The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen (/showthread.php?tid=5664) |
Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Mac - 27-10-2010 nee joh, ontvangst van de 4 is echt niet slechter dan van de 3, is allemaal zwaar overtrokken in de media. Ik ga niet beweren dat de ontvangst van de iphone top is, want ik heb wel het idee dat het ontvangst van een htc over het algemeen beter is. Maar ik heb nog nooit last gehad van wegvallende verbindingen bijvoorbeeld als ik mijn telefoon op een bepaalde manier vasthoud. Als het financieel lukt zou ik ook zeker voor de 4 gaan ipv de 3gs. Het scherm is zoveel malen mooier en scherper dan elke andere telefoon tot nu toe. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 27-10-2010 Je moet inderdaad altijd voor de 4 gaan, als je besluit een Iphone te nemen. Zoveel sneller, degelijker en mooier scherm. Ik zou alleen zelf niet zo snel voor een Iphone gaan. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 27-10-2010 Mac Wrote:nee joh, ontvangst van de 4 is echt niet slechter dan van de 3, is allemaal zwaar overtrokken in de media. Ok thx Mac. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 27-10-2010 t-mobile is gewoon kut. i phone 4 is super telefoon. ik moet nog 10 maand wachten voor een nieuwe. ik hoop dat er dan weer een nieuwe nokia is alias de n97. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 27-10-2010 Gaat Troicki het nog een keer afmaken? Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 27-10-2010 Schuettler bedoel je! Nu weer een break voor en in de problemen op eigen service. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 27-10-2010 Haha, wat een drol. Niet alleen doordat het Schuettler is, maar omdat ie 100 kansen heeft... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 27-10-2010 Man man, wat een lul. Eerste tegenvaller deze week. Twijfelde zo tussen hem en Lu, maar beiden hadden vorige week gewonnen dus wellicht vermoeid. Ging voor Troicki omdat ie van minder ver moest komen. Maar dan verliest ie van fucking Schuettler... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 27-10-2010 Wat doet die Clutchner nou? 4-2 voor in de TB en dan nog verliezen... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 27-10-2010 Onvoorstelbaar die nare Isner weer. Altijd krijgt ie meer bps tegen dan z'n tegenstander maar met 1 lullige break redt ie zich weer. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Kraai - 27-10-2010 Jazeker Big Johnny ... 27 aces slaan en dan je eerste en enige breakpunt pakken wanneer het moet en vervolgens gewoon wedstrijd uitserveren :8: =D> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 27-10-2010 Zelfs z'n enige bp idd, nog lulliger. Mannarino alleen al 4 in de 3e set gemist. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 27-10-2010 Tipsa ook maar 8x gekozen. Doe jij 't maar dan! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 27-10-2010 Klasse John =D> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 28-10-2010 Marchenko, Istomin, Stakhovsky, Kuznetsov, Kunitsyn, Kukushkin, Dolgopolov, allemaal van die oostblokkers die af en toe presteren en ik kies ze altijd op het verkeerde moment. #-o Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - mindlight - 28-10-2010 Oostblok Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 28-10-2010 Becker daarentegen gaat wel lekker. =D> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 28-10-2010 Wat een troef he, op naar de SF! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 28-10-2010 Chela wurmt zich naar een 3e set tegen Zemlja. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 28-10-2010 Scholten! Wrote:Chela wurmt zich naar een 3e set tegen Zemlja. Zeg dat wel. Hoe onverdiend was dat weer zeg. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 28-10-2010 #-o Nu Zemlja meteen in de problemen.. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 28-10-2010 Zemlja werkte al 7 bps weg in de derde set alleen. Dit gaat natuurlijk mis zo. :| Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 28-10-2010 ](*,) Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 28-10-2010 Zoals zovaak veranderd een TB weer het momentum. Voor Zemlja helemaal niets aan de hand tot 6-2 6-6 5-4**. Dan 3 punten op rij verliezen en het is klaar. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 28-10-2010 Berrer, Hanescu, Nalbi =D> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 28-10-2010 CC met Nalbi en Simon, das opvallend. Nalbi gaat opnieuw serveren voor de match. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 28-10-2010 Nalbi laat zich 2x terugbreken tegen die terugbrenger van een Simon ](*,) Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 28-10-2010 Wat een mongool die Nalbi Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 28-10-2010 *5-4 voor in de TB en dan 2 UE's. Nu derde set ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 28-10-2010 Pak ook die 3e dan Gilles! Je hebt meer ritme. [-o< |