The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro (/showthread.php?tid=7204) |
RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Stille - 19-02-2015 Haha Anderson. Ik heb alleen nog Nadal, Souza, AHM en Troicki RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 19-02-2015 Goffin geeft ook op. Nog nooit zoveel opgaven gezien. Komt het plezier in het spel niet ten goede. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Kraai - 19-02-2015 (19-02-2015, 09:24 AM)kooltje Wrote: Thiemo maagproblemen. Jammer, zat goed in de wedstrijd. Leek er anders meer op dat bij Thiemo de tank gewoon na 1 set al leeg was en dat hij die verloren had werkt dan ook weer mentaal door bij hem...dezelfde terugkerende problemen bij bijna alle Nederlandse tennissers ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 19-02-2015 Delray Beach kan nu wel vervelend worden, aangezien Karlovic, Johnson, Troicki nu prima het toernooi kunnen winnen. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - kooltje - 19-02-2015 (19-02-2015, 02:38 PM)Ad Wim Wrote: Delray Beach kan nu wel vervelend worden, aangezien Karlovic, Johnson, Troicki nu prima het toernooi kunnen winnen. Ja maar dat wist je toch van te voren. Zeker jij, die al geen vertrouwen in Anderson en Isner had RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 19-02-2015 Tuurlijk, maar ik had toch wel graag een finale Anderson-Isner gezien. Die jongens heb ik nooit overwogen en zijn duur genoeg om die punten te mogen halen. Het was voor mij Troicki, Johnson of Querrey en ik heb duidelijk de verkeerde gekozen. Zuur als die andere twee dan heel ver komen. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 19-02-2015 We gaan beginnen, en meteen met de grootste troef die ik nog over heb. Hup Klizan! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - kooltje - 19-02-2015 Dag raonic...61 zure managers RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 19-02-2015 Haha, lekker dit. Klizan is ziek. Delbonis profiteert dus van 2 'opgaves', nog bijna niks gewonnen dit jaar. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 20-02-2015 Fognini overleeft een paar mps en kan opeens weer tennissen. Dramadag. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - kooltje - 20-02-2015 Klasse fabio...nu Rafa nog RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 20-02-2015 Nu wel hoor, die Fognini en Tomic. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - kooltje - 20-02-2015 Fognini kan hier zomaar de 500 punten gaan pakken ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 en toen ging de wekker kooltje ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - kooltje - 20-02-2015 (20-02-2015, 11:43 AM)maartendinkelman Wrote: en toen ging de wekker kooltje Heb je gekeken dan? Nee? Oh ik wel ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - rhubarb - 20-02-2015 Lekker monfils! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Haggie - 20-02-2015 Go Stakkie RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - _Tampie - 20-02-2015 Young prima! Ubertroef. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 Ik zie Fognini vaak genoeg om te weten dat hij dit toernooi niet gaat winnen! Je vergeet ff dat Nadal en Ferrer meedoen. David prima start. Netjes stak. Wat een game trouwens bij 3/1 RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 Wat is Ferrer lekker aan het spelen. 6/3 ! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 Top stakkie ! ![]() Ferrer matig in tweede, Monaco sterker. Vamos David! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - buurs - 20-02-2015 Monaco mist direct bp 400 punten wedstrijd!!! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 Beste wedstrijd van toernooi, klasse David ! ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 Ik val in herhaling maar dit mag toch niet!!! Souza speelt als een drol. Het publiek gaat zich weer misdragen. De scheidsrechter helpt Souza met een duidelijke bal op de lijn. Gevolg: AHM slaat drie dubbele fouten. Het vuistje van Souza al 19x gezien van zijn 20 gemaakte punten. Wat wel knap is, wat is hij fit ! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Stille - 20-02-2015 De meest ellendige week in fantasy tennis ooit! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 20-02-2015 AHM krijgt publiek stil ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 21-02-2015 Bam AHM lekker !! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - andre - 21-02-2015 Stond Souza niet 4-1 voor in de 3e set? RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 21-02-2015 Pff, kut van Souza. Stak en Ferrer prima. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 21-02-2015 Haha, Fognini 5-1 achter derde set. |