The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Doe mij maar... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Doe mij maar... (/showthread.php?tid=40) |
- Gerben Zonderland - 08-09-2005 Dugarry Wrote:ZO een patatje oorlog, nadat ik net even lekker wat kipling op de markt gevolgd door een broodje Hollandse nieuwe naar binnne gestauwd heb. Hela! Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet misbruiken, want de Heer zal diegene niet ongestraft laten, die Zijn naam misbruikt. Ik wil mijn naam (ook niet in afgekorte vorm) niet in 1 zin zien MET saté, behalve als duidelijk gemaakt wordt dat ik er niet van hou! :8: Enne, Kipling lijkt me wat bedorven: ![]() En weer on-topic: zometeen zelf eerst maar even een ti-ta-tosti (lekker istie, weinig kostie!) maken met een litertje self-made jus d'orange erbij voor de fruitige afdronk. - Dugarry - 08-09-2005 Ja, Kibbeling ist hè? Ik kijk niet hoe ik het moet typen maar eet het liever op voor dat ik de naam ook maar naar uitgesproken of getypt heb. - Marshall - 08-09-2005 Het naar uitspreken van een naam lijkt me ook niet de manier om vrienden te maken. Ook al is de man al enige decennia historie. - Marshall - 27-09-2005 Doe mij maar twee geroosterde sneetjes witbrood met kaas, een bakje griekse yoghurt, een fruitshake en een kopje koffie.... - Bocaloca - 27-09-2005 betere nacht gehad dus dan gister ![]() - Marshall - 27-09-2005 Lol, hahaha, zekers! Ben maar weer eens gelijktijdig met het vrouwke naar bed gegaan, wat dus inhoudt om 22.30 naar beneden en maar lezen tot je moe bent... ![]() - Robert-vdl - 27-09-2005 Marshall Wrote:Lol, hahaha, zekers! Ben maar weer eens gelijktijdig met het vrouwke naar bed gegaan, wat dus inhoudt om 22.30 naar beneden en maar lezen tot je moe bent... Heb ik ook altijd last van, maar ik kruip dan maar weer achter de computer voor een potje Dominate Game of Battlefield 1942. - Mac - 27-09-2005 pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen - Marshall - 27-09-2005 Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen Tsja, we zijn geen studenten meer die tot 1100uur kunnen blijven liggen Maccie ![]() - Gerben Zonderland - 27-09-2005 Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen of erger nog: IN bed stappen om een spelletje te gaan spelen. :wink: - Mac - 27-09-2005 ligt eraan wat voor spelletjes gerben ![]() - Bocaloca - 27-09-2005 Mens erger je niet =P~ =P~ =P~ - Gerben Zonderland - 27-09-2005 Bocaloca Wrote:Mens erger je niet =P~ =P~ =P~ Twister? Dokter Bibber? Ezeltje strekje? Vier op een rij? - Dugarry - 27-09-2005 Ganzenbord :razz: - Ekslem - 27-09-2005 Hoedje wip zonder hoedje :razz: - Treesong - 27-09-2005 Marshall Wrote:Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen Nee, maar we zijn ook nog geen dooie bejaarden : ![]() - Balthazar - 27-09-2005 ik ga altijd schapen tellen in bed :oops: :wink: - Marshall - 27-09-2005 Treesong Wrote:Marshall Wrote:Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen Nooouuuuu.... Quote:Treesong ![]() - Gerben Zonderland - 27-09-2005 Balthazar Wrote:ik ga altijd schapen tellen in bed :oops: En Mukkus telt met je mee? - Treesong - 27-09-2005 Marshall Wrote:Treesong Wrote:Marshall Wrote:Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen I may be O-L-D, maar zolang ik nog ken stifte, gaat ik geen boekie leze met me meissie in de sek :wink: - Mukkus - 28-09-2005 OUWE LUL! :wink: - Bumme - 21-12-2007 Mukkus Wrote:OUWE LUL! :wink: [gay] |