The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Parijs - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Parijs (/showthread.php?tid=5708) |
Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Mahut speelt ook weer prachtig, serve-volley leeft nog! Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 Ad Wim Wrote:Mahut speelt ook weer prachtig, serve-volley leeft nog! ik wil Timmie Henman en Pat Rafter terug... Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Llodra is natuurlijk de koning wat betreft serve and volley. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 En dan gaat ie van 40-15 naar set tegen met 2 gemiste volleys :cry: Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 buurs Wrote:Llodra is natuurlijk de koning wat betreft serve and volley. maar dat is een kneus! Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Haggie Wrote:Ik ook, en Jan Siemerink, Stefan Edberg en Boris Becker. Maar Llodra en Mahut zijn ook leuk.Ad Wim Wrote:Mahut speelt ook weer prachtig, serve-volley leeft nog! Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Wat een volley van Mahut Re: TMS Parijs - mindlight - 08-11-2010 Zoals Granollers bij vlagen speelde gisteren was dat ook wel aardig. Maar Llodra en Mahut in topvorm zijn ongekend, hoe hard Navarro zijn best ook doet :8: Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Gasquet slaat weer eens een df op zijn eerste bp tegen, ik moest echt even hardop lachen. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 mindlight Wrote:Zoals Granollers bij vlagen speelde gisteren was dat ook wel aardig. Maar Llodra en Mahut in topvorm zijn ongekend, hoe hard Navarro zijn best ook doet :8:Dat van Granollers was wel een beetje hit and miss, maar toen het werkte was het heel leuk om naar te kijken. Bij Mahut en Llodra ziet het er toch iets gecontroleerder uit. Maar bij hen ziet het baselinespel er dan weer niet uit. Re: TMS Parijs - mindlight - 08-11-2010 Ja precies. Ik vond het wel mooi om Spanjaarden er zo'n mooie pot van te zien maken, het was smullen. Re: TMS Parijs - andre - 08-11-2010 Het zou goed zijn als het nu afgelopen is met overwinningen van spelers van Buurs. Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 andre Wrote:Het zou goed zijn als het nu afgelopen is met overwinningen van spelers van Buurs. Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 Dan gaat het mij om de weekwinst. Die mogen Buurs, Woerdie en Roffa niet meer pakken voordat ik er weer eentje (deze week obv) gepakt heb! Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010 Iemand enig idee hoe het zit met evt ll's? Als er nu nog iemand afzegt komt die er toch? En wie wordt dat dan? Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 ik zie nu pas dat Gasquet moet winnen.. :roll: Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 andre Wrote:Het zou goed zijn als het nu afgelopen is met overwinningen van spelers van Buurs. als murray en djoko hun 1e ronde verliezen, dan vind ik het geen probleem :8: ik heb murray trouwens niet gekozen, omdat ik nalbandian erg gevaarlijk vind op deze ondergrond. tevens is het nalbi zijn laatste toernooi van het jaar en hij is oud winnaar. en hij komt langzaam in vorm. die pot wordt cruciaal voor ftm, denk ik. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Overdune Wrote:Iemand enig idee hoe het zit met evt ll's? Als er nu nog iemand afzegt komt die er toch? En wie wordt dat dan?Zoals altijd in ATP-toernooien de hoogst gerangschikte verliezer in de quali-ronde. Re: TMS Parijs - mindlight - 08-11-2010 Uit de finaleronde van het q-toernooi (maar dat is logisch). Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Dat noemen ze ook wel de qualifying round, ofwel quali-ronde. Re: TMS Parijs - mindlight - 08-11-2010 Ahh, niet eens goed gelezen dus. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 In dit geval eerst Bohli en dan Ramos-V. Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010 :-k Zit ik dan met mn Roger-Vasselin. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Mahut werkt 2 bps weg en pakt de set =D> Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010 Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Overdune Wrote::-kDie komt op de 3e plaats, maar je weet hoe die Fransen zijn, die verzinnen gewoon hun eigen regels. Re: TMS Parijs - centre court - 08-11-2010 Mahut mist een bp voor *4-3 in de 3e set. Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 Scheelde echt heel weinig, centimertje of 2 uit Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 hoeveel bp heeft gasquet al gemist? Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Als dit een TB wordt, heeft Mahut natuurlijk prima kansen. |