The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM teams 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM teams 2009 (/showthread.php?tid=4131)



Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Wie heeft er in mijn team zitten klooien? Icon_evil
Ik had Bolleli, Karlovic en Lu helemaal niet, maar had wel Blake en Hewitt :roll:
Dat had ik vorige week...Had geen Federer maar Murray!

Kooltje, ik zit nu niet te kutten. Ben van 9:45 tot 10:30 niet bij de pc geweest, omdat ik in een conference call zat. Anders had ik hier ook wel op het forum gereageerd natuurlijk.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Maargoed, gelijke monniken, gelijke kappen, laat het maar zo staan...


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

mindlight Wrote:Maargoed, gelijke monniken, gelijke kappen, laat het maar zo staan...
Nou van mij mag je het aanpassen hoor!
Maar is het reeel om te denken dat iemand anders dit gedaan heeft?


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Dit is wel kut zeg.

Gelukkig heb je je budget wel volledig verbruikt.

Van mij mag je het aanpassen, maar het probleem is dat er de volgende keer misbruik van gemaakt kan worden.

En ik moet zeggen dat ik liever Bolelli, Karlo en Lu in mijn team heb, dan Bleek en Hewitt. :wink:

Ik log altijd nog een keer opnieuw in, nadat ik gesubmit heb.
Dit kan het probleem voorkomen, lijkt mij.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Nou, aangezien ik zelf niet bij de pc zat ga ik daar wel vanuit, en ik ben er erg zeker van dat ik Hewitt en Blake had.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

mindlight Wrote:Nou, aangezien ik zelf niet bij de pc zat ga ik daar wel vanuit, en ik ben er erg zeker van dat ik Hewitt en Blake had.

Jij bent er ook weleens zeker van geweest dat je een speler niet had, maar later bleek dit wel zo :wink:


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 17-08-2009

Erg apart ML.

Wie kan er in jou account dan?


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Dat zijn er heel veel, ik geloof half FTM Wink

En wat Buurs zegt snijdt hout, we laten het voor nu gewoon zo staan, en gaan geen precedent scheppen.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Heb je die spelers wel in je team gehad, ML?

Wellicht dan toch een keer vergeten te submitten in alle haast.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

mindlight Wrote:Nou, aangezien ik zelf niet bij de pc zat ga ik daar wel vanuit, en ik ben er erg zeker van dat ik Hewitt en Blake had.
Had je daarvoor wel die andere spelers ipv Blake en Hewitt...?


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

mindlight Wrote:Dat zijn er heel veel, ik geloof half FTM Wink

En wat Buurs zegt snijdt hout, we laten het voor nu gewoon zo staan, en gaan geen precedent scheppen.

Ik zeg dat Lu, Karlo en Bolelli meer punten gaan halen :wink:


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Nee, zeker Lu heb ik niet in mijn team gehad (ik vind dat een grote drol). Opvallend is wel dat om 9:30 dit team er ook al in stond, toen heb ik alles aangepast, gecontroleerd, weer ingelogd, en toen stond het goed.
Vervolgens moest ik helaas die conference call in, en is het blijkbaar weer misgegaan.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Dat zijn er heel veel, ik geloof half FTM Wink

En wat Buurs zegt snijdt hout, we laten het voor nu gewoon zo staan, en gaan geen precedent scheppen.

Ik zeg dat Lu, Karlo en Bolelli meer punten gaan halen :wink:

Davy zal nooit van z'n leven Blake verslaan, vandaar dat ik hem graag wilde.


Re: FTM teams 2009 - _Tampie - 17-08-2009

L. Kubot Cincinnati 0 in 481
Y. Lu Cincinnati 0 in 871
A. Murray Cincinnati 10 in 8260
R. Ginepri Cincinnati 10 in 815
M. Youzhny Cincinnati 0 in 850
N. Davydenko Cincinnati 10 in 3525
N. Kiefer Cincinnati 10 in 580
I. Ljubicic Cincinnati 0 in 906
J. Tsonga Cincinnati 10 in 3650
C. Guccione Cincinnati 0 in 520
S. Bolelli Cincinnati 0 in 801
J. Hernych Cincinnati 0 in 725

Heerlijk standaarteam, met 1-9, 11, 21 en 24 van de meestgekozenen. Ginepri en Lu de 24 en 21.... als die nou eens een rondje zouden winnen [-o<


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

mindlight Wrote:Nee, zeker Lu heb ik niet in mijn team gehad (ik vind dat een grote drol). Opvallend is wel dat om 9:30 dit team er ook al in stond, toen heb ik alles aangepast, gecontroleerd, weer ingelogd, en toen stond het goed.
Vervolgens moest ik helaas die conference call in, en is het blijkbaar weer misgegaan.

Probleem met cookies of iets dergelijks.

Je hebt nu al 80 punten voor die 3 spelers.

Daar moeten Blake en Hewitt eerst maar eens een rondje voor winnen.

En Karlo en Bolelli kunnen ook hun 1e ronde winnen.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

Hewitt gaat eraf tegen Soderling...Het wordt Soderling week.
Hewitt ging er keihard af tegen JCF.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Straks wordt het een finale Hewitt - Blake :8:


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Het is ook niet dramatisch ofzo, maar het is natuurlijk wel gewoon balen dat je niet je eigen team hebt, waar je toch wel even mee bezig bent geweest. Vooral Blake zag ik als een mooi troefje.

Hup Lu, Bolelli en Karlovic vanaf nu dan maar! Big Grin


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

Vraag van de week is natuurlijk hoe monsterachtig het deze week gaat doen. Komt er herstel of is hij het helemaal kwijt na een dramatische week.
Hij kiest voor Murray, maar is dat geen mosterd na de maaltijd deze week?
Daarnaast nog Monfils, Blake, Ginepri en Hewitt. Wat alle vier geen zekerheidjes zijn in mijn ogen.

Buurs kiest alle q's met Murray en Djokovic. Ziet er niet uit of hij er heel lang over nagedacht heeft.


Re: FTM teams 2009 - Haggie - 17-08-2009

Murray kan natuurlijk wel 2 toernooien na elkaar spelen. Met Blake, Blake, Ginepri en Hewitt vind ik dat hij de plank misslaat. Maar wss gaat er wel eentje van deze jongens knallen. Buurs gaat met Djoko ook een grote fout. Weinig verschillen tussen deze 2 I guess.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Haggie Wrote:Murray kan natuurlijk wel 2 toernooien na elkaar spelen. Met Blake, Blake, Ginepri en Hewitt vind ik dat hij de plank misslaat. Maar wss gaat er wel eentje van deze jongens knallen. Buurs gaat met Djoko ook een grote fout. Weinig verschillen tussen deze 2 I guess.

Wie gaat er beter presteren, Haggerman?

Blake of Blake?

En Djoko is wel een gok, want Ljubicic, Haas en Davy/Simon kunnen het hem moeilijk maken.

Maar HC is zijn ondergrond en ik hoop dat hij iets beter is dan vorige week.


Re: FTM teams 2009 - kooltje - 17-08-2009

Wel opvallend dat Murray vroeger werd gezien als "zwak geval" en nu gewoon na zijn winst opnieuw volop gekozen wordt.


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 17-08-2009

mindlight Wrote:Maargoed, gelijke monniken, gelijke kappen, laat het maar zo staan...
gelijke monniken zou toch juist betekenen dat je zou mogen wisselen, aangezien we dat bij arco ook toelaten en het nog voor de eerste partij is?


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maargoed, gelijke monniken, gelijke kappen, laat het maar zo staan...
gelijke monniken zou toch juist betekenen dat je zou mogen wisselen, aangezien we dat bij arco ook toelaten en het nog voor de eerste partij is?

bij arco wisselen we niet maar wordt toegevoegd, aangezien zijn team niet compleet is.

Ml heeft wel een compleet team.


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Sterker nog, ik heb het team dat Arco graag had willen hebben :8:


Re: FTM teams 2009 - Tripplexxx - 17-08-2009

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maargoed, gelijke monniken, gelijke kappen, laat het maar zo staan...
gelijke monniken zou toch juist betekenen dat je zou mogen wisselen, aangezien we dat bij arco ook toelaten en het nog voor de eerste partij is?

bij arco wisselen we niet maar wordt toegevoegd, aangezien zijn team niet compleet is.

Ml heeft wel een compleet team.

Wat ben je weer actief Buurs. Heb je een goede week gehad ofzo?


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maargoed, gelijke monniken, gelijke kappen, laat het maar zo staan...
gelijke monniken zou toch juist betekenen dat je zou mogen wisselen, aangezien we dat bij arco ook toelaten en het nog voor de eerste partij is?

bij arco wisselen we niet maar wordt toegevoegd, aangezien zijn team niet compleet is.

Ml heeft wel een compleet team.

Wat ben je weer actief Buurs. Heb je een goede week gehad ofzo?

Mijn baas heeft sinds vandaag vakantie :wink:


Re: FTM teams 2009 - mindlight - 17-08-2009

Ik zie trouwens nu pas dat Davy 12x gekozen is :eeeek: :eeeek:
Wat moet iedereen daarmee, die gaat er voor 10 punten af.


Re: FTM teams 2009 - buurs - 17-08-2009

De vraag is natuurlijk hoe fit Blake is...


Re: FTM teams 2009 - Ad Wim - 17-08-2009

het idee is natuurlijk hetzelfde, er is blijkbaar iets miis gegaan, eigen fout of niet, en ik vind dat we daar coulant in kunnen zijn als het incidenteel voor komt.