The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
forum tourney part II - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: forum tourney part II (/showthread.php?tid=2722) |
- Mac - 11-11-2007 en de filmpjes: Showdown! Gitter heeft ook wel eens echt een hand koningen blijven staan! en ook de azen van tree AK tegen AQ...geen suckout? Dave heeft moeilijke call met top pair Deshotas fold Treesong fold Showdown'tje met check op river showdown tussen tree en gitter Mac foldt zn overpair Koningen worden weer eens gekraakt setje 5'en setje 9's toppair in een showdown! gitter flopt weer eens een straight LL besluit blind allin te gaan met zn resterende 5 euro split pot tussen tree en gitter three way allin A3 vs Q6 vs 89s... je kan wel zien dat t spel gedurende de avond iets looser werd ![]() ps. de laatste 4 zijn op dit moment nog aan t uploaden die zullen binnen 20 a 30 minuten klaar zijn. edit: ze zijn allemaal klaar - gittermaster - 11-11-2007 die laatste was wel een dikke pot, ongeveer 35 euro meen ik me te herinneren... ![]() - Jansoe - 11-11-2007 Ik zie bij de fotoôs alleen maar rode kruisjes... :| - Ekslem - 11-11-2007 Leuk die filmpies =D> - Lamme Lennie - 11-11-2007 Je kan volgende keer ook meedoen hoor Ekslem, als ik zelfs een SNG kan winnen...... :wink: - Ekslem - 12-11-2007 Lamme Lennie Wrote:Je kan volgende keer ook meedoen hoor Ekslem, als ik zelfs een SNG kan winnen...... :wink: Zeker op het einde vd avond toen iedereen buis was? :wink: - Lamme Lennie - 12-11-2007 Ekslem Wrote:Lamme Lennie Wrote:Je kan volgende keer ook meedoen hoor Ekslem, als ik zelfs een SNG kan winnen...... :wink: 2e potje :razz: - Mac - 12-11-2007 en degene die t meest dronken was won t meest op t einde vd avond ![]() - Lamme Lennie - 12-11-2007 Zeker een paar van die DONK-bets en DONK-calls? - Treesong - 12-11-2007 Mac Wrote:en degene die t meest dronken was won t meest op t einde vd avond Hoezo dronken? Ik heb zowaar drie taxi's tegelijk aan kunnen houden :8: - Davydoff - 12-11-2007 Relaxte avond. Gitter, nog bedankt voor de gastvrijheid en de ââ¬Ågoede muziekmixââ¬Â die je had opgezet. Chefkok Treesong had heerlijk gekookt en de satésaus smaakte goed. :wink: Het filmpje van het wegleggen van mijn top pair is nog pijnlijk om te zien. Ook denk ik nog terug aan het eerste potje toen ik allin ging tegen Mac met pocket 10. Hij liet AK zien en op de river hit hij gewoon een 5 die een straat maakte. Auw! - Mac - 12-11-2007 haha die was wel leuk ja, gelukkig maakte je t in het volgende potje goed door je flushdraw te hitten tegen mijn toppair ![]() Re: forum tourney part II - harry_bierdop - 05-01-2008 Ik kan trouwens nu ook toernooien aanmaken.. dus als iemand belangstelling heeft moet je het zeggen! NOTE: Ik kan ook HU toernooien aanmaken.. vanaf $5 dus iedereen kan meedoen! Persoonlijk vind ik HU toernooien ook erg leuk... Re: forum tourney part II - Ekslem - 05-01-2008 harry_bierdop Wrote:Ik kan trouwens nu ook toernooien aanmaken.. dus als iemand belangstelling heeft moet je het zeggen! Durf je nog wel nadat je me net die Fransoos hebt zien afmaken? :wink: Re: forum tourney part II - harry_bierdop - 05-01-2008 Ekslem Wrote:harry_bierdop Wrote:Ik kan trouwens nu ook toernooien aanmaken.. dus als iemand belangstelling heeft moet je het zeggen! haha op zeker... HU is mijn specialiteit :razz: ! Ik word de laatste tijd ook steeds meer een actionjunk, komt goed van pas bij die HU's. Vandaag alweer 7 uit 9 (waarvan ik die ene verlies met FH tegen straight flush). Die $20 HU's op stars (en op everest helemaal natuurlijk) zijn echt heerlijk te spelen.. Re: forum tourney part II - gittermaster - 23-04-2009 hop, even weer in de swing komen, met de filmpjes van mac |