The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Barcelona / Boekarest - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Barcelona / Boekarest (/showthread.php?tid=7225)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 24-04-2015

Klasse Klizan.

RE: Barcelona / Boekarest - buurs - 24-04-2015

Te bizar voor woorden weer

Traver geeft eerst een 5-2 in games weg

dan staat het 5*-3 in de tb en krijgt hij na een goede service een half court forehand in een leeg veld en slaat heb ruim uit... tb 5-7  Idontgetit

RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 24-04-2015

Die klizan joh. Met sommige spelers gok je altijd goed. Met anderen altijd fout. Hij is er één van. Met die toernooiwinst had ik hem niet, week erop wel toen ie 1e ronde exit ging en nu weer niet. Ondertussen schakelt ie wel een paar troeven uit. Lul. 

Simon heeft het gelukkig op de rit. 

(24-04-2015, 04:11 PM)buurs Wrote: Te bizar voor woorden weer

Traver geeft eerst een 5-2 in games weg

dan staat het 5*-3 in de tb en krijgt hij na een goede service een half court forehand in een leeg veld en slaat heb ruim uit... tb 5-7  Idontgetit

Icon_evil .

Simon redt het sowieso niet all the way

Daar is Gimeno al!

Erop & erover nu! Hakkuh

Meteen de break. BAM!

RE: Barcelona / Boekarest - Ad Wim - 24-04-2015

(24-04-2015, 04:32 PM)centre court Wrote: Die klizan joh. Met sommige spelers gok je altijd goed. Met anderen altijd fout. Hij is er één van. Met die toernooiwinst had ik hem niet, week erop wel toen ie 1e ronde exit ging en nu weer niet. Ondertussen schakelt ie wel een paar troeven uit. Lul. 

Op zich niet heel gek toch? Hij is goed in vorm, tankt een weekje door vermoeidheid en trekt deze week zijn vorm weer door. 
Mensen zagen Robredo al even in de sf en zelfs finale staan, gelukkig wordt mijn overschatting van Nadal weer een beetje gecompenseerd door de overschatting van Robredo. 

Hup Simon!

4-2 Traver

Nu geen gekkigheid meer

5*-2 Traver

(24-04-2015, 05:14 PM)Ad Wim Wrote:
(24-04-2015, 04:32 PM)centre court Wrote: Die klizan joh. Met sommige spelers gok je altijd goed. Met anderen altijd fout. Hij is er één van. Met die toernooiwinst had ik hem niet, week erop wel toen ie 1e ronde exit ging en nu weer niet. Ondertussen schakelt ie wel een paar troeven uit. Lul. 

Op zich niet heel gek toch? Hij is goed in vorm, tankt een weekje door vermoeidheid en trekt deze week zijn vorm weer door. 
Mensen zagen Robredo al even in de sf en zelfs finale staan, gelukkig wordt mijn overschatting van Nadal weer een beetje gecompenseerd door de overschatting van Robredo. 

Hup Simon!
En teniet gedaan door je overschatting van Simon.

Keurig Gimeno

Nu ja, Flip!

Ferrer, Monfils & Andujar nog ff .

RE: Barcelona / Boekarest - Kraai - 24-04-2015

Sinds wanneer kan Traver opeens tennissen ? Bduh

Man man man Simon. Tegen fucking Traver ook. 

Hup Simon!

Robredo was toch ook favoriet voor de SF? Was ook ruim favoriet tegen Klizan. 

Laten we met z'n allen Simon niet gaan overschatten. Blijkt vandaag wel.

Maak het eens af Gael. Andujar begint zowaar een pot goed deze week. Trek m ook maar door dan. 

RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 24-04-2015

Pfff Fabio toch...drol

Die Fabio. Maar Andujar is ook wel ineens on fire. Uit het niets moet ik eerlijk zeggen. 

Zo typisch die fognini. Maakt het verlies van Nadal nog bizarder. Maar ook weer prima, want Andujar was een grotere troef. 

Simon is een lul, maar die partij zat me al niet lekker. 
Monfils nid naar toernooiwinst daar, prima. 
Buurs (wederom) grote verliezer deze week, cc grote winnaar, al valt dat grote ook wel mee gezien het verlies van Nadal. 

(24-04-2015, 06:02 PM)centre court Wrote:

Hup Simon!

Robredo was toch ook favoriet voor de SF? Was ook ruim favoriet tegen Klizan. 

Niet voor mij, lees maar terug. Jammer dat je me niet quote, had je nu mooi kunnen doen. 

Dan ben je dus Nadal, word je gisteren in straight verslagen voor eigen publiek in een toernooi dat je al 8x won, zie je je tegenstander de volgende dag compleet tanken en met 1 en 3 verliezen van de nummer 66 van de wereld. Dan word je toch gek?

Wat ik fascinerend vind is hoe het kan dat iemand die zoveel gewonnen heeft en mentaal altijd extreem sterk was ineens zo weinig zelfvertrouwen kan hebben?

RE: Barcelona / Boekarest - Overdune - 24-04-2015

Mooi verhaal Daan! En je slaat de spijker op zn kop wb Fognini, schitterend. Smile

RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2015

Nog erger dan ik had gedacht. Alleen nog Gimeno en Andujar over. Volgende week hopelijk wat punten terug pakken

RE: Barcelona / Boekarest - Ad Wim - 25-04-2015

Denk dat Andujar vandaag flink wat kans maakt, Ferrer speelt de hele week al slecht. 

RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 25-04-2015

(25-04-2015, 08:53 AM)Ad Wim Wrote: Denk dat Andujar vandaag flink wat kans maakt, Ferrer speelt de hele week al slecht. 

Ferrer speelt zo goed als nodig is meestal. 7games max voor Andujar.

RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 25-04-2015

Als Nishi morgen Ferrer maar sloopt dan pik ik nog een keer goud mee. 

RE: Barcelona / Boekarest - Haggie - 25-04-2015

(25-04-2015, 02:27 PM)centre court Wrote: Als Nishi morgen Ferrer maar sloopt dan pik ik nog een keer goud mee. 

Als Ferrer morgen Nishi ook sloopt dan pik ik back to back goud op Wink.

RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 25-04-2015

Hup Baak. Skolten Wanderers komt ook al richting de 1e pagina. Dan wordt ie gevaarlijk.