The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Pokerkampioen van SD - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Pokerkampioen van SD (/showthread.php?tid=4174) |
Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 29-01-2009 Als het een SD pokertourney is gaan jullie maar lekker met die prutsers van sportdreams spelen. Organiseer ik wel een CT pokertourney waar ook goeie vrienden aan mee mogen doen. Re: Pokerkampioen van SD - Sam020 - 29-01-2009 Ekslem Wrote:Sam020 Wrote:Wat een warm welkom krijgen nieuwe mensen hier zeg Wat denk je zelf? Ik mag wel meedoen vanavond terwijl ik voor jullie net zo onbekend ben als de andere 2 die mee willen doen. Veel plezier vanavond maar ik doe niet meer mee. Re: Pokerkampioen van SD - Ad Wim - 29-01-2009 Mac Wrote:Forum Tennis Manager.Ik wring me helemaal niet in rare bochten. Ik was aanvankelijk bij FTM ook voor louter gasten van het forum uitnodigen, maar jij (en vast ook anderen) zagen het liever uitgebreid, en dat vond ik prima. En waarom zou ik me in godsnaam in rare bochten willen wringen om zoiets? En Tree verwoordt het hierboven zoals ik al eerder probeerde, maar uiteraard beter. En Gitter heeft besloten dus lijkt me niet nodig om er verder op in te gaan. Re: Pokerkampioen van SD - Ad Wim - 29-01-2009 Mac Wrote:Als het een SD pokertourney is gaan jullie maar lekker met die prutsers van sportdreams spelen. Organiseer ik wel een CT pokertourney waar ook goeie vrienden aan mee mogen doen.:lol: =D> Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 29-01-2009 Ik krijg opeens flashbacks naar het schoolplein van de lagere school :cry: Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 29-01-2009 Sam020 Wrote:Ekslem Wrote:Sam020 Wrote:Wat een warm welkom krijgen nieuwe mensen hier zeg Serieus al 3 maanden Mac? :wink: Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 29-01-2009 Ben je niet gewend zeker ekslem? een vrouw met een eigen mening en eergevoel? ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 29-01-2009 Mac Wrote:Ben je niet gewend zeker ekslem? een vrouw met een eigen mening en eergevoel? Jawel, maar ik val niet op vrouwen met van die lange tenen :razz: Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 29-01-2009 alleen zonder ruggegraat zeker? ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 29-01-2009 Of vallen ze niet op jou omdat ze niet van doetjes houden :razz: Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 29-01-2009 En die gaan stampvoeten als ze hun zin niet krijgen [baby] Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 29-01-2009 beter zonder ruggegraat en met lange tenen dan met ruggegraat, korte tenen en zonder tieten... Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 29-01-2009 gittermaster Wrote:beter zonder ruggegraat en met lange tenen dan met ruggegraat, korte tenen en zonder tieten... Heb je eindelijk je vriend uit huis gezet? [gay] Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 29-01-2009 enige interessante wat in mijn huis staat is mijn latop, bed en tv. Hoest trouwens met je hondje? [gay] Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 29-01-2009 Wat doe met een Latop? O ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 29-01-2009 Topic van het jaar ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 29-01-2009 gittermaster Wrote:Hoest trouwens met je hondje? [gay] Prima, ik zal d'r binnenkort eens voor je deur laten schijten :razz: Re: Pokerkampioen van SD - Jansoe - 29-01-2009 Het gaat hier over honden, homo's, lange tenen, tietlozen etc... : ![]() Maar niet over pokeren. :cry: Re: Pokerkampioen van SD - Adder - 29-01-2009 Gewoon een stelletje wijven bij elkaar. En het ergste nog.....merendeel zijn Amsterdammers. ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 29-01-2009 Adder doe je mee? Ik back je voor 7 dollies... Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 29-01-2009 Treesong Wrote:das dan een aardige wandel...gittermaster Wrote:Hoest trouwens met je hondje? [gay] ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Jansoe - 29-01-2009 Adder Wrote:Gewoon een stelletje wijven bij elkaar. Je herkent jezelf een beetje, Adder? :wink: Re: Pokerkampioen van SD - Adder - 29-01-2009 Jansoe Wrote:Adder Wrote:Gewoon een stelletje wijven bij elkaar. eeeeehhhhhh...................geen commentaar! Re: Pokerkampioen van SD - Adder - 29-01-2009 Ekslem Wrote:Adder doe je mee? Ik back je voor 7 dollies... heb je een pb gestuurd Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 29-01-2009 Heb je cash gestuurd ![]() Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 29-01-2009 adder ook erbij? =D> ik wil je t volgende toernooi wel backen..leuk dat je meedoet Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 29-01-2009 Psies en zo zijn er vast nog wel meer backers :wink: Re: Pokerkampioen van SD - Adder - 29-01-2009 kan iemand mij het ww pb-en? En Ekslem, top! Vind het verschrikkelijk, maar wat ik al zei tegen Ekslem, ik heb helaas geen liggende gelden. Re: Pokerkampioen van SD - Haggie - 29-01-2009 done Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 29-01-2009 Ik heb het ww ook nog nodig :oops: |