The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) De Gouden Kooi - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) De Gouden Kooi (/showthread.php?tid=1097)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

- Ad Wim - 12-01-2007

Die gorilla wens ik alle ellende toe, wat een vre-se-lijk wijf is dat, bah!

- waf - 12-01-2007

Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Die gorilla

zozo, en dat voor iemand die boos wordt als je een chinees een pinda noemt.... :razz:

Ik pas me aan.

dat zal godvelledomme is tijd wolden! :wink:

- Ad Wim - 15-01-2007

Ik zag gisteravond een compilatie van afgelopen week. Wat een mooie vent is die Huub! Hij krijgt iedereen tegen zich, maar blijft gewoon zitten en doorgaan. Hij heeft er zelfs bijna voor gezorgd dat er twee gasten uit gingen, maar die laffe gozers durven niet daad bij woord te voegen.

- gittermaster - 15-01-2007

Een collega van mij is de zus van Nena. Zij was begin Januari in het huis op bezoek. Zij vertelde dat Huub naar haar toe kwam om te zeggen dat hij haar zus eigenlijk wel heel aardig vond, maar dat ze dat niet aan haar moest verklappen. Wat een doorzichtig slechte tactiek.
Daarnaast moest ze van Brian tegen haar ouders zeggen dat hij heel veel spijt had van dat wijnincident en dat hij hoopte ze hem daarvoor zouden vergeven... Undecided Undecided Undecided
Wat een prutser...

- Vret Mien Gras - 15-01-2007

Ik zou zeggen dat ze haar ouders maar moest vertellen niet meer naar de uitzendingen te kijken, anders zouden ze op kort termijn zien hoe haar dochter in de kont wordt gepenetreerd door VMG!

- Peter - 15-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik zag gisteravond een compilatie van afgelopen week. Wat een mooie vent is die Huub! Hij krijgt iedereen tegen zich, maar blijft gewoon zitten en doorgaan. Hij heeft er zelfs bijna voor gezorgd dat er twee gasten uit gingen, maar die laffe gozers durven niet daad bij woord te voegen.

Huub is inderdaad het type persoon waar je respect voor moet hebben. Iemands overleden moeder gebruiken om iemand het huis uit te krijgen enzo. :roll: Dat je in het huis zo doet als tactiek is misschien nog wel slim, iedereen zit daar nu eenmaal om de anderen weg te spelen, maar Huub schijnt zo dus ook buiten het huis te zijn. Kansloos als je het mij vraagt. :|

- Ekslem - 15-01-2007

Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zag gisteravond een compilatie van afgelopen week. Wat een mooie vent is die Huub! Hij krijgt iedereen tegen zich, maar blijft gewoon zitten en doorgaan. Hij heeft er zelfs bijna voor gezorgd dat er twee gasten uit gingen, maar die laffe gozers durven niet daad bij woord te voegen.

Huub is inderdaad het type persoon waar je respect voor moet hebben. Iemands overleden moeder gebruiken om iemand het huis uit te krijgen enzo. :roll: Dat je in het huis zo doet als tactiek is misschien nog wel slim, iedereen zit daar nu eenmaal om de anderen weg te spelen, maar Huub schijnt zo dus ook buiten het huis te zijn. Kansloos als je het mij vraagt. :|

Als je zo in het dagelijks leven ook bent, ben je idd niet wijs. Maar ken je hem Peter? In het huis geef ik hem groot gelijk tussen die huichelaars (een aantal iig)

- Treesong - 15-01-2007

Peter Wrote:Huub is inderdaad het type persoon waar je respect voor moet hebben. Iemands overleden moeder gebruiken om iemand het huis uit te krijgen enzo. :roll: Dat je in het huis zo doet als tactiek is misschien nog wel slim, iedereen zit daar nu eenmaal om de anderen weg te spelen, maar Huub schijnt zo dus ook buiten het huis te zijn. Kansloos als je het mij vraagt. :|

Ik kijk geen Talpa/Tien dus dit ook niet, maar als het doel van dit spel alle middelen heiligt, moet je niet zeiken... Wie probeert Huub dan in de echte wereld het huis uit te krijgen dmv een overleden moeder?

- Ad Wim - 15-01-2007

Treesong Wrote:
Peter Wrote:Huub is inderdaad het type persoon waar je respect voor moet hebben. Iemands overleden moeder gebruiken om iemand het huis uit te krijgen enzo. :roll: Dat je in het huis zo doet als tactiek is misschien nog wel slim, iedereen zit daar nu eenmaal om de anderen weg te spelen, maar Huub schijnt zo dus ook buiten het huis te zijn. Kansloos als je het mij vraagt. :|

Ik kijk geen Talpa/Tien dus dit ook niet, maar als het doel van dit spel alle middelen heiligt, moet je niet zeiken... Wie probeert Huub dan in de echte wereld het huis uit te krijgen dmv een overleden moeder?
Beaam!

En je maakt jezelf ook niet veel sterker door stoer met z'n allen te zeggen dat je eruit gaat en de volgende dag niet durven :kots:

Hup Huub, knal die narcistische drollen eruit!

Het is trouwens dat ik weet dat mensen hem hier kennen, maar anders zou ik echt denken dat het een auteur zou zijn. Ik zat gisteren echt met open mond te kijken.

- waf - 15-01-2007

Peter Wrote:

was de moeder die hij beledigde dan overleden? dat wist hij toch niet? anders is het wel treurig.

en iedereen die zich zo druk maakt over zijn uitspatting. ik vond het wel mooi. een beetje actie. en dan die negering die hem zuigend gedrag verwijt. :lol:

ik heb ernaar gekeken op de sportschool zondagmorgen: alle afleveringen achterelkaar. weer wat anders dan harry mens.

- waf - 15-01-2007

Ad Wim Wrote:Het is trouwens dat ik weet dat mensen hem hier kennen, maar anders zou ik echt denken dat het een auteur zou zijn. Ik zat gisteren echt met open mond te kijken.

als hij uit twente komt is de kans idd klein dat hij auteur is.

- Treesong - 15-01-2007

waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is trouwens dat ik weet dat mensen hem hier kennen, maar anders zou ik echt denken dat het een auteur zou zijn. Ik zat gisteren echt met open mond te kijken.

Dan is het een schriever :razz:

- Vret Mien Gras - 15-01-2007

waf Wrote:

Dan is de kans groter dat hij een autist is he......

- Vret Mien Gras - 19-01-2007

Op dit moment Huubje weer met een temeier:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html">http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html</a><!-- m -->

- Ricochan - 20-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Op dit moment Huubje weer met een temeier:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html">http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html</a><!-- m -->

Lijkt me ook de enige manier hoe hij aan een wijf kan komen met zijn harses en gedrag.

- Ricochan - 21-01-2007

Die gorilla zou er 2 dagen geleden toch al uitgaan, maar zo te zien zit ze er nog steeds in, dus haar kinderen en relatie moeten toch wijken voor geld?

- Vret Mien Gras - 21-01-2007

Ricochan Wrote:Die gorilla zou er 2 dagen geleden toch al uitgaan, maar zo te zien zit ze er nog steeds in, dus haar kinderen en relatie moeten toch wijken voor geld?

Ik probeer het te volgens maar zodra ik die viez'n zie dan zap ik gelijk weg.

- Treesong - 21-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:die viez'n

(hehe)

- Kleine Jan - 23-01-2007

Volgens mij gaat het morgen (vandaag) een heftige aflevering worden. In voorstukje zag je Huub dronken op bed liggen en zingen "Natanel is een hoer"..... die hem daarna te lijf gaat, Ilona tracht hem nog tegen te houden....

het zal mijn benieuwen :Big Grin

- Ekslem - 23-01-2007

Kleine Jan Wrote:Volgens mij gaat het morgen (vandaag) een heftige aflevering worden. In voorstukje zag je Huub dronken op bed liggen en zingen "Natanel is een hoer"..... die hem daarna te lijf gaat, Ilona tracht hem nog tegen te houden....

:lol:
Dan zal ik er weer eens langs zappen vanaaf!

- Ricochan - 23-01-2007

Kleine Jan Wrote:Volgens mij gaat het morgen (vandaag) een heftige aflevering worden. In voorstukje zag je Huub dronken op bed liggen en zingen "Natanel is een hoer"..... die hem daarna te lijf gaat, Ilona tracht hem nog tegen te houden....

Dit had ik zondag gelezen op de site zelf idd, die idiote huub had weer eens een hoer op bezoek gehad, en heeft in bad liggen krikken en wilde het bad niet schoonmaken, en dat liep dus daarna aardig uit de hand, en die nataniel or whats his name heeft toen uiteindelijk zichezelf nog zwaar geblesseerd ook toen hij die huub te lijf wilde gaan...

- Kleine Jan - 23-01-2007

Huub = cool

:lol: :lol: :lol: :lol:

- Matador! - 23-01-2007

Idd, het programma wordt er tenminste een stuk leuker op met die gast. Alleen jammer van dat irritante accent.

- Balthazar - 23-01-2007

Matador! Wrote:Idd, het programma wordt er tenminste een stuk leuker op met die gast. Alleen jammer van dat irritante accent.

Dat kan nog veel erger :lol:

- waf - 24-01-2007

Matador! Wrote:Idd, het programma wordt er tenminste een stuk leuker op met die gast. Alleen jammer van dat irritante accent.

zegt een fries tegen een twent: zeg, wat heb jij een irritant accent! Undecided

- Ekslem - 24-01-2007

Gister expres een half uurtje later naar een afspraak gegaan om het te zien!

Natanel is een hoer, natanel is een hoer :razz:
Nu Huub weet dat ie populair is onder de kijkers moet ie wel uitkijken dat ie zich niet te popi wil gaan gedragen, want dat zou weleens tegen hem kunnen gaan werken denk ik

- Vret Mien Gras - 24-01-2007

Balthazar Wrote:

Dat kan nog veel erger :lol:

Bij Huub, welk accent?

- Mukkus - 24-01-2007

Wie durft hier te beweer'n dat friez'n een accent hebb'n?

- Peter - 24-01-2007

Nathanael heeft een vriendin in Paramaribo maar pakt nu de kapster van die negerin. En dan hangt hij tegenover Huub de moraalridder uit. #-o

- Ekslem - 24-01-2007

Huub: sjonge sjonge, ik ben toch maar gewoon een lul uit Oldenzaal :lol: