The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711)



- Overdune - 29-05-2006

Een fucking clown is t. En Marcella Mesker zit em helemaal de hemel in te prijzen.


- Mac - 29-05-2006

nee hoor je kan ook mooi anti-tennissen en dat is wat santoro doet imo. Je hebt ook anti tennissers die elke bal hoog met topspin tegen de achterlijn terugbrengen en dat is lelijk anti-tennis Wink


- Ad Wim - 29-05-2006

Massu mist even 4 mp's waarvan er in 3 gewoon echt kans had. 7-7 nu in de vijfde daar.


- Genomico - 29-05-2006

Santoro, heerlijke speler om naar te kijken (vanwege zijn speelstijl wel te verstaan)!!


- Overdune - 29-05-2006

8-8 en 30-40 nu. Vamos José, slopen die klote-midget.


- Overdune - 29-05-2006

Malisse geeft weer eens op z'n Xaviers een partij weg. 4-2 0-40 voor in de 5de set en toch verliezen.


- Ad Wim - 29-05-2006

Vechten kan Massu als de beste. 3e en 4e set helemaal niks en dan ook nog 4-2 achterkomen in de vijfde. Bovendien had hij het hele publiek tegen. Sterk Nicolas.


- Ad Wim - 29-05-2006

Overdune Wrote:8-8 en 30-40 nu. Vamos José, slopen die klote-midget.
Hij pakte hem niet helaas.
Kom op nou, Chucho. Zorg dat het echte tennis zegeviert!


- Overdune - 29-05-2006

9-9 0-30. Vamos José!!

Edit: 30-40


- Ad Wim - 29-05-2006

Mac Wrote:nee hoor je kan ook mooi anti-tennissen en dat is wat santoro doet imo. Je hebt ook anti tennissers die elke bal hoog met topspin tegen de achterlijn terugbrengen en dat is lelijk anti-tennis Wink
Ik vind alles terugslicen ook anti-tennis.


- Overdune - 29-05-2006

Vergeet de 20 meter hoge lobs niet.


- centre court - 29-05-2006

tennis is toch gewoon zelf punten maken EN het verhinderen dat je tegenstander punten kan maken? wat mij betreft is daar alles bij geoorloofd.


- Overdune - 29-05-2006

Als de wedstrijd er om vraagt misschien, maar bij Santoro is dit t uitgangspunt van zijn spel.


- Ad Wim - 29-05-2006

En Chucho breakt! Leve het tennis!


- Overdune - 29-05-2006

De break en alle Fransen zijn stil. Kom op José!!


- centre court - 29-05-2006

de echte gravelaars massu en acasuso gaan dit gewoon winnen. gelukkig maar.


- Genomico - 29-05-2006

Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:nee hoor je kan ook mooi anti-tennissen en dat is wat santoro doet imo. Je hebt ook anti tennissers die elke bal hoog met topspin tegen de achterlijn terugbrengen en dat is lelijk anti-tennis Wink
Ik vind alles terugslicen ook anti-tennis.

Alleen op de manier van Rusedski is het anti-tennis, die kan gewoon niet anders. Santoro is echter een tovenaar en kan alles met een bal. Dat is alles behalve anti-tennis.


- Ad Wim - 29-05-2006

Mooi, Acasuso probeert de lelijke dwerg de hele tijd te raken. En terecht!


- Ad Wim - 29-05-2006

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:nee hoor je kan ook mooi anti-tennissen en dat is wat santoro doet imo. Je hebt ook anti tennissers die elke bal hoog met topspin tegen de achterlijn terugbrengen en dat is lelijk anti-tennis Wink
Ik vind alles terugslicen ook anti-tennis.

Alleen op de manier van Rusedski is het anti-tennis, die kan gewoon niet anders. Santoro is echter een tovenaar en kan alles met een bal. Dat is alles behalve anti-tennis.
Santoro kan ook niet anders. Hij doet het iig niet anders. Je ziet hem nooit een rally domineren.


- Overdune - 29-05-2006

Hakkuh Santoro est mort. Vive le tennis!!


- centre court - 29-05-2006

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:nee hoor je kan ook mooi anti-tennissen en dat is wat santoro doet imo. Je hebt ook anti tennissers die elke bal hoog met topspin tegen de achterlijn terugbrengen en dat is lelijk anti-tennis Wink
Ik vind alles terugslicen ook anti-tennis.

Alleen op de manier van Rusedski is het anti-tennis, die kan gewoon niet anders. Santoro is echter een tovenaar en kan alles met een bal. Dat is alles behalve anti-tennis.

ben ik met geno eens. die santoro maakt toch gewoon heel regelmatig geweldige punten. leuk om naar te kijken vind ik altijd. toch blij dat chucho doorgaat. meer kans om ver te komen.


- Tripplexxx - 29-05-2006

Overdune Wrote:die klote-midget.

Volgens mij heb je je punt wel gemaakt gozer :roll:


- Ad Wim - 29-05-2006

Het is af en toe leuk om naar te kijken als er een toverbal uitkomt, maar het is wel anti-tennis en dat moet weg.

Acasuso wint, het tennis zegeviert boven het pielen.


- Tripplexxx - 29-05-2006

Ad Wim Wrote:Het is af en toe leuk om naar te kijken als er een toverbal uitkomt, maar het is wel anti-tennis.

Acasuso wint, het tennis zegeviert boven het pielen.

Kijkende naar je manager-kwaliteiten, dan heb je geen verstand van tennis. Kijkende naar deze uitspraken dan onderstreep je dat nog even.

Wat een ongelofelijke flapdrol ben je toch ook... :wink:


- Genomico - 29-05-2006

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is af en toe leuk om naar te kijken als er een toverbal uitkomt, maar het is wel anti-tennis.

Acasuso wint, het tennis zegeviert boven het pielen.

Kijkende naar je manager-kwaliteiten, dan heb je geen verstand van tennis. Kijkende naar deze uitspraken dan onderstreep je dat nog even.

Wat een ongelofelijke flapdrol ben je toch ook... :wink:

De grootste flapdrol, kan dat geen forumaward worden?! :Big Grin Wint Adje er tenminste 1...


- Ad Wim - 29-05-2006

En dan die smiley...


- Ad Wim - 29-05-2006

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is af en toe leuk om naar te kijken als er een toverbal uitkomt, maar het is wel anti-tennis.

Acasuso wint, het tennis zegeviert boven het pielen.

Kijkende naar je manager-kwaliteiten, dan heb je geen verstand van tennis. Kijkende naar deze uitspraken dan onderstreep je dat nog even.

Wat een ongelofelijke flapdrol ben je toch ook... :wink:
Jammer dat er geen award was voor meest onzinnige opmerking.


- Tripplexxx - 29-05-2006

Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is af en toe leuk om naar te kijken als er een toverbal uitkomt, maar het is wel anti-tennis.

Acasuso wint, het tennis zegeviert boven het pielen.

Kijkende naar je manager-kwaliteiten, dan heb je geen verstand van tennis. Kijkende naar deze uitspraken dan onderstreep je dat nog even.

Wat een ongelofelijke flapdrol ben je toch ook... :wink:
Jammer dat er geen award was voor meest onzinnige opmerking.

Was maar een grapje ouwe....


- centre court - 29-05-2006

mensen ik snap dat we allemaal wat gespannen zijn voor de naderende deadline. maar laten we elkaar met respect behandelen. :wink:

vanavond wordt 't buigen of barsten. heb verschillende tactieken in m'n hoofd. ben er nog niet uit.


- Ad Wim - 29-05-2006

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is af en toe leuk om naar te kijken als er een toverbal uitkomt, maar het is wel anti-tennis.

Acasuso wint, het tennis zegeviert boven het pielen.

Kijkende naar je manager-kwaliteiten, dan heb je geen verstand van tennis. Kijkende naar deze uitspraken dan onderstreep je dat nog even.

Wat een ongelofelijke flapdrol ben je toch ook... :wink:
Jammer dat er geen award was voor meest onzinnige opmerking.

Was maar een grapje ouwe....
Van mij ook.