The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Reclame - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Reclame (/showthread.php?tid=16) |
- Antidote - 06-02-2007 Het is best mogelijk als er tot heden geen spelers zijn op die potisitie. Denk wel dat ze snel overtroffen worden en er zo weer uit liggen. Een speler voor 5k zal niet snel hoge ogen gooien. Trouwens heb ik buiten mijn U20 kenya speler nog de nr.2 18 jaar bosnie en nr.1 17 jaar lubnan in mijn selectie lopen. Nu hopen dat ze snel geselecteerd zullen worden. - Bakke - 06-02-2007 Saeed Rahman, de speler in kwestie, maakt zeg maar een kans van 2%. Ik gokte er bij zijn aankoop op dat hij hoog-slecht :lol: was in PM, maar na 3 trainingen was hij nog altijd niet gestegen. Twee passentrainingen brachten hem wel omhoog, maar verder was het gewoon verspilling om hem nog te laten spelen/trainen. Zodoende. Bovendien werden een week later alweer 2 matig-matig gepulled in Bangaldesh. - Devlin - 06-02-2007 Devlin Wrote:Vraagprijs 1.6mln, heeft +1 op positiespel en +2 op korte pass nogmaals, nu voor 1.599.000 - Dre - 07-02-2007 Vladislav Martyshkin (72304693) 22 jaar, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 19 590 Loon: 5 088 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: (geschorst) Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 4 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 2 STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 08-02-2007 om 20:46 Stuur alarm! Vraagprijs: 2 399 999 â⬠- Mukkus - 07-02-2007 Bij Mkks F.C. weer een half elftal op de TL. Deadline vrijdagmiddag (2 clowns) en vrijdagavond (aantal SH-trainees). - Antidote - 07-02-2007 Vanavond rond 20.30uur lopen ook zo'n 7 spelers bij mij af. uitmuntend keeper goed keeper met uitmuntend spelhervatting uitmuntend verdedigen met uitstekend vleugel reusachtige IM met formidabel ervaring briljant verdediger met +2 blessure bovennatuurlijk vleugelspeler kale redelijk vleugel YP - Depor - 07-02-2007 Hattrick ligt al sinds zondag plat hiero? - Mukkus - 07-02-2007 Depor Wrote:Hattrick ligt al sinds zondag plat hiero? Huh? - Depor - 07-02-2007 Hattrick announces 2007-01-30 07:00 Scheduled downtime. We are down for scheduled maintenace and will be up and running again 11:00 ht-time Zie niets anders... EDIT: Ze hebben de begin URL veranderd vandaar dat ik er niet opkwam werd steeds doorgelinked naar die startsite. - gittermaster - 09-02-2007 Vraagprijs 750k. Deze moet er toch echt wel uitgaan lijkt me zo. Bij transfervergelijking, laagste was 750k, hoogste 1 miljoen en Oscar heeft nog een hogere TSI ook. Iemand interesse? Oscar Errea (145408433) 17 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 1 920 Loon: 960 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig - Bocaloca - 10-02-2007 als ik et geld had gehad, maar zo extreem hoof zit hij niet in zn stat door het redelijk scoren erbij - Devlin - 10-02-2007 Devlin Wrote:Devlin Wrote:Vraagprijs 1.6mln, heeft +1 op positiespel en +2 op korte pass 3 keer niet verkocht voor 1.6mln vanmiddag was poging 4, en dan verkoop je 'm voor 1.835.000 :o :lol: blijft toch een raar ding, die transfermarkt - Nr. 12 - 10-02-2007 Voor de liefhebber Staat op de TL voor 1m. Quote:Nils Due (113013245) en/of voor 7ton Quote:Valerio Galassi (115409956) - Fred Naaigaren - 11-02-2007 Mocht er iemand van jullie nog een uitstekende keeper nodig hebben, morgenavond loopt er eentje van mij af. Bod staat nu nog op 12.000 Mateusz SudoÅ (21719864) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 28 jaar, matig in vorm, gezond Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 6 310 Loon: 4 896 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: FC Kralingen Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak - Nr. 12 - 11-02-2007 Ik zal even kijken! ben wel benieuwd! - Fred Naaigaren - 11-02-2007 Het bod vertienvoudigen is natuurlijk wel leuk. :razz: - Nr. 12 - 11-02-2007 Hij is het waard en als iemand anders ermee vandoor gaat dan heb jij alvast een goeie opkikkert met de TL prijs gehad. : ![]() - gittermaster - 12-02-2007 Bocaloca Wrote:als ik et geld had gehad, maar zo extreem hoof zit hij niet in zn stat door het redelijk scoren erbij Hij is er toch voor 785 uitgegaan... - Bakke - 18-02-2007 De koning in mijn selectie staat te koop voor een gewaagde prijs. Mocht iemand centen overhebben, sla je slag ![]() Quote:Colin Bevan - kyria - 20-02-2007 Nick Dahlsgaard (76305481) 21 years, passable form, healthy A sympathetic guy who is balanced and honest. Has poor experience and wretched leadership abilities. Speciality: Powerful Nationality: Danmark Total Skill Index (TSI): 31 590 Wage: 49 680 C$/week including 20% Bonus Owner: Mountain lions Warnings: 1 Injuries: Healthy Stamina: poor Goalkeeping: disastrous Playmaking: weak Passing: weak Winger: wretched Defending: weak Scoring: supernatural Set Pieces: passable Career Goals: 53 Career Hattricks: 9 League goals this season: 7 Cup goals this season: 0 DEADLINE: 2/23/2007 at 21.27 PRICE: 2 900 000 Candian $ - Dre - 23-02-2007 Even wat schulden af betalen en zorgen dat er weer geld in de kas komt voor de nieuwe training. Spelers te koop! Roberto Pergreffi (100093915) 20 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Italia Total Skill Index (TSI): 16 640 Loon: 3 840 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 26-02-2007 om 20:47 Stuur alarm! Vraagprijs: 0.0 â⬠Omar Vangelisti (140749778) 19 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Italia Total Skill Index (TSI): 2 200 Loon: 744 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: zwak STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 26-02-2007 om 20:35 Stuur alarm! Vraagprijs: 0.0 â⬠Teemu Pajunen (136510159) 19 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Suomi Total Skill Index (TSI): 1 420 Loon: 768 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 26-02-2007 om 20:34 Vraagprijs: 0.0 â⬠Adrián Albelda (133240808) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 1 700 Loon: 720 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Wijzig je aantekeningen STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 24-02-2007 om 21:34 Stuur alarm! Vraagprijs: 0.0 â⬠Hoogste bod: 35 000 â⬠door Beskid Gilowice Vladislav Martyshkin (72304693) 22 jaar, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 23 200 Loon: 5 088 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 26-02-2007 om 20:56 Stuur alarm! Vraagprijs: 2 000 000 â⬠Suat Tınaz (93013631) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oprecht is. Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: Türkiye Total Skill Index (TSI): 17 150 Loon: 5 160 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 26-02-2007 om 20:58 Stuur alarm! Vraagprijs: 1 500 000 â⬠- gittermaster - 27-02-2007 De volgende 3 spelers staan allen te koop en lopen vrijdag af. Let wel! Gebasseerd op een stijging op passing. De eerste 2 stijgen vrijwel zeker, de derde is twijfelachtig. Misschien geinteresseerden? Leen Filet (143953488) 18 jaar, goed in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 4 330 Loon: 880 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: uitstekend (formidabel) Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: matig 625.000 Gunvald Sivertsen (76658903) 22 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Norge Total Skill Index (TSI): 8 260 Loon: 2 880 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed (uitstekend) Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak 1.100.000 en deze waarvan ik niet zeker weet of hij stijgt, maar anders vrijwel zeker volgende week. Lauri Hannikainen (124525483) 19 jaar, goed in vorm, gezond Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: Suomi Total Skill Index (TSI): 1 670 Loon: 840 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: redelijk (goed) Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: matig 345.000 Vrijdag kun je uiteraard zien of ze gestegen zijn als je interesse hebt.... - gittermaster - 28-02-2007 das apart, de enige waarvan ik mijn twijfels of hij zou stijgen is reeds een bod op gedaan ![]() - gittermaster - 05-03-2007 2 spelers te koop: Tomas Björkén (123423050) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Svenska! Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 5 290 Loon: 1 056 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: formidabel Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak 965.000 (vleugel +3 en passing na deze week + 4) Nicola Panato (64731788) 23 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Italiano! Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 15 930 Loon: 8 568 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: (geschorst) Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos 1.250.000 (passing +2) - gittermaster - 06-03-2007 Ik heb 4 mensen in de aanbieding. Ik hoop dat iemand interesse heeft, moet wat verkopen om voor zondag een topper binnen te halen. De volgende spelers staan op de tl. De eerste 2 lopen donderdag af. Helaas zonder pop die er bijna aankomen De rest loopt vrijdag af, waarschijnlijk met pop. Nicola Panato (64731788) 23 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Italiano! Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 15 930 Loon: 8 568 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: (geschorst) Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: goed +3 Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos prijs: 1.250.000 Tomas Björkén (123423050) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Svenska! Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 5 290 Loon: 1 056 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: formidabel +4! Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak vraagprijs: 965.000 Leen Filet (143953488) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 4 450 Loon: 880 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: uitstekend (moet nu echt formidabel worden) Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: matig vraagprijs: 599.000 Christopher Auld (69187850) 22 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 11 890 Loon: 3 984 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: goed (Krijgt zijn 5e passingtraining) Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos vraagprijs: 1.350.000 - Antidote - 06-03-2007 Heb mijn U20 speler en potentiele U20 speler te koop staan. Dacht voor de verandering een advertentie te plaatsen in HT met een verhaal waarom ik ze van de hand doe. Binnen 10min had ik in totaal 16 biedingen 364k en 41k. Dit ga ik maar vaker doen ongeveer een uur voor de deadline. Quote:Khaleel Hasan [International!] Quote:Xiong Chunshan - Mukkus - 06-03-2007 Antidote Wrote:Dacht voor de verandering een advertentie te plaatsen in HT met een verhaal waarom ik ze van de hand doe. Binnen 10min had ik in totaal 16 biedingen 364k en 41k. Dit ga ik maar vaker doen ongeveer een uur voor de deadline. Ik doe het om een internationale thuiswedstrijd te regelen. Vrijdag kan ik inderdaad weleens adverteren voor mijn te koopstaande SH-trainees. - Antidote - 07-03-2007 Mukkus Wrote:Dat doe ik alleen als ik hoge nood zit. Als ik dinsdag nog niks geregeld heb. Voorlopig ben ik toch nog bezig met flaggen verzamelen buiten huis.Antidote Wrote:Dacht voor de verandering een advertentie te plaatsen in HT met een verhaal waarom ik ze van de hand doe. Binnen 10min had ik in totaal 16 biedingen 364k en 41k. Dit ga ik maar vaker doen ongeveer een uur voor de deadline. - Mukkus - 07-03-2007 Antidote Wrote:Mukkus Wrote:Dat doe ik alleen als ik hoge nood zit. Als ik dinsdag nog niks geregeld heb. Voorlopig ben ik toch nog bezig met flaggen verzamelen buiten huis.Antidote Wrote:Dacht voor de verandering een advertentie te plaatsen in HT met een verhaal waarom ik ze van de hand doe. Binnen 10min had ik in totaal 16 biedingen 364k en 41k. Dit ga ik maar vaker doen ongeveer een uur voor de deadline. Ik ben momenteel een beetje een centenpikker. :oops: Uitwedstrijden kostten me weleens een 3k. Nu met internationale friendlies at home pak ik zo'n 9k. En die leveren ook vlaggetjes op. Vandaag het zeer gewilde italiaanse vlaggetje erbij. - Box Brother - 07-03-2007 Mukkus Wrote:Antidote Wrote:Mukkus Wrote:Dat doe ik alleen als ik hoge nood zit. Als ik dinsdag nog niks geregeld heb. Voorlopig ben ik toch nog bezig met flaggen verzamelen buiten huis.Antidote Wrote:Dacht voor de verandering een advertentie te plaatsen in HT met een verhaal waarom ik ze van de hand doe. Binnen 10min had ik in totaal 16 biedingen 364k en 41k. Dit ga ik maar vaker doen ongeveer een uur voor de deadline. Weten welke tegenstander je pakt... ik ga nooit voor VIIe of lager... Quote:07-03-2007 |