The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Pokerkampioen van Nederland! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Pokerkampioen van Nederland! (/showthread.php?tid=3311) |
Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 25-03-2008 Mac Wrote:volgens mij gaat t makkelijk puntjes rapen zijn...pi posse is er ook niet aangezien de meesten in vegas zitten (iig onze grote vriendin is er niet bij). Sneeuwstorm dus veel mensen hebben geen zin om te komen. Wat moeten die bananen nou in Vegas? :-k Beetje stoere verhalen posten zeker... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 25-03-2008 hehe het zijn niet allemaal bananen. Zitten ook 5kNL spelers tussen en sijbrand, armijn enzo gaan ook mee die kunnen ook redelijk pokeren. En in vegas wordt ze vast regelmatig gecallt met dr push strategie dus ben benieuwd ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 25-03-2008 Maw, er is dus geen hond vanavond... Misschien kan ik dan ook eens in de punten komen :razz: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 25-03-2008 Ik sta nu op 61 punten uit 3... zou genoeg moeten zijn. Desalniettemin vanavond maar nog even m'n best doen om de boel op slot te gooien :wink: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 25-03-2008 Jep... klassementsleider zelfs ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 25-03-2008 10e...ok dat wordt dus nog even stampen vanavond! Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 25-03-2008 ze hebben die vrouw er gewoon tussenuit gehaald en volgens mij die gast ook die er samen met haar uitging... 01. Ripley (Vincent) 30 02. Tvmaddog (Michel) 27 03. Mac (Martijn) 24 04. Langestef (Stefan) 21 05. Roadblock (René) 18 06. Biggie (Roger) 15 07. De Schaar (Joep) 14 Vromen (Yoni) 14 09. Dijkmans (Johnny) 13 Malle Gozert (Tim) 13 11. Flieraap (Marcel) 10 Branco (Branco) 10 Smerdis (Mischa) 10 14. Pokerpoes (Berbera) 7 Springvloed (Eric) 7 Bitterzoet (Luuk) 7 zo worden er allemaal mensen bevoordeeld...zo komen er gewoon allemaal mensen itp die daar niet horen. vage shit Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 25-03-2008 Langestef is die vrouw, maar die heet dus gewoon Stefanie :wink: En volgens mij is Biggie dat dooie ventje dat ik er samen met Stef uitsloeberde met die twee tienen en lag Rene er al een plek eerder uit. Maar goed... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 25-03-2008 oooowww ik dacht dat langestef die lange gozer was waarmee we in het begin aan tafel zaten. Hij stelde zich voor als stefan...dus ik denk lang stefan...dat moet langestef zijn ![]() maar ze doet t lekker dan! en rene werd idd 6e ja maar goed dat boeit (mij) verder niet zo ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 25-03-2008 AA < TT dz Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 25-03-2008 Ik weet niet wat dat betekent, maar het feit dat je al zo snel terugbent, betekent niet veel goeds... ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 26-03-2008 dat mijn azen preflop allin niet goed genoeg waren tegen de tienen van mn tegenstander in een 18k pot waardoor ik me makkelijk de top5 in had kunnen folden maar ik nu 11e ben geworden en ik daar DoodZiek van ben. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 26-03-2008 Ah, dat is 'dz', klote man. Zat Tree er toen nog in? Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 26-03-2008 Nee, toen ik eindelijk een echte hand vond (AKs) op de button, bleek de SB ATs te hebben en de BB KK.. :| Toch 13e en poenkte... en nu ik heb gehoord wat de Prijs is, ga ik volgende week toch nog even me best doen om de regio's veilig te stellen \ ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 26-03-2008 Wat is de prijs? Een pokerstars sponsor package voor een jaar ofzo? Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 26-03-2008 ja eerste 10 krijgen een sponsorpakket. Zitten aantal EPT's en aantal WSOP evenementen in als t goed is. Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 26-03-2008 Eerste 10 van de landelijke finale ga ik vanuit?? Hoe weten jullie dat eigenlijk, staat verder nergens vermeld namelijk... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 26-03-2008 yep eerste 10 van landelijke finale. En we spraken twee gasten gister die dat zeiden, staat idd nog nergens officieel vermeld dus weet neit zeker of t waar is. Persoonlijk vind ik eerste 10 niet veel voor een toernooi waar t niveau nou ook weer niet bijster hoog is. Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 26-03-2008 Maar ga er vanuit dat het wel uitmaakt of je nu eerste of tiende wordt, zit daar nog verschil in? Over de regiofinales is volgens mij nog steeds geen duidelijkheid, op de site staat: Na 5 weken wordt de balans per kroeg opgemaakt; de beste 8 spelers gaan door naar de regionale finales welke worden opgenomen in Rotterdam. De organisator bij ons wist echter zeer stellig te melden dat de regiofinale voor 'Gelderland' in Nijmegen gespeeld zou worden... Daarnaast staat er nog iets geschreven over dat de regiofinales een soort van kwartifnales zouden zijn en daarvan 6 spelers per kwartfinale door gaan naar de halve finale... Maar volgens mij vinden de regio/kwartfinales plaats op 10, 11 en 12 april en is de landelijke finale 1 dag, op zondag 13 april in Rotterdam... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 26-03-2008 Zou toch leuk zijn, Bierteam... zit je straks in Las Vegas met Johnny Chan aan tafel die vraagt: "What levels do you play online?" "Ehhrrrm, 5ct - 10ct, sir" : ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 26-03-2008 :lol: dat lijkt me ook heerlijk, om dan vervolgens je geniale bluf te laten zien met 9 hoog. en volgens mij klopt dat laatste scenario bierteam. 8 spelers per cafe naar de regiofinale in rotterdam. Ik heb namelijk niks gelezen over andere data dan die 10,11,12 en 13 april. Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 26-03-2008 Maarja in Nijmegen zeggen ze dus dat de regiofinale daar gespeeld wordt... Blijft toch een btje vaag allemaal! :roll: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 26-03-2008 maar wanneer dan? er is volgens mij niet eens tijd om het er ergens tussen te proppen. Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 26-03-2008 Regiofinale voor Nijmegen e.o. is 10 april, volgens de organisator in Nijmegen dus daar en niet in Rotterdam, vanaf 10uur 's ochtends... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 26-03-2008 Hmmm, dat is wel een stuk aantrekkelijk dan op en neer naar Rotjeknor... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 26-03-2008 had je nou maar je best gedaan he gister ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 26-03-2008 Ik dacht dus dat het de laatste keer was, dus besloot maar agressief te gaan spelen, dat heb ik geweten ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Lamme Lennie - 26-03-2008 Ik besloot ook vanaf het begin te gaan knallen en dat resulteerde uiteindelijk in een 2e plek. HU duurde maar liefst 1 handje ![]() Ik heb nu 12+27=39 punten, wat wil zeggen dat ik volgende week zeker nog een keer in de top 10 moet komen wil ik in de regiofinale komen. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 27-03-2008 Ze hebben de site zowaar al bijgewerkt... dit is de stand in A'dam Zuid momenteel 01. Bitterzoet (Luuk) 72 02. Ripley (Vincent) 68 03. Smerdis (Mischa) 67 04. Biggie (Roger) 63 05. Malle Gozert (Tim) 61 06. Oneshot (Jan Paul) 54 07. Pokerpoes (Berbera) 53 08. Langestef (Stefan) 44 09. Demper (Imad) 42 10. Mac (Martijn) 41 11. Vinnebin (Vincent) 37 12. Branco (Branco) 36 Ik denk dat ik alleen nog maar hoef te komen opdagen... zal ik wel ff stackdumpen bij Mac :wink: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 27-03-2008 Dan doe ik met je mee ![]() Die Smerdis heeft dus goed geboerd dinsdag... Wie is die Luuk dan? |