The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Barcelona / Boekarest - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Barcelona / Boekarest (/showthread.php?tid=7225) |
RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 23-04-2015 Alsnog 8-6. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 23-04-2015 Nu Kohlschreiber het karwei nog afmaken & Granollers Robredo pakken. RE: Barcelona / Boekarest - Ad Wim - 23-04-2015 Weten we iig dat RG ook niet meer spannend wordt. Rafa is klaar, op zich ook wel leuk. RE: Barcelona / Boekarest - Kraai - 23-04-2015 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (20-04-2015, 10:14 PM)Kraai Wrote: Deze week maar eens grote gok genomen door Nadal niet te kiezen....lastige potjes tegen Almagro, Fognini/Verdasco en halve finale evt Ferrer. Toch wel heel erg lekker als het precies zo loopt met Nadal zoals vooraf ingeschat ![]() ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Kraai - 23-04-2015 (23-04-2015, 05:32 PM)Ad Wim Wrote: Feli CC (en anderen). Waardeer het Ad dat je zelf toegeeft dat je fout zat ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 23-04-2015 Kohlie volgt de lijn van Fognini om de wedstrijd af te maken. ![]() 3-3 ----6-3-----6-6-----8-6! ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Ad Wim - 23-04-2015 (23-04-2015, 05:39 PM)Kraai Wrote: En jij hebt ook Ferrer nog, petje af hoor. Dan ga je helemaal voor het falen van Nadal en profiteer je pas echt. RE: Barcelona / Boekarest - Ad Wim - 23-04-2015 Lees trouwens dat Simon erg goed speelde. Toch nog beetje goed nieuws. RE: Barcelona / Boekarest - Kraai - 23-04-2015 Klasse Tommy ! ![]() NID natuurlijk als je vorige week al dezelfde tegenstander met 6-1, 6-1 van de baan veegt. RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 23-04-2015 Heerlijke dag. Deze week maar een hoop punten pakken op de concurrentie. RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 23-04-2015 (23-04-2015, 05:32 PM)Ad Wim Wrote: Feli CC (en anderen). Bedankt Ad. Door jouw sportieve reactie zal ik het verder achterwege laten om diverse berichten van eerder deze week te quoten. ![]() RE: Barcelona / Boekarest - buurs - 23-04-2015 (22-04-2015, 08:48 PM)buurs Wrote: mooie keuzes, cc RE: Barcelona / Boekarest - _Tampie - 23-04-2015 Pfoe... drama week dit. Feli CC en anderen. Gravel is me niet gunstig gezind dit jaar, is vaak een goede periode voor me. RE: Barcelona / Boekarest - Overdune - 24-04-2015 Gefeliciteerd mensen die de gok gewaagd hebben. Nadal was voor mij de eerste die ik aanklikte. Nu moet Andujar het maar doen daar.. RE: Barcelona / Boekarest - andre - 24-04-2015 Wordt gewoon Ferrer def. Robredo. RE: Barcelona / Boekarest - Ad Wim - 24-04-2015 Nishikori d. Ferrer RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 24-04-2015 Dat denk ik ook. En Simon def monfils. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2015 Die ellendige Vesely brengt me echt alleen maar ellende dit jaar! RE: Barcelona / Boekarest - Atlanta - 24-04-2015 BIj winst Vesely wel meer kans voor Simon iig. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2015 Ik vrees echt een rampweek ![]() RE: Barcelona / Boekarest - DaanvL - 24-04-2015 Gisteren een geweldige tennisdag gehad, wat een top ervaring! Ik was er gistermorgen mooi vroeg, waardoor ik rustig in het zonnetje op baan 1 een bakje koffie kon drinken met Klizan op de achtergrond aan het trainen/warming-up. Aangezien ik een half uur te vroeg was had ik uiteraard de beste plek op baan 1 genomen en ik besloot daar te blijven voor het begin van Bautista - Cuevas. Wat een tennis, vooral Cuevas imponeerde enorm en had gewoon 4-1 voor moeten komen in set 1. Als je de eerste vijf games bekeek, slaat het nergens op dat Bautista in 2 heeft gewonnen. Cuevas sloopte hem helemaal, met vooral een geweldige backhand. Erg sterk. Cuevas leek alleen mentaal niet erg sterk en Bautista daarentegen wel, opgefokt mannetje met kapsones. Deze wedstrijd wisselde ik af met Nishikori - Giraldo op cc. Leuk om die Jap eens te zien spelen, zag er allemaal erg makkelijk uit, maar de wedstrijd was op zich niet erg boeiend. Voordat Ferrer begon nog een half uur Klizan - Estrella meegepakt. Dat was toch wel de wedstrijd waar ik het minste van verwachte, maar beide maakte er een show van. Wat vooral opviel was dat Estrella mateloos populair was bij de Spanjaarden en Klizan moest wel erg mooie winners slaan om ook maar enige vorm van applaus te krijgen. Ferrer was de eerste pot die ik helemaal heb gezien. Toen ik de tribune opliep had ik wel een paar flinke tellen nodig om te verwerken wat ik zag. Bij een jonge Zweed verwachte ik niet een pikzwarte man. Ferrer had een paar geweldige momenten en punten, maar dat had Ymer eigenlijk ook. Van de toppers vond ik Ferrer het minst overtuigen. Veel rechttoe rechtaan en daar had Ymer weinig moeite mee. Ymer had die tweede set natuurlijk gewoon uit moeten serveren met een dubbele break voor en dan had ik het nog wel willen zien in de derde. Grappige gast trouwens, beetje op zijn Monfils wat grapjes en grollen tussendoor. Aansluitend weer naar baan 1 voor Lopez en Andujar, weinig over te zeggen. Lopez ziet er overigens wel als een beest uit. Lang en stevig gebouwd, begon de wedstrijd ook erg goed maar Andujar wist het toch om te draaien. Die pot heeft eigenlijk weinig indruk op me gemaakt. Het absolute hoogtepunt was natuurlijk Rafa! Man wat een pot. Alle business members kwamen de cocktail bar uit en dit was de enige wedstrijd waarbij het cc bijna compleet vol zat. Aanhang voor Raffa is natuurlijk enorm en was mooi om te zien. Het tennis was met vlagen echt geweldig van beide kanten, met de meest onmogelijk punten en lange rally's. Het was al wel snel duidelijk dat Nadal het moeilijk zou gaan krijgen, want Fognini stond wel heel erg makkelijk die ballen te slaan en leek alleen maar te hoeven lopen om ballen te halen. Die Italiaan is behoorlijk getalenteerd, zou hij meer mee moeten doen.. Tweede set was knotsgek met zoveel bp's en mooie punten, maar was uiteraard nu wel voor Rafa. Alles voor die derde set. Na twee uur spelen staat het dan 6-3 in de tb en is het over. Dat het dan toch nog tot 6-6 komt is het mooiste moment van de dag, het publiek breekt het stadion af.. Fognini en Nadal krijgen overigens beide terecht een staande ovatie na afloop. Snel weer naar baan 1 voor Kohlie - Paire, alleen laatste set tb kunnen zien en dat was waardeloos. Als afsluiter Robredo, die speelde wel erg goed en overtuigend, maar tegenstand was dan ook niet echt aanwezig. Op basis van wat ik gisteren gezien heb wint Nishikori het toernooi. Robredo zal het hem wel lastig kunnen maken, maar het zag er wel heel erg makkelijk uit wat Kei liet zien. Ferrer - Fognini zie ik Fabio aan het langste eind trekken, maar daar ga je meestal de fout in met hem. Het probleem is dat hij zo wisselvallig is. Als hij zo speelt als gisteren pakt hij Ferrer 'gewoon' in twee. Maar hij zal er wel weer af gaan tegen Andujar.. Vamos!! RE: Barcelona / Boekarest - NickHop27 - 24-04-2015 Mooi verslag! RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 24-04-2015 mooi verslag inderdaad! Die fognini blijft een raadsel, die kan zo ongelofelijk goed spelen af en toe. Helaas te wisselvallig vaak waardoor hij niet echt lijkt door te breken. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2015 Mooi verslag Daan! Leuk om te lezen RE: Barcelona / Boekarest - NickHop27 - 24-04-2015 Ad, leef je nog of moeten we ons zorgen gaan maken? ![]() RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 24-04-2015 Waarom gaat elk toernooi niet zo als Boekarest ![]() 5/6 over...zul je zien dat Simon hem pakt... RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 24-04-2015 Prima Nishi. En GGL prima in 2. Nu beginnen de echte potten. Te beginnen met Robredo. Vamos! RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 24-04-2015 In Boekarest nu maar even de topfavorieten Simon en Monfils hun goede vorm doortrekken. RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 24-04-2015 Gimeno doe je ding! RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 24-04-2015 Begin is prima, *2-0. |