The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Australian Open 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Australian Open 2007 (/showthread.php?tid=1640) |
- Haggie - 16-01-2007 Soderling meteen gebroken. Clement wint makkelijk een love game! Bah! :letitallout: - Haggie - 16-01-2007 Xavier gaat eraan nu! Hij toont ook totaal geen vechtlust! - Ad Wim - 16-01-2007 Ik zie het helemaal niet meer zitten met Malisse. Hij had maar iets beter hoeven te spelen om te winnen, maar hij heeft het gewoon niet vandaag. - Ad Wim - 16-01-2007 En dan ook Soderling. De nummer 1 vaart wel hier met Clement en zonder Soderling in zijn team. - Haggie - 16-01-2007 Toch zijn eigen game gehouden : .. Je weet het nooit! Al heb ik er met Malisse een hard hoofd in. Laat Soderling en Malisse niet allebei eruit gaan. - Haggie - 16-01-2007 Soderling is over. Dubbele break achter. Wat een kneus! - Ad Wim - 16-01-2007 Dubbele break voor Mayer, echt heel gek dit. Soderling absoluut de drol van de week :letitallout: :letitallout: :letitallout: - Ad Wim - 16-01-2007 Sjonge jonge, die Mathieu toch. Het begint nu wel echt triest te worden. Gewoon op rozen zitten en dan door je enkel gaan. Zoiets kan ook alleen maar hem gebeuren... - Depor - 16-01-2007 Mathieu gaat door zijn enkel terwijl ie 2-0 in sets en 3-0 in de tiebreak voor staat, Verdasco door.... - Ad Wim - 16-01-2007 Horna verkloot het ook helemaal. Ze gaan daar nu de vijfde set in, hup Lucho! - THE MAILMAN - 16-01-2007 En als Clement wint van Malisse krijgen we een mooi Frans duel: Clement vs Santoro.... Allez Arnaud.... :razz: - Ad Wim - 16-01-2007 En ja hoor, Horna gebroken in de vijfde. Wat een eikel! - Scholten! - 16-01-2007 Wat een kutzooi, Soderling eruit: das toch niet te geloven! Als Malisse niet wint is het alsnog een verloren dag - Ad Wim - 16-01-2007 Dat gebeurt dus niet, wat een kut einde van de dag zo. Iedereen die moet verliezen wint en degenen die nog moeten winnen, verliezen - Scholten! - 16-01-2007 Dag 2: Soderling en Malisse eruit: een topklassering is ondenkbaar geworden - Ad Wim - 16-01-2007 Ik wist wel dat Clement een lastige klant was, maar de H2H (4-1 voor X) en met de goede vorm ging ik er vanuit dat hij dit wel zou winnen. Maar hij had het niet vandaag, mooi kut. CC, de nummer 1 en 2 hebben hem niet, kut dus. Maar Blake en Gasquet zijn belangrijker. Hopen nog dat Mirnyi alsnog verliest. - Ad Wim - 16-01-2007 En ja hoor, Mirnyi wint hem ook nog. Wat een kutzooi! Hewitt, Mirnyi, Ollie en Ginepri, allemaal meer dan 10x gekozen, winnen allemaal op wonderlijk wijze. Geen enkele 5-setter gaat de goede kant op vandaag. En bij die Tottor valt alles juist goed... - omyaca - 16-01-2007 Hebben ze nog een tijdslimiet daar? Seppi - Reynolds zou nog wel eens 2 sets kunnen gaan duren en het is nu al 2 uur in Melbourne! - Ad Wim - 16-01-2007 omyaca Wrote:Hebben ze nog een tijdslimiet daar?Ik denk dat ze een eventuele 5e set morgen afspelen. - omyaca - 16-01-2007 Ad Wim Wrote:3 uur 'Melbourne time' en Seppi en Reynolds beginnen aan de 5de set!omyaca Wrote:Hebben ze nog een tijdslimiet daar?Ik denk dat ze een eventuele 5e set morgen afspelen. Zullen er nog veel toeschouwers zijn... - Haggie - 16-01-2007 Seppi gaat een 2-0 voorsprong. Ik denk dat hij er genoeg van heeft :8: - centre court - 16-01-2007 Seppi wint in de 5e met 6-3 midden in de nacht! :8: Wat een stumper die Mathieu zeg. Klote dat Mirnyi, Nalbi, Ollie, Ginepri, Hewitt etc... allemaal hele rare partijen winnen. Wel goed dat Malisse eruit is! Soderling is een faler. - centre court - 17-01-2007 Oh oh oh wat kom ik hier goed weg met Stepanek zeg. 2-0 achter in sets tegen Dlouhy, maar 'm toch nog met 3-2 pakken. Steppie! =D> - centre court - 17-01-2007 Roddick wint in 3! Erg belangrijk. Fish wint ook en de veel gekozen ToJo en dlouhy er dus uit. Goed nachtje tot nu toe. Djoko is echt sterk, hopen dat Federer hem gewoon verslaat. - kuiper - 17-01-2007 Zeer tevreden over mijn Djokovic, Fish en Ferrer. Jammer van Stepanek, maar nu moet Ferrer hem maar naar Hingis toesturen. Nu Safin en Serra vandaag nog. - Haggie - 17-01-2007 kuiper Wrote:Zeer tevreden over mijn Djokovic, Fish en Ferrer. Jammer van Stepanek, maar nu moet Ferrer hem maar naar Hingis toesturen. Jammer dat Dhouly niet even door kon trekken idd! Ferrer uitstekende prestatie : ! Nu nog even Steppie eruit knallen!! Melzer - Robredo, zometeen wordt ook belangrijk voor me! Safin nu op de baan! Niet zo'n scherp begin tot nu toe! - _Tampie - 17-01-2007 Break voorsprong voor Safin. - Haggie - 17-01-2007 en de 1e set ook al binnen. gaat goed! - Ad Wim - 17-01-2007 Nu 2-1 achter tegen nobody Sela. Nou ja, nobody, hij roste wel Srichaphan keihard van de baan. - Ad Wim - 17-01-2007 centre court Wrote:Roddick wint in 3! Erg belangrijk. Fish wint ook en de veel gekozen ToJo en dlouhy er dus uit. Goed nachtje tot nu toe.Inderdaad prima nachtje. Veel gekozen Spadea en Tojo eruit en Stepa, Gasquet en Fish door. En Gasquet gaat minstens net zo goed als Djoko. En die komt Federer pas een rondje later tegen :razz: |