The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
EK poule FTM's - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: EK poule FTM's (/showthread.php?tid=3638) |
Re: EK poule FTM's - Haggie - 16-06-2008 1-2 voor Tsjechie, het leek zo mooi.. Re: EK poule FTM's - centre court - 16-06-2008 Hoppa 1-0 voor Kroatie! Ik had 2-0 voor Duitsland. Wat speelden ze die counters slecht uit zeg! ](*,) Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 16-06-2008 Pfff, wat een pech zeg met Tsjechie, wat een kutpoule zo ![]() Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 16-06-2008 buurs Wrote:Dat je zelfs hiermee gaat gloryhunten, je bent echt niet helemaal goed :crazy:buurs Wrote:pfff, wat een armzalig niveau was de 1e match Of je hebt zo'n triest leven dat je je voldoening moet halen uit spelletjes ![]() Re: EK poule FTM's - buurs - 17-06-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Dat je zelfs hiermee gaat gloryhunten, je bent echt niet helemaal goed :crazy:buurs Wrote:pfff, wat een armzalig niveau was de 1e match ik doe alleen mee aan ftm en nu aan ek poules. volgens mij doe jij zelfs aan hattrick en die wielergame mee ![]() Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 17-06-2008 Ja, dus? Daar zeg ik toch helemaal niets over? :crazy: Re: EK poule FTM's - buurs - 17-06-2008 nogmaals Ad, jij lacht mij uit dat ik zeg dat Turkije doorgaat. Dan mag ik toch wel ff gloryhunten als mijn voorspelling uitkomt. En dat jij nooit iets te gloryhunten hebt, kan ik ook niks aan doen.... :^o Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 17-06-2008 Je mag er best om lachen, maar je mag eerder onwijs in je handjes knijpen dat ze in twee wedstrijden zo ongelofelijk goed weg komen, dus eigenlijk zou ik gewoon niks zeggen en er heel blij mee zijn. En nogmaals, ik heb dit forum niet nodig om bevestiging vandaan te halen. Dit forum is namelijk voornamelijk voor FTM en de poll. En o ja, die poll, hoe gaat het daar eigenlijk mee Buurs? ![]() Re: EK poule FTM's - buurs - 17-06-2008 Ad Wim Wrote:Je mag er best om lachen, maar je mag eerder onwijs in je handjes knijpen dat ze in twee wedstrijden zo ongelofelijk goed weg komen, dus eigenlijk zou ik gewoon niks zeggen en er heel blij mee zijn. welke poll? :8: je bedoelt dat spelletje waarbij ik er meestal uitvlieg, omdat ik later poll en dat spelletje waar jij RG wint, omdat je eerder hebt gepolld ![]() Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 17-06-2008 Hahahaha, prachtig. Wat ben je toch een heerlijke verliezer ![]() Misschien moet je anders weer eens blind gaan pollen ![]() Re: EK poule FTM's - Bocaloca - 17-06-2008 Quote:Buurs en Ad WIm willen graag opgehaald worden uit de ballenbak Re: EK poule FTM's - buurs - 17-06-2008 : ![]() Re: EK poule FTM's - Mac - 17-06-2008 smalland heet dat tegenwoordig [-X |