The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)

Re: online tourneys - Haggie - 27-08-2008

Mac Wrote:sexygee is behoorlijk goed, speelt toernooien met een average buyin van 300$+ en heeft daar 80k winst mee behaald over 321 toernooien
9.petrisch is 'prutser'.
Webguysteve is matig...speelt wel redelijk hoge buyin (average boven de 50) maar heeft een behoorlijk negatieve ROI
KidCardiff heeft zn stats hidden, dat betekent meestal gewoon een (dik) winnende speler
8.strike1 is goede speler. Avg buyin van 100+ en 58% ROI
Masquerade X is een 'prutser'.
woltas is goeie speler avg buyin van 130 en ROI van 4% over maar liefst 2000 toernooien
daytona heeft ook zn stats hidden.
Enemykill is echt de grootste prutser van allemaal! Wink

weinig handen tot zover. 1x JJ, 3x BB raise naar 90 werd gefold door alles en iedereen,NU op bubble van ' helemaal niets' tot step 4.

KK. NU hadden ze binnen 5sec allemaal gefold :-&

Re: online tourneys - Mac - 27-08-2008

en net bij de 3bet?

AQs

wow die instacall met AJ :eeeek:

Quote:AQs

ok netjes

sowieso 6e. Iig niet met niets eraf... Smile

Mac Wrote:wow die instacall met AJ :eeeek:

Niets mis meee :wink:

mwa ik had me toch even 2x achter mn oren gekrabd voor ik die call had gemaakt met AJ. Wel goeie call uiteindelijk idd (slecht resultaat Wink)

Haggie Wrote:
Mac Wrote:sexygee is behoorlijk goed, speelt toernooien met een average buyin van 300$+ en heeft daar 80k winst mee behaald over 321 toernooien
9.petrisch is 'prutser'.
6..Webguysteve is matig...speelt wel redelijk hoge buyin (average boven de 50) maar heeft een behoorlijk negatieve ROI
KidCardiff heeft zn stats hidden, dat betekent meestal gewoon een (dik) winnende speler
8.strike1 is goede speler. Avg buyin van 100+ en 58% ROI
Masquerade X is een 'prutser'.
7..woltas is goeie speler avg buyin van 130 en ROI van 4% over maar liefst 2000 toernooien
daytona heeft ook zn stats hidden.
Enemykill is echt de grootste prutser van allemaal! Wink

opnieuw zo'n gewaagde call met Q10s :o

nu ik erover nadenk is die AJ idd best wel logisch. AQ/AK had ie echt wel gereraised preflop, alleen A7 moest ie bang voor zijn. Maar goed ik had er toch paar sec over nagedacht Wink

QT vond ik wel logisch, draw leek me vrij obvious hier.

goed bezig trouwens nu, versnellingje omhoog is idd wel nodig.

Verkeerde moment. Hoopte op 2 live cards. Heeft geen zin om met 880 te blijven zitten naar mijn mening. Nu terug naar step 4 waar ik mijn 215 ga innen. Uiteindelijk nog bijna gewonnen, maar dat zou wel erg slecht geweest zijn.

jammer, daarom raise ik bij hogere blinds altijd naar 2,5x de big blind. Dan is het het een stuk makkelijker folden bij zulke reraises. Anyway gg

@ekslem: Ik schrijf me in voor toernooi en schrijf me weer uit, maar geen resultaat. gewoon ticket weer terug.

Mac Wrote:jammer, daarom raise ik bij hogere blinds altijd naar 2,5x de big blind. Dan is het het een stuk makkelijker folden bij zulke reraises. Anyway gg

ja. was niet slim, hij instapushte ook.

probeer je eens in te schrijven voor een 215$ WCOOP toernooi?

Mac Wrote:probeer je eens in te schrijven voor een 215$ WCOOP toernooi?

Net geprobeerd. Ingeschreven en paar minuten later uitgeschreven, maar krijg alleen mijn ticket terug. Helaas.

Ga dus nu maar de s&g satellite naar Event 6 spelen. Top 3 naar toernooi voor 530pp. (Neem aan dat ik het dan wel krijg)
nummer 4 geld terug.

Re: online tourneys - harry_bierdop - 27-08-2008

Net weeeeeer geen ticket voor step 4.

3 man over, 300/600 + antes, ik heb 2k en de small blind. BB heeft 6k en gast pushed all in vanaf de button voor 4,5k, Ik call met A6s en hij heeft 68s, hij turnt natuurlijk een straat.

Re: online tourneys - Ekslem - 27-08-2008

Haggie Wrote:
Mac Wrote:probeer je eens in te schrijven voor een 215$ WCOOP toernooi?

Net geprobeerd. Ingeschreven en paar minuten later uitgeschreven, maar krijg alleen mijn ticket terug. Helaas.

Ga dus nu maar de s&g satellite naar Event 6 spelen. Top 3 naar toernooi voor 530pp. (Neem aan dat ik het dan wel krijg)
nummer 4 geld terug.

Ja dan wel ja. Minder dat je die 215 niet kunt cashen.

en de volgende AK vs KJs. Uiteraard flush met Js. 8e

kk step 3: AK vs AJ, AK vs KJ, A6 vs 68, QQ vs KT verloren. wel 3 van de 5 flips gewonnen, hiep hoi.

2 step 3 tickets over, nul tickets step 4.

Re: online tourneys - Ekslem - 27-08-2008

Jammer Enemy :cry:

Totaal geen handen gehad. Uiteindelijk AKo vs 44 eraf. Nog wel de A, maar 4 ruiten maakte aan alles een einde.
Drama avond!

nou heb eindelijk een step 4 te pakken..

Re: online tourneys - Ekslem - 28-08-2008

En al gespeeld??

Re: online tourneys - harry_bierdop - 28-08-2008

Nee, ff kijken wak doe, Ik speel die $530 zeker 7 sep dus miss dak dit ticket wel verkoop aan joep voor 190 ofzo.

Gister wel weer zeer verrassend vlak voor de bubble eraf in de 11r. Monsterpot van 70k ofzo (avg was 25k) maar wist gewoon zeker dat ie play op me maakte. Ik call zijn shove met JJ, hij AT en ja hoor hele board blankt maar Barry G heeft er een boek over geschreven!

wrom zou jij dat ticket verkopen voor 190.... voor de $'s hoef je het niet te doen lijkt me. ik zou dan gewoon doorspelen voor step 6

Nee maar variance is zo hoog met maar 1 ticket dat ik me niet nog 3 steps zie winnen in de run waarin ik nou zit. Ik wil die $530 spelen dus verkoop ticket en misschien nog wat procenten zodat ik er gewoon voor de helft in zit. Vind $530 wel iets te lomp (aangezien mn BR geen 53k is) maar wil gewoon graag spelen ivm met structuur. Half uur levels, 2 daags toernooi, 10k startstack.

Step ticket kun je overigens niet verkopen....

Wel aan Joep :wink: ! Hij zal die 6max toch wel willen spelen, speelt ie die gewoon op mijn account. Doen we wel vaker..