The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Memphis/BA/Marseille - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Memphis/BA/Marseille (/showthread.php?tid=5873)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 14-02-2011

En wordt Verdasco hier nou weggezet als iemand die niet van snelle banen houdt? Heb je die service weleens gezien Buurs? Dat is een kanonskogel!

Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 14-02-2011

centre court Wrote:En wordt Verdasco hier nou weggezet als iemand die niet van snelle banen houdt? Heb je die service weleens gezien Buurs? Dat is een kanonskogel!

Hij slaat met te veel spin voor deze baan.

En hij slaat meer df dan aces :Big Grin

Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011

buurs Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:11x Verdasco maar :eeeek:
Maar CC heeft hem Hakkuh

Ad week! [-o<

Verdasco als één van de eerste aangekruist. Lastige 1e ronde natuurlijk met Raonic on fire maar die wint echt niet nog een keer van Verdasco. Verdasco was zondag eigenlijk al beter en die jonge jongen laat nu natuurlijk met z'n hoofd in de wolken. Als ie Verdasco back to back pakt wordt ie echt een grote, uiteraard heb ik 'm wel want je weet 't nooit. :8:
Verder ben ik daarna voor Steppie(die heb ik ook al!) niet zo bang en gaat Nando gewoon de finale halen.

Verdasco kan alleen 2 weken achtereen presteren op gravel.

Nogmaals, deze baan is gruwelijk snel.
Serveerders als Raonic, Fish, Querrey, Isner, Roddick en C. Rochus kunnen hier goed uit de voeten.

Natuurlijk zal na deze uitspraak nu alles fout vallen :8:
Het is vrijwel dezelfde baan als vorige week.

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:
Maar CC heeft hem Hakkuh

Ad week! [-o<

Verdasco als één van de eerste aangekruist. Lastige 1e ronde natuurlijk met Raonic on fire maar die wint echt niet nog een keer van Verdasco. Verdasco was zondag eigenlijk al beter en die jonge jongen laat nu natuurlijk met z'n hoofd in de wolken. Als ie Verdasco back to back pakt wordt ie echt een grote, uiteraard heb ik 'm wel want je weet 't nooit. :8:
Verder ben ik daarna voor Steppie(die heb ik ook al!) niet zo bang en gaat Nando gewoon de finale halen.

Serveerders als Raonic, Fish, Querrey, Isner, Roddick en C. Rochus kunnen hier goed uit de voeten.

Vorige week was ook kneitersnel, dus je zit er idd naast.

Vorige week was veel minder snel dan nu.
Toen heb ik veel rally's gezien.

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:
Maar CC heeft hem Hakkuh

Ad week! [-o<

Het is vrijwel dezelfde baan als vorige week.

Nu is het indoor.
Is meestal sneller, maar we zullen zien.

Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 14-02-2011

Als Lacko en Robredo vannacht vast winnen dan begint de week tenminste goed. Chela mag er wel af tegen Machado!

Re: Memphis/BA/Marseille - Roos - 14-02-2011

Hmm, heb toch veel spelers die niet zo vaak gekozen zijn...
Gonzalez 4x, Andujar 2x, Lu 2x, Serra 3x, Schuettler 4x, en verder nog een paar die 6 a 7 x zijn gekozen. Op naar een goeie verrassende week :Big Grin

Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 15-02-2011

Vorige week was het ook indoor, nerd Undecided
Ongelooflijk dat je dus dit spel kunt winnen en dit niet weet. Hoezo tenniskennis is niet belangrijk...

Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 15-02-2011

dat wist ik niet zeker. Zeg jij maar niks met je bangkok vorig jaar.

En dit heeft toch niks met tenniskennis te maken? Dit kun je gewoon opzoeken, wat ik niet allemaal doe.

Jij kiest vorige week dus outdoor hardcourt spelers daar, terwijl het indoor is. Dar heeft alles met tenniskennis te maken. Dus puur geluk die medaille.

ik heb ook weinig punten in san josé gehaald.

Re: Memphis/BA/Marseille - Roos - 15-02-2011

Go Gonzalez!!!

Help! Laatst zei ik bij een toernooi over een speler, dat het oog ook wel wat wou... Toen reageerde iemand daarop dat ie het wel snapte dat vrouwen, en sommige mannen die speler knap vinden. Om welke speler ging dit?!

Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 15-02-2011

Dimitrov?

Aja! Ik had hem net weer gevonden!

Damn. 5-6, 40-0 op Gonzalez zijn service. Verliest ie 5 punten op rij, weg set...

Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 15-02-2011

Robje!

Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 15-02-2011

Haha nog zo'n last minute wissel die niet gelukt is zie ik nu. Hup Maximo!

Re: Memphis/BA/Marseille - Viper-500 - 15-02-2011

Als hij nou gewonnen had, had je er ook nog iets aan #-o

Robredo pakt de eerste set met 7-5

Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 15-02-2011

Klasse Lacko en Boredo!

Chela had moeite, prima!

Haase en Schoorel tegelijk op de baan om 12 uur!

Verder opvallend, Tsonga moet meteen vandaag aan de bak en in Memphis is Raonic-Verdasco zelfs de eerste partij in de ochtend! Undecided

dat klopt niet cc.

Oh dan zit livescore weer eens mis, ik dacht dat ze dat alleen deden als spelers al door waren. Had de OOP ook even moeten checken.

Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 15-02-2011

Aij Nu al schade beperken deze week. Zowel Dimitrov als Sela vallen verkeerd. Dimitrov moet oppassen niet het eeuwige talent te blijven op deze manier...

Verder voor Tsonga gekozen...Ging vorige week al steeds beter spelen en gaf aan zich nog iedere dag fitter te gaan voelen. Nu in eigen land op zijn favoriete baansoort...Kon hem niet laten lopen.
Llodra speelde vorige week al aardig en is een zekerheidje de laatste twee jaar hier. Won vorig jaar hier al van Soderling.

Ik vond deze twee heren in eigen land een veiligere, ook goedkopere, keuzes als Almagro bijvoorbeeld. Ook Wawrinka lijkt mij een gok. Verwacht dat Monaco meer ritme heeft op gravel. Montanes heb ik niet genomen, daar heb ik nog de meeste twijfels bij. En uiteraard bij Nalbandian, die ik niet heb en dan wel zal presteren.

Verder geen Verdasco. dit is een keuze op gevoel, redeneren is lastig hierbij. Voor de rest kan alleen Isner mij hier echt pijn doen. Dat bijvoorbeeld Lacko een rondje extra wint kan gebeuren maar is te overzien.

Re: Memphis/BA/Marseille - The Player - 15-02-2011

Ben erg benieuwd naar de kwarten Malisse-Isner/Del Potro en Querrey-Fish! Daar kan echt van alles gebeuren. Het verbaasd me dat Isner 17 keer gekozen is, denk toch dat Del Potro het hem heel lastig gaat maken! Querrey (30 maal) en Fish (25 keer) zijn ook vaker gekozen dan ik had verwacht! Fish ging er in Brisbane nota bene hard af tegen Stepa, en in de AO had hij 5 sets nodig voor Hanescu en verloor hij in 4 van Robredo. Maar misschien heb ik het fout en de rest het goed, Gabashvilli en daarna Lacko is natuurlijk geen verkeerde draw.

En Querrey heeft dit jaar nog geen pot gewonnen, 3 maal verloren. En tegen Istomin kan er van alles gebeuren (hoop ik). Ik zal deze week in ieder geval juichen voor Del Potro/Gabashvilli/Lacko/Istomin!

Het blijft natuurlijk wel hun thuisland.. Voor Amerika geven ze natuurlijk alles

Prima Lacko en Robredo.

De 3 tegenstanders waar Querrey tegen verloor zijn ook niet echt de top van de wereld; Lacko/Kubot/Dolgo. Dolgo is uiteraard wel één van de beste spelers tot nu toe dit jaar!

Hoop dat Lacko kan stunten en nog een rondje erbij pakt! Goed dat Boredo wint, vond het een lastige keuze, hij kon er ook zomaar gelijk uitvliegen tegen Gonzalez in de eerste ronde!

Querrey is ook zeker onzeker, vond ik ook veruit mijn grootste gok. Maar in dat zwakke stukje zou ie de SF kunnen halen bij een beetje vorm. Het moet er toch een keer weer uit komen. Istomin is ook drama, Fish onzeker, en SF zou al prima zijn.

SF zou rendabel genoeg voor Fish en Querrey zijn, maar om ze dan beide te nemen vind ik een grote gok. Gezien hun vorm. In de SF zal het voor beide hoop ik toch wel over zijn tegen Steppa/Raonic/Verdasco! SF mogen ze van mij hebben (3700 budget voor 180 puntjes), hoewel ik uiteraard op een stuntje van Lacko hoop!

Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 15-02-2011

Tja Fish en Querrey allebei genomen...Als die het op hun heupen krijgen kunnen ze zomaar het toernooi winnen hier...