The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
MV Game 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: MV Game 2007 (/showthread.php?tid=1593) |
- Elikian - 15-01-2007 Database is nu open! Succes! - Ad Wim - 15-01-2007 God, wat wordt dit een lastige AO! De grootste vraag is natuurlik Roddick of Safin. Ze allebei nemen lijkt me niet rendabel. Maar bovenin is nog wel iets te vinden. Onderin, zeker zonder enige wedstrijd gespeeld ishet helemaal lastig. Allemaal van die jongens waarvan je echt niet weet wat ze gaan doen. Blake bijvoorbeeld, kan zomaar de finale halen, maar als ik hem neem... Een ding is zeker, hier gaan grote verschillen gemaakt worden. - Elikian - 15-01-2007 Teams in (17): Ad Wim, Andre, Baby, Björki, CooCooCachoo, Dre, Elikian, Gabbele, Gonzo, Jeroen, São Paulo, Scholten!, Tampie, Timmertje, Vos, Witte Gei't, Woerdie - Ad Wim - 15-01-2007 Ik zit nog in de testfase :razz: - Elikian - 15-01-2007 Ik ook ![]() - Haggie - 15-01-2007 Ad Wim Wrote:God, wat wordt dit een lastige AO! Inderdaad erg lastig. Het zijn allebei erg goede spelers, het enige verschil zit het hem in de prijs (2400 om 1000) in het voordeel van Safin. Een optie om Fish te nemen in combinatie met Safin lijkt me slimmer. Fish is in vorm en zal zeker de kwartfinale halen, want (Mahut/Arthurs/Fleishman/Stepanek/Dhouly/Johansson/Ferrer) moeten geen probleem zijn lijkt me. Dan krijg je dus, Fish - Safin/Roddick. Ik ga dus voor Safin+Fish (denk ik :8: ), als hij wint natuurlijk.. - Ad Wim - 15-01-2007 En opeens stond ie daar, mijn team! Niks meer aan doen ![]() - Haggie - 15-01-2007 :lol: :lol: :lol: .. ja vast .. - Ad Wim - 15-01-2007 Ik heb geleerd, Haggie, ik heb geleerd van mijn fouten. - Haggie - 15-01-2007 Oké! Ben benieuwd naar je team vanavond! - Elikian - 15-01-2007 Aan de database te zien heeft Ad Wim net weer wat aangepast =D> - Ad Wim - 15-01-2007 Nee hoor :| Ik heb wel even naar alternatieven gezocht voor een bepaalde speler, maar hem er toch maar in laten staan :8: - Scholten! - 15-01-2007 Gewoon laten zoals het het is Ad, ik heb mijn team ook al klaar. Twijfels hou je altijd, maar daar moeten wij boven staan :razz: - Elikian - 15-01-2007 34 Entries: Aap, ad wim, andre, baby, BasVroegop, Björki, buurscalona, Chiel-Montagne, claudia_m, CooCooCachoo, denaon, Dodge, Dre, Elikian, frees, gabbele, Gonzo, Haggie, Jeroen, Mitch, Nostra, omyaca, Overdune, Peta Pan, São Paulo, Scholten!, sophie, tampie, Tennismaster, timmertje, TJUUN-WONG, Vos, Witte Geit, woerdie - Genomico - 15-01-2007 Berdych of Djokovic? Djokovic zal makkelijker 30 pnt halen, maar dat zal dan toch ook wel zijn eindstation zijn? Berdych, nog niet in vorm, is tegen niemand tot aan de finale kansloos en zal die 30 pnt toch ook wel halen? Mijn team staat iig voorlopig. Ik heb het kwart van Federer helemaal vrij gelaten want in het stukje Baghdatis/Gasquet/Melzer/Robredo kan alles gebeuren. - buurs - 15-01-2007 Elikian Wrote:34 Entries: Heb mijn team voor het laatst aangepast. Ben nu super tevreden :8: - Ad Wim - 15-01-2007 Tja, dat dacht ik vorig jaar ook over Berdych op de AO... Hij kan inderdaad in zijn kwart van bijna iedereen winnen. Maar hij heeft zo vaak slechte dagen. En dat moet je tegen Tursunov niet hebben en al helemaal niet tegen Davydenko. En 30 punten is gewoon te weinig voor die prijs. - buurs - 15-01-2007 Als Davy fit is, zal hij daar "gewoon" doorgaan - Overdune - 15-01-2007 Ad Wim Wrote:Tja, dat dacht ik vorig jaar ook over Berdych op de AO... Bovendien moet Berdych tegen Lee en dat kan-ie zomaar verliezen. - Genomico - 15-01-2007 Ik zal mijn team alvast prijsgeven: --- --- Fish & Stepanek Spadea & Roddick Soderling Berdych & Malisse Blake Murray Ik ben benieuwd of het een standaard team is of niet... - Ad Wim - 15-01-2007 Genomico Wrote:Ik zal mijn team alvast prijsgeven:Ik denk het wel. - Elikian - 15-01-2007 Voor mij iig niet. - Juan Zueco - 15-01-2007 Kun je je avatar niet even wijzigen Elikian? Ik word er duizelig van. - Haggie - 15-01-2007 Ik heb enigszins overeenkomsten aan jou team, Geno.. - Elikian - 15-01-2007 Juan Zueco Wrote:Kun je je avatar niet even wijzigen Elikian?Ik vind hem echt gaaf ![]() Maar ik zal morgen ff een andere uitzoeken dan ![]() - Genomico - 15-01-2007 Elikian Wrote:Juan Zueco Wrote:Kun je je avatar niet even wijzigen Elikian?Ik vind hem echt gaaf Op dit soort momenten vraag ik me dan altijd af wat voor een avatar je eigenlijk had? - andre - 15-01-2007 Genomico Wrote:Ik zal mijn team alvast prijsgeven:Ik heb op dit moment i.p.v. Berdych en Spadea: Djokovic en del Potro. Djokovic is zo goed, die kan van iedereen winnen, alleen Federer is op een GS onverslaanbaar. Bovendien wil ik Safin eigenlijk ook, meer dan 50% kans dat hij van Roddick verliest, maar ook de enige die Federer kan verslaan. Lastig. - Overdune - 15-01-2007 Quote:Op dit soort momenten vraag ik me dan altijd af wat voor een avatar je eigenlijk had? Geen, volgens mij. Vind deze wel cool, van mij mag je em laten staan :wink: . - Ad Wim - 15-01-2007 Het is bijna 23 uur, spannend! - Haggie - 15-01-2007 Denk dat wij weinig overeenkomsten hebben Ad! |