The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Zagreb, Joburg en Santiago - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Zagreb, Joburg en Santiago (/showthread.php?tid=5845) |
Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Jesse breakt, nu door! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - _Tampie - 01-02-2011 Huta breakt toernooiwinnaar Tipsa, knap. Ik ben uiteraard voor Huta, temeer daar toch iedereen Tipsa heeft. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 01-02-2011 Scholten! Wrote:Lekker Tipsa, toernooiwinnaar. :lol: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Ik zie Anderson nog steeds als topfavoriet om het toernooi te winnen. 1e ronde altijd lastig. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 01-02-2011 Anderson, Huta en RogerV de break. =D> Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Godver, onnodig dit. Anderson is los. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Weer de break! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - The Player - 01-02-2011 Tipsa breakt terug! RogerV moet even normaal doen, Sela moet gewoon winnen #unibet ](*,) EDIT: Jesse breakt alweer Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Scholten! - 01-02-2011 Die Sela is het laatste half jaar toch ook mateloos uit vorm ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Roos - 01-02-2011 Sela, wat doe je me nou aan? Kom op jongen, pak die punten voor mij! ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - The Player - 01-02-2011 Scholten! Wrote:Die Sela is het laatste half jaar toch ook mateloos uit vorm Tja dat blijkt.. heb zelf niet echt zoon hoge pet op van RogerV, maar dit is wel erg pijnlijk #-o Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Eerste set geen breaks, en nu 4 op rij... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Roos - 01-02-2011 Niks aan de hand. 2e set opnieuw beginnen, frisse start. Van voor af aan beginnen! ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Maak het af, ERV! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Kom op Jesse, uitserveren nu! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 01-02-2011 Regen op setpunt... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 En de set! Hij slaat ook gemiddeld 1,5 ace deze set, gaat goed zo. Wel regen nu, lijkt het, mooi moment. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 01-02-2011 Inderdaad wel de set...mooi! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 01-02-2011 Klasse HUTA!! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Scholten! - 01-02-2011 Knap van Huta =D> Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Roos - 01-02-2011 Goed voor het spel als Huta wint, maar heb hem vorig jaar bij ABN Amro gezien, en daar verloor ie toen van als ik het mij goed herinner in de quali's van Igor Sijsling. Bah wat een arrogante vent was het toen... ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 01-02-2011 Alleen vandaag regen verwacht in ZA...Dus zal wel meevallen. Hopelijk kan Huta het straks afmaken. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 01-02-2011 kooltje Wrote:Alleen vandaag regen verwacht in ZA...Dus zal wel meevallen. Hopelijk kan Huta het straks afmaken. de wedstrijd afmaken of Tipsa afmaken? Ik hoop dat je beide bedoeld ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 01-02-2011 Ad Wim Wrote:Godver, onnodig dit. En de zoveelste godver dit seizoen ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 01-02-2011 Stille Wrote:Ad Wim Wrote:Godver, onnodig dit. Stille, emoties tijdens de wedstrijden is heel normaal en ik vind het erg leuk om te lezen. Ik heb mij vanochtend maar eens rustig gehouden over Lu bijvoorbeeld ](*,) ](*,) ](*,) Aangezien Serra ook verloor heb ik weinig te huilen :wink: Als Huta wint, kom ik natuurlijk wel even gloryhunten, maar die was onderbouwd :eten: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Zo'n hele post om een godver nadat Jesse terug gebroken werd? Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 01-02-2011 emotie is juist geweldig. Anders is er toch niks aan om te winnen als verder niemand emotie toont. Hulde Ad! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 01-02-2011 Ad Wim Wrote:Zo'n hele post om een godver nadat Jesse terug gebroken werd? Mijn hele post ging niet over jou hoor. Ik moest ook wat eigen frustratie kwijt uiteraard. Ik zou niet durven. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 01-02-2011 Mijn post was ook niet gericht tot jou. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 01-02-2011 Ad Wim Wrote:Mijn post was ook niet gericht tot jou. Oke, dacht al! Laat Jesse maar weer beginnen. |