote:Van der Eem werd gisteren door de Telgraaf opgespoord. Hij heeft een franchiseonderneming in Almelo, Pirtek, een technisch bedrijf in slangen. Een broer van hem heeft een botenverhuurbedrijf op Aruba.

Dat hij wat op zijn kerfstok had, wist ik wel, maar dit is toch wat meer dan gedacht:
Quote:# 10 De brave ondernemer van der Eem uit Almelo, is helemaal niet zo braaf deze jongen gozer heeft een verleden als drugs dealer( heroine ) pooier, overvaller. De jonge van goede komaf ( vader heeft twee mc donald zaken in Arnhem en Duiven, was vroeger al niet meer te houden. Hij was voor zijn ouders ( vader ) één groot probleem.
Ik ben hem nog vaak tegen gekomen vandaar dat ik weet dat deze jongen GEEN eerlijke jongen is.
Hij is verhuist naar de andere kant van het land omdat hij schulden heeft gemaakt in deze wereld, en rip partijen op zijn naam heeft staan.
Kijk eens bij justitie daar is vast meer te lezen over deze jongen en ik denk ook dat de Arnhemse politie onwijs moet lachen als ze hem vanavond op de tv zien. Patrick van der Eem

Re: natte alie is met haar hol away - Gerben Zonderland - 05-02-2008

Hiermee impliceert die schwamnase dat ze dus nog maagd was, anders was ze wel eerder gestorven a.g.v. paalzitten. Bovendien zei Joran dat hij haar slechts gevingerd had en niet geneukt. Daarnaast is het slechts het verhaal/sprookje van joran dat hij hier even snel diagnosticeert en om op basis daarvan even te zeggen dat ze wel eens overleden kan zijn aan een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn loopbaan slechts 3 keer tegenkomen is, lijkt me voor een Prof. Dr. nogal dom.

Re: natte alie is met haar hol away - Ekslem - 05-02-2008

Mss was het nog niemand gelukt om op die rot kop klaar te komen! :8:

Re: natte alie is met haar hol away - Mac - 05-02-2008

lol ik begin steeds meer te denken dat dit een meesterlijk opgezette grap is van patrick en joran. Die wilden Peter R even flink voor paal zitten en hebben dit allemaal samen opgezet.

Re: natte alie is met haar hol away - Vret Mien Gras - 05-02-2008

Mac Wrote:lol ik begin steeds meer te denken dat dit een meesterlijk opgezette grap is van patrick en joran. Die wilden Peter R even flink voor paal zitten en hebben dit allemaal samen opgezet.

Haha, dat zou wel zeer vet zijn.
Natuurlijk niet leuk om met de overleden Natalee te spotten, maar om Peter te naaien zou mooi zijn.

Re: natte alie is met haar hol away - Fred Naaigaren - 05-02-2008

Auto staat te koop bij Ekris in Duiven:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ekris.nl/index_topic.asp">http://www.ekris.nl/index_topic.asp</a><!-- m -->
Even zoeken naar een Range Rover sport met kenteken 50-RL-RK

Wat reacties op msn-autoblog wat betreft deze auto en voormalig inzittenden:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://msn.autoblog.nl/archive/2008/02/04/te-koop-range-rover-waarin-joran-zijn-bekentenissen-deed">http://msn.autoblog.nl/archive/2008/02/ ... issen-deed</a><!-- m -->

Re: natte alie is met haar hol away - Treesong - 05-02-2008

Ehhh, okee, dus JvdS -die zo min mogelijk meer aan die zaak herinnerd wil worden- gaat bewust out of the blue met een of andere vage penozedude een plannetje maken om Peter de Vreeze een loer te draaien, zodat ie nóg meer negatieve shit over zich heen krijgt? Confused

Cleverrrrr.... :roll:

Re: natte alie is met haar hol away - Ekslem - 05-02-2008

Waar komen deze filmpies vandaan? (heb ze overigens nog niet bekeken)

Re: natte alie is met haar hol away - Vret Mien Gras - 05-02-2008

Ekslem Wrote:Waar komen deze filmpies vandaan? (heb ze overigens nog niet bekeken)

Van Youtube :wink:

Re: natte alie is met haar hol away - Flixieluv - 05-02-2008

Fred Naaigaren Wrote:Even googlen op PvdE en je weet meteen dat hij pa en zoon VD Sloot zeker een handje heeft kunnen helpen, Pa vd Sloot moet hem dan ook zeker kennen gezien zijn histoire:

Quote:Van der Eem werd gisteren door de Telgraaf opgespoord. Hij heeft een franchiseonderneming in Almelo, Pirtek, een technisch bedrijf in slangen. Een broer van hem heeft een botenverhuurbedrijf op Aruba.

Dat hij wat op zijn kerfstok had, wist ik wel, maar dit is toch wat meer dan gedacht:
Quote:# 10 De brave ondernemer van der Eem uit Almelo, is helemaal niet zo braaf deze jongen gozer heeft een verleden als drugs dealer( heroine ) pooier, overvaller. De jonge van goede komaf ( vader heeft twee mc donald zaken in Arnhem en Duiven, was vroeger al niet meer te houden. Hij was voor zijn ouders ( vader ) één groot probleem.
Ik ben hem nog vaak tegen gekomen vandaar dat ik weet dat deze jongen GEEN eerlijke jongen is.
Hij is verhuist naar de andere kant van het land omdat hij schulden heeft gemaakt in deze wereld, en rip partijen op zijn naam heeft staan.
Kijk eens bij justitie daar is vast meer te lezen over deze jongen en ik denk ook dat de Arnhemse politie onwijs moet lachen als ze hem vanavond op de tv zien. Patrick van der Eem

Gast had ook een mooie doodweefselstreep over z'n pan lopen, was wrsch een "smilie" gezet door een opposite gang...

Word...

:wink:

Re: natte alie is met haar hol away - Mac - 05-02-2008

Treesong Wrote:Ehhh, okee, dus JvdS -die zo min mogelijk meer aan die zaak herinnerd wil worden- gaat bewust out of the blue met een of andere vage penozedude een plannetje maken om Peter de Vreeze een loer te draaien, zodat ie nóg meer negatieve shit over zich heen krijgt? Confused

Cleverrrrr.... :roll:

hehe hoe weet jij dat jvds zo weinig mogelijk aan de zaak herinnerd wil worden dan? omdat ie dat zegt ? cry
Als ik m zo in dat filmpje zag had ik af en toe juist het idee dat hij er een beetje van genoot. Het afzeiken van de arubaanse politieagenten, het glas wijn gooien in het gezicht van peter R etc.
Bovendien is het geen vage dude he, ze kenden elkaar al voor het peter R verhaal toch? Dat begreep ik iig uit die uitzending.

Maar goed misschien is het ook wel niet zo hoor, Peter R zet zichzelf iig weer eens flink voor schut door onze vriend patrick niet goed te controleren.

Re: natte alie is met haar hol away - Depor - 05-02-2008

Fred Naaigaren Wrote:Even googlen op PvdE en je weet meteen dat hij pa en zoon VD Sloot zeker een handje heeft kunnen helpen, Pa vd Sloot moet hem dan ook zeker kennen gezien zijn histoire:

Hij zat bij P&W.
Vechtpartij met iemand met een mes heeft hem die smile opgeleverd.
Hij gaf toe een strafblad te hebben, twee veroordelingen waarvoor hij op zijn 20ste de bak in is gegaan. Hij is nu 34.
Dat het niet de meest geweldige getuige is lijkt me logisch.
Als dit is opgezet door die Patrick en Joran lijkt het me geweldig, al zal het van Joran de meest stomme actie in de wereld zijn.

Re: natte alie is met haar hol away - Berend Botje - 05-02-2008

Vret Mien Gras Wrote:...., maar om Peter te naaien zou mooi zijn.
Misschien is die ook wel allergisch voor prostaatvocht. Zou nog mooier zijn.

Re: natte alie is met haar hol away - Lamme Lennie - 05-02-2008

Hij heeft haar vast wel vermoord. Anders snap ik niet waarom:
- Hij niet een ambulance heeft gebeld
- Hij zijn schoenen heeft weggegooid (zat vast bloed o.i.d. op)
- Hij niet eerst heeft gecontroleerd dat ze dood was (dat wist hij zeker omdat hij haar net had doodgetrapt)

Re: natte alie is met haar hol away - Bumme - 05-02-2008

Naar mijn idee het eerste grappige wat deze mannen ooit gemaakt hebben:

http://nl.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk

Re: natte alie is met haar hol away - Depor - 05-02-2008

Bumme Wrote:Naar mijn idee het eerste grappige wat deze mannen ooit gemaakt hebben:

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk[/youtube]

Vond em niet eens zo grappig...

Re: natte alie is met haar hol away - Bumme - 05-02-2008

Depor Wrote:
Bumme Wrote:Naar mijn idee het eerste grappige wat deze mannen ooit gemaakt hebben:

Dan waarschuw ik je voor de rest van hun bedenksels.........

Re: natte alie is met haar hol away - Depor - 06-02-2008

Bumme Wrote:
Depor Wrote:

Dan waarschuw ik je voor de rest van hun bedenksels.........

Bedankt, zal ze ontlopen

Re: natte alie is met haar hol away - Ad Wim - 06-02-2008

Dit vond ik dan wel weer grappig.

Maar Mac had hem al geplaatst op de vorige pagina Wink

Re: natte alie is met haar hol away - Fred Naaigaren - 06-02-2008

Gisteren is een andere Daury gehoord, die overigens geen Daury heet maar Lorenzo (dacht ik), in casus het helpen van de fam. VD Sloot. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het hier om een neef van Joran, die ook als drugsdealer bekend staat, naast dat hij in de avonduren chemisch afval dumpt in de grote blauwe oceaan.

De auto van PvdE stond gisteren nog op zijn oprijlaan te glimmen, waarschijnlijk een hoax dat die te koop staat dus.

Re: natte alie is met haar hol away - Vret Mien Gras - 06-02-2008

[Image: crimedoesntpay2.jpg]

[Image: iknow.jpg]

Re: natte alie is met haar hol away - Gerben Zonderland - 06-02-2008

Deepak en Satish zetten rechtzaak tegen Dr. Phil door
Uitgegeven: 6 februari 2008 12:45
Laatst gewijzigd: 6 februari 2008 12:47

AMSTERDAM - De Surinaamse broers Deepak en Satish Kalpoe, die in verband zijn gebracht met de verdwijning van Natalee Holloway, mogen een rechtszaak tegen de Amerikaanse tv-psycholoog Dr. Phil doorzetten. Dat heeft een rechter in Los Angeles bepaald. Dr. Phil en de tv-zender waarvoor hij werkt, CBS, hadden de rechter gevraagd de rechtszaak tegen te houden.

De broers Kalpoe beschuldigen de tv-psycholoog, die voluit Phil McGraw heet, van smaad. In november 2005 waren in het programma Dr. Phil geluidsopnamen te horen van een gesprek dat een privé-detective voerde met een van de broers, Deepak.
Volgens de broers zijn de opnamen zodanig gemanipuleerd dat het lijkt alsof Deepak toegeeft dat Satish, de Nederlander Joran van der Sloot en hij seks hadden met Natalee Holloway.

De 18-jarige Amerikaanse Holloway verdween in mei 2005 spoorloos op Aruba, waar ze met schoolvriendinnen op vakantie was. Ze werd voor het laatst gezien toen zij in gezelschap van Van der Sloot en de gebroeders Kalpoe een bar verliet. Onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut heeft bevestigd dat er met de opnamen is geknoeid. De broers stapten eind 2006 naar de rechter.

De advocaat van de broers, William Cremer, zei te geloven dat zijn cliënten sterker zijn komen te staan in hun zaak tegen Dr. Phil door de bekentenis die Van der Sloot heeft gedaan tegenover een informant van de Nederlandse misdaadjournalist Peter R. de Vries. De bekentenis was zondag op de Nederlandse tv te zien bij SBS6 en werd een dag later uitgezonden door de Amerikaanse tv-zender ABC.

Re: natte alie is met haar hol away - Fred Naaigaren - 06-02-2008

Die Dr. Phil is ook niet zuiver op de graat, die mogen ze ook weleens ondervragen voor mogelijke betrokkenheid.

Re: natte alie is met haar hol away - Treesong - 07-02-2008

Hoe zou het met Joran zijn?

Re: natte alie is met haar hol away - Gerben Zonderland - 07-02-2008

Quote:Aruba wil snel af van Joran van der Sloot
donderdag 7 februari 2008 11:16

'Happy island' Aruba is helemaal klaar met Joran van der Sloot. De bewoners hopen dat de zaak-Natalee Holloway zo snel mogelijk wordt opgelost, want 'deze Nederlandse jongen heeft Aruba met zijn herhaaldelijke leugens schade berokkend'.

Dat zegt de Arubaanse premier Nelson Oduber. De Arubanen maken zich druk om de economie, die het vooral moet hebben van Amerikaanse toeristen. De nieuwste episode in de verdwijning van de Amerikaanse Holloway is dramatisch voor de eilandbewoners, zo schrijft Elsevier deze week. Dagblad AD schrijft dat er in Aruba zelfs stemmen opgaan om de hele familie Van der Sloot te weren en tot persona non grata te verklaren. Voor de familie Holloway is meer begrip dan ooit.

Aangevallen
Dat was eerder wel anders, toen de Arubanen zich vooral aangevallen voelden door de Amerikaanse media en de familie van het verdwenen meisje. Joran kreeg het voordeel van de twijfel. Na de uitzending van misdaadverslaggever Peter R. de Vries wordt Joran door de Arubanen gezien als een 'psychopaat' die de goede naam van Aruba heeft bedoezeld.

Kijkcijfers
In Amerika is de uitzending van Peter R. de Vries door 12 miljoen mensen bekeken, zo werd vandaag bekend. Omdat het land uit verschillende tijdzones bestaat, duurt het langer om de kijkcijfers te vergaren. De reportage waarin Joran zijn 'bekentenis' doet, werd enigszins ondergesneeuwd door de Superbowl en de voorbeschouwingen op Super Tuesday. De Vries is inmiddels in Amerika voor een tour langs verschillende talkshows.

Koddig om te zien hoe die Arubanen ineens een psychopaat zien in een Nederlands kereltje dat, waarschijnlijk, per ongeluk een meisje heeft gedood en weggewerkt. Wat zouden ze van de dader vinden als dat een Amerikaanse jongen zou zijn?

Gerben Zonderland Wrote:Koddig om te zien hoe die Arubanen ineens een psychopaat zien in een Nederlands kereltje dat, waarschijnlijk, per ongeluk een meisje heeft gedood en weggewerkt. Wat zouden ze van de dader vinden als dat een Amerikaanse jongen zou zijn?

Koddig? Die gozer voldoet aan alle basisvereisten voor de psychopatenclub... amoreel, geen spijt, geen emotie, geen fouten zien in eigen gedrag, misplaatste superioriteit t.o.v. zo'n beetje iedereen. The kid is an obvious nutjob... :crazy:

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Koddig om te zien hoe die Arubanen ineens een psychopaat zien in een Nederlands kereltje dat, waarschijnlijk, per ongeluk een meisje heeft gedood en weggewerkt. Wat zouden ze van de dader vinden als dat een Amerikaanse jongen zou zijn?

Koddig? Die gozer voldoet aan alle basisvereisten voor de psychopatenclub... amoreel, geen spijt, geen emotie, geen fouten zien in eigen gedrag, misplaatste superioriteit t.o.v. zo'n beetje iedereen. The kid is an obvious nutjob... :crazy:

En ben je dan meteen psychopaat? Hij is geen koelbloedige, paranoïde (serie)moordenaar, niet vuurgevaarlijk, niet op de vlucht en ook niet ontoerekeningsvatbaar. Hij is inderdaad behoorlijk dom, naïef en arrogant en hij heeft therapie nodig, maar een psychopaat lijkt me iets teveel 'eer'.

Zoek ze maar uit:

Quote:Het DSM-IV, definieert de anti-sociale persoonlijkheidsstoornis als een pervasief patroon van veronachtzaming en schending van de rechten van anderen dat zich openbaart vanaf het 16e levensjaar. De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van drie of meer van de volgende gevallen:

De persoon past zich niet aan aan de sociale normen met betrekking tot wettig gedrag, wat blijkt uit het verrichten van handelingen die tot arrestatie leiden.

De persoon maakt gebruik van misleiding, wat zich uit in herhaaldelijk liegen, gebruik van aliassen of het oplichten van anderen voor persoonlijk voordeel of plezier.

De persoon is impulsief en maakt geen plannen voor de toekomst

De persoon is snel geïrriteerd en agressief, wat zich uit in regelmatig fysiek geweld.

De persoon is roekeloos en veronachtzaamt de veiligheid van zichzelf en anderen.

De persoon is doorlopend onverantwoordelijk, wat zich uit in een aanhoudend onvermogen om een stabiel werkgedrag te vormen of financiële verplichtingen af te handelen.

De persoon toont geen berouw of spijt en is onverschillig als hij anderen heeft geschaad, verwond of mishandeld of van hen heeft gestolen.

Als je met die 'kwaliteiten' voldoet aan het label Psychopaat, dan lopen er daar nogal wat van rond in Nederland. En is iedereen die last heeft van een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis een psychopaat?

Joran uit zich, voor zover we weten, niet in regelmatig fysiek geweld.
Hij is 2 keer gearresteerd op basis van een verdenking zonder bewijs, dus ook geen compulsief crimineel/misdadiger.
Afgezien van het wijn-incident met PRDV is hij ook niet overdreven impulsief, agressief of snel geïrriteerd (in het openbaar) en op roekeloosheid hebben we hem ook niet echt kunnen betrappen. Behalve de 'bekentenissen' aan Trekpik heeft hij zich redelijk low-profile gehouden m.b.t. de beschuldigingen en alles consequent ontkend/vaag gehouden. Ook gebruikt hij geen aliassen m.b.t. de beschuldigingen en licht verder niemand op voor persoonlijk voordeel of plezier.

Hij misleidt, liegt, toont geen berouw of spijt en is onverschillig over het schaden van anderen. Maar dan kan je bijvoorbeeld praktisch elke politicus/politica wel als psychopaat bestempelen.