The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Metz / Boekarest - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Metz / Boekarest (/showthread.php?tid=5580) |
Re: Metz / Boekarest - Ad Wim - 21-09-2010 mindlight Wrote:Hij doet het zeker leuk, en blameert zich eigenlijk vandaag.Blameren vind ik een te groot woord, en dat het 'maar' tegen Gimeno was sloeg dus nergens op. Re: Metz / Boekarest - Stille - 21-09-2010 Zo het wordt tijd om te gaan schelden.... Re: Metz / Boekarest - mindlight - 21-09-2010 "maar" tegen Gimeno heb ik niet gebruikt. En had je dan niet door dat die post gekscherend bedoeld was? Re: Metz / Boekarest - mindlight - 21-09-2010 PHM ![]() Re: Metz / Boekarest - centre court - 21-09-2010 Gimeno, Cuevas, Riba, Grannollers, Volandri, Zeballos, enz enz. Allemaal 1 pot nat. Kunnen allemaal van elkaar winnen op gravel. Zitten een beetje tussen de challengers en atp-toernooien in. De ene keer staan ze top 50, dan weer 80e, dan 120e, dan weer 60e. Zo wisselen ze elkaar een beetje af. Re: Metz / Boekarest - Scholten! - 21-09-2010 Agree with CC, pieken en dalen. Hanescu bezorgt me nu wel een hele slecht dag ![]() Re: Metz / Boekarest - Stille - 21-09-2010 Hebben jullie ook zo'n mooie score vandaag? 1 door 3 out :-({|= Re: Metz / Boekarest - Ad Wim - 21-09-2010 mindlight Wrote:"maar" tegen Gimeno heb ik niet gebruikt. En had je dan niet door dat die post gekscherend bedoeld was?Nee, maar daar ben ik ook niet zo goed in, dat moet je onderhand toch weten. Re: Metz / Boekarest - Stille - 21-09-2010 En dan verliest Ramos Vinolas de 2e set ook nog van nota bene Phau! Re: Metz / Boekarest - Stille - 21-09-2010 Hup Ungur je moeder is een .... Re: Metz / Boekarest - Ad Wim - 21-09-2010 centre court Wrote:Gimeno, Cuevas, Riba, Grannollers, Volandri, Zeballos, enz enz. Allemaal 1 pot nat. Kunnen allemaal van elkaar winnen op gravel. Zitten een beetje tussen de challengers en atp-toernooien in. De ene keer staan ze top 50, dan weer 80e, dan 120e, dan weer 60e. Zo wisselen ze elkaar een beetje af.Inderdaad, daarom blameert Gimeno zich ook niet. Maar hij was wel heel duidelijk op ATP-niveau aan het acteren de afgelopen maanden, maar moest blijkbaar noeg even wennen aan het gravel, na zijn goede US Open. En Zeballos en Riba zou ik uit dat rijtje halen hoor, dat zijn echt challenger-jongens. Die andere kunnen ook best aardig mee op ATP-niveau en zijn in staat top 50 te halen. Re: Metz / Boekarest - centre court - 21-09-2010 Seppi 3-0 =D> Ramos 4-0 achter in de 3e tegen Phau. Lachwekkend toch. Verder vandaag: Door: Chardy Out: Hanescu, Gimeno Re: Metz / Boekarest - Scholten! - 21-09-2010 Verder vandaag: Door: Chardy, Malisse Out: Hanescu, Gimeno, Fognini, Ramos Vinolas ![]() Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 @stille: de winnaar van ftm gaat mee naar wimbledon? dan is Ad iig al uitgeschakeld :8: Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 Scholten! Wrote:centre court Wrote:Stille Wrote:Dat maakt me echt niet uit. Op het forum is iedereen zowat anders als in het echt : dat kan iedereen natuurlijk zo opzoeken.... Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 laten we anders een tennistoernooi spelen : ![]() jappie mag dan niet meespelen :8: Re: Metz / Boekarest - centre court - 21-09-2010 Dan kan de winnaar van Scholten-Tripple vast een ticket booken. Anders verliest Seppi ook nog even de 2e set van Ungur met 7-6(8). Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 Van Scholten en Tripple ga ik in normale doen niet verliezen :wink: Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 Ungur de betere. mist nu alweer 2 bp bij 1-1 in de 3e set nu 40-0 op eigen service Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 4*-3 ungur! Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 ungur mist 4 gp voor 5-3 en de game erna een 15-40.... :letitallout: Re: Metz / Boekarest - buurs - 21-09-2010 volgende bp wel raak =D> 5*-4 ungur Re: Metz / Boekarest - Overdune - 21-09-2010 Wat een week, nu al! ![]() Re: Metz / Boekarest - Ad Wim - 21-09-2010 Wat een held die Ungur, over richting top 100 snellen gesproken! Re: Metz / Boekarest - Ad Wim - 22-09-2010 Llodra trekt zich zoals verwacht terug. Re: Metz / Boekarest - Overdune - 22-09-2010 Dan moet Del Bonis m'n week maar redden. ![]() Re: Metz / Boekarest - Haggie - 22-09-2010 Ad Wim Wrote:Wat een held die Ungur, over richting top 100 snellen gesproken! Ungur heb ik vrijwel de hele wedstrijd zien spelen tegen Lapentti in de DC. Buigt hij een 0-2 sets achterstand om. so obv was dat. Hij speelde echt goed! Re: Metz / Boekarest - Ad Wim - 22-09-2010 Maar ook gisteren schijnt het heel goed geweest te zijn. Leuke aanvallende speler ook, niet echt slim alleen. Re: Metz / Boekarest - Haggie - 22-09-2010 Ad Wim Wrote:Llodra trekt zich zoals verwacht terug. dat gaan 14 man niet zo leuk vinden, waaronder Woerdie en CC. :razz: Re: Metz / Boekarest - Haggie - 22-09-2010 Ad Wim Wrote:Maar ook gisteren schijnt het heel goed geweest te zijn. Leuke aanvallende speler ook, niet echt slim alleen. Vandaag zal hij Phau nog wel verslaan. Chela on fire wordt andere koek. |