The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Vakanties 2006 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Vakanties 2006 (/showthread.php?tid=366) |
- goa - 17-04-2006 Aukinho Wrote:goa Wrote:Aukinho Wrote:goa Wrote:Nog 13 nachtjes slapen en het is op naar Kiev en Odessa :cheers: Ja is een club inderdaad. Relatief alternatief qua muziek dus je kan daar nog eens wat punk horen oid, terwijl de rest van de clubs toch vooral doorsnee club/techno is. Op zich is het centrum vrij klein dus je loopt zo van a naar b. Ook Nautilus is de moeite waard. - EJR - 17-04-2006 Treesong Wrote:Tja, normaal kost een nacht daar 450$, maar dankzij de openingskorting slechts 300$... geen slechte deal met je eigen sauna in de hotelkamer Die paar keer in je leven dat je in the Big Apple ben, ga je dus niet in je sauna op je hotelkamer zitten broeien he! Een kamer in NYC hoort klein te zijn, heel klein, met alleen een tweepersoonsbed en een hete douche. Het hotel heeft altijd een fantastisch mooie lobby, maar op de 28e etage staat het tapijt bol van het vocht en de verf bladert van de muren. En daar op zo'n 100 meter boven de stad verblijf je slechts op je kamer om te slapen, tussen 4 en 8 uur. :razz: - EJR - 17-04-2006 Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? - waf - 17-04-2006 EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? ik gaat ook naar toscane, ergens onder pisa, alleen een maandje eerder, want ik moet op tijd terug zijn voor het feestje van hoef. - Gerben Zonderland - 17-04-2006 waf Wrote:EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? Ook hier een rondje Toscane in de planning: Prato (koekje d'rbij?), Firenze, Perugia en op de terugweg nog even uitwijken naar San Marino en Bologna. Dit alles pas in september trouwens... :8: - Adder - 17-04-2006 Gerben Zonderland Wrote:waf Wrote:EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? En ik maar denken dat dat alleen maar verdedigende troepen zijn. - Gerben Zonderland - 17-04-2006 Adder Wrote:En ik maar denken dat dat alleen maar verdedigende troepen zijn. http://www.etenenzo.nl/journalistiek-cantuccini.html :!: - Treesong - 18-04-2006 EJR Wrote:Treesong Wrote:Tja, normaal kost een nacht daar 450$, maar dankzij de openingskorting slechts 300$... geen slechte deal met je eigen sauna in de hotelkamer Je hebt gelijk... maar als ik het record van Dylan Thomas in the White Horse weer eens wil gaan aanvallen (18 whiskeys achter elkaar), moet ik natuurlijk wel goed uitgerust zijn :wink: (Die Dylan viel na de 18e overigens wel dood neer daar op z'n 40e, maar alla :waf - waf - 18-04-2006 kreeg net ff kaarten aangeboden voor de afscheidswedstrijd van bergkamp in het emirates stadium. verstokte scc- ers van arsenal konden een vriend van mij twee plekken garanderen. ga ik net de 22ste julij op vakantie. ach, wat moet ik ook bij een pot van ajakkes... :8: - Dugarry - 19-04-2006 EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? Misano Adriatico, 15 km onder Rimini, echt super daar en lekker rustig! - joep - 19-04-2006 Ik denk dat ik maar weer eens naar de Costa Brava ga, alvast een huisje uitzoeken voor over 10 jaar. Vanaf mijn 45ste wil ik toch wel permanent op vakantie in die contreien. :8: - Treesong - 19-04-2006 joep Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens naar de Costa Brava ga, alvast een huisje uitzoeken voor over 10 jaar. Lieden die de lat hoog leggen: daar houd ik van! =D> - Dugarry - 19-04-2006 In juli 15 dagen Rhodos en in oktober 8 dagen Alanya/Antalya. Hopelijk in juni 2007 9-16 dagen Dom. Rep. - Gerben Zonderland - 05-08-2006 Hop! Gisteren teruggekomen van 8 dagen (6,5 effectief) Samos (a la playa) en dat viel niet tegen. 2 tripjes ondernomen: een eilandtour met de reisorganisatie waarbij we wat bezienswaardigheden (pottenbakkerij, kruidenplantage, vallei van de nachtegalen, etc. etc.) gingen bekijken en een dag naar Efeze, waar je heen moet via de haven van Kusadasi. Vooral Efeze was indrukwekkend als je weet dat slechts 10 a 15 % van de stad zichtbaar is. De rest ligt nog onder de grond/berg. Per jaar komen daar 3,5 miljoen mensen kijken en het was, toen wij er waren, ook rete-druk, ondanks de 35 graden. Gelukkig stond er een licht briesje, want anders waren er geheid mensen omgevallen. Verder nog 3 bergjes beklommen (tussen 1200 en 1500 meter) en verder vooral uitgerust, aan het strand gelegen, nog redelijk wat gesnorkeld, leuke visjes gezien, gegeten en gedronken en van het mooie weer genoten. In het kader van voortschrijdend inzicht wil ik nog melden dat er (als je goed zoekt) toch nog wel acceptabele griekse restaurants zijn. Wij hebben twee keer gegeten bij El Greco, waarvan de eigenaar een Nederlandse vrouw had en dus redelijk Nederlands sprak. Dat lijkt een afknapper, maar hij had onder invloed van zijn vrouw, meer zorg besteed aan de bereiding van zijn eten. Verder was er een Italiaans restaurant genaamd Solo Pasta dat (oh, verrassing) slechts pasta-gerechten serveerde. Zowel eigenaar als kok waren Grieken, maar ze hadden zeer goed opgelet bij de kookcursus, want dat was verreweg de beste maaltijd van de vakantie. Zeker met de heerlijke griekse rosé erbij. Binnenkort hieronder wel even een sfeerimpressie... - goa - 05-08-2006 Ook net terug. Eerst paar dagen in de Bourgogne ontstressen, toen via Salamanca naar familie in Portugal in de buurt van Coimbra. Daar een dag of vijf dronken in een luie stoel wachten op bosbranden en toen die niet kwamen via San Sebastian naar Cannes voor wat cocktails en hangen op het strand. In Italie de achterbak even volgemieterd met flessen olijfolie van Calvi en via de Route Napoleon weer omhoog geslingerd. Het autorijden door Frankrijk heeft me overigens gesterkt in de mening dat het een fraai land is dat helaas wordt ontsierd door haar inwoners. - Dugarry - 07-08-2006 EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? Zie je PB! - Gerben Zonderland - 07-08-2006 Dugarry Wrote:EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? Je hebt toch niet gezegd dat ie naar Rimini of Cattolica moet gaan, he? :wink: - Bocaloca - 07-08-2006 cattolica, lol daar ben ik als klein jongetje echt vaak geweest - Gerben Zonderland - 07-08-2006 Bocaloca Wrote:cattolica, lol daar ben ik als klein jongetje echt vaak geweest Das inderdaad voor 16- tot 22-jarigen. Maar misschien vindt EJR dat wel heel gezellig... :8: - Dugarry - 07-08-2006 Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:EJR Wrote:Nu Berlusconi opgetieft is, wil ik zelf dit jaar het bella Italia eens gaan aan doen, zo ergens eind augustus. Iemand nog leuke tips qua kustplaatsen aan de Toscaanse kust? Een alternatief is Sicilië. Iemand daar ervaring? Nee, dat zeker niet nee. En Riccione is het ook niet geworden, das vant zelfde laken een pak. - Bakke - 11-08-2006 Net terug van 5 dagen Rome, was erg leuk! Mooie dingen gezien als de Trevi-fontein, de Spaanse trappen, het Colosseum, het Pantheon, Piazza Navona, de Sint-Pieter, het Vaticaan et cetera. Gisteravond nog een nachtje wezen stappen met mijn broer, maar dat was een groooote deceptie. De hotel-dude raadde ons uitgaansgebied Testacio aan, alwaar we met de taxi á 12 euro heen reden en de eerste de beste bar binnenstapten. Toen echter bleek dat het nogal een pikkenfeest was en er gespierde gasten met witte hemden, gouden kettingen en dito broeken ons alleraardigst aanstaarden hebben we sneller dan ooit onze Budweiser opgedronken en zijn we 'm gesmeerd. De volgende club bleek eveneens een pikkenfeest maar kon niet betiteld worden als pikkenbar omdat er toch nog wat vrouwelijk volk rondliep. De derde plek was zo louche dat we die maar overgeslagen hebben, waarna we weer terug zijn gegaan naar de tweede bar genaamd Coyote alwaar het geld snel op was aan biertjes á 5 euro. Wat een domper om zonder odol wakker te worden... - Kezmania - 21-08-2006 Gerben Zonderland Wrote:Hop! Efeze is inderdaad indrukwekkend. Het theater aan het einde van de rondleiding, de bibliotheek, godin nike, wegen van marmer, prachtig ook die "reclame borden" langs de weg :lol: Verder wel gek dat het dal waar je doorheen rijd bijna 2000 jaar geleden nog zee was. - Treesong - 21-08-2006 Kezmania Wrote:Verder wel gek dat het dal waar je doorheen rijd bijna 2000 jaar geleden nog zee was. Hé, zoiets denk ik ook altijd als ik door Lelystad wandel - Aukinho - 23-08-2006 goa Wrote:Aukinho Wrote:goa Wrote:Nog 13 nachtjes slapen en het is op naar Kiev en Odessa :cheers: bedankt voor de tip, pulkvedim was echt een toptent! helaas hadden we een week minder, waardoor oekraine en roemenie/bulgarije niet door zijn gegaan, maar oost-europa bleek echt heel relaxed te zijn om doorheen te reizen. zeker riga, krakow en het sziget festival in budapest zijn aanraders. Ja is een club inderdaad. Relatief alternatief qua muziek dus je kan daar nog eens wat punk horen oid, terwijl de rest van de clubs toch vooral doorsnee club/techno is. Op zich is het centrum vrij klein dus je loopt zo van a naar b. Ook Nautilus is de moeite waard. - Ricochan - 01-09-2006 Vandaag maar weer naar Thailand, de groeten en keep it cool ! :8: - goa - 01-09-2006 Bofferd! Veel plezier. :cheers: - goa - 01-09-2006 Aukinho Wrote:Ook Nautilus is de moeite waard. Daar heb ik ene Olga ontmoet, die nog steeds vrij helder op mijn netvlies staat =P~ - Bumme - 02-10-2006 Vandaag na bijna 4 weken weer terug op "kantoor". Is altijd even wennen zo'n eerste dag.............. het eerste dat ik dan doe is mijn volgende vakantie in de gezamelijke agenda zetten, heb ik weer iets om naar uit te kijken........nog 11 weken en dan lekker skien. - Dugarry - 02-10-2006 Nog 3 weken, dan lekker naar de zon! Maar skiën is ook leuk Bumme. waar ga je dat doen? - Bocaloca - 02-10-2006 in de sneeuw |