The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ajax - Copenhagen/Mypa - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Ajax - Copenhagen/Mypa (/showthread.php?tid=836) |
- Gerben Zonderland - 25-08-2006 Ricochan Wrote:centre court Wrote:Depor Wrote:En dit jaar heeft Feyenoord geen K2 en daar gaat onze Nederlandse UEFA/CL plaats. Is het een vraag of wil je iets luid en duidelijk meedelen? - Ricochan - 25-08-2006 Meedelen? - Gerben Zonderland - 25-08-2006 Ricochan Wrote:Meedelen? Ken je dat ook al niet? Tsjongejonge, dat wordt er niet beter op met jou. Quote:mee÷de÷len2 (ov.ww.) - Berend Botje - 25-08-2006 Mag ik ook meedelen? - Gerben Zonderland - 25-08-2006 Berend Botje Wrote:Mag ik ook meedelen? In de feestvreugde? Tuulk.... - Bumme - 01-09-2006 1/9/2006 - 'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans' (Gepost door RvN) BRON: Correio Manha Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak. - Treesong - 01-09-2006 Kijk, da's nog es mooi nieuws - Ronnie D. - 01-09-2006 Moeten ze niet in groep F komen, want dan schieten ze er nog weinig mee op - FC Wageningen - 02-09-2006 Quote:'Geen sprake CL-deelname Ajax'Toch niet? :eeeek: :roll: - Ad Wim - 03-09-2006 Het kom er uiteindelijk toch nooit van, helaas. - Mukkus - 03-09-2006 Dus de wedstrijd Vitoria Setubal - Heerenveen wordt ook gewoon afgewerkt? - de nieuwe - 04-09-2006 FC Wageningen Wrote:Ajax heeft volgens mij ook meer dan genoeg gelegenheid gehad om het op de "normale" manier te halen.....play-offs.....Kopenhagen.....hoeveel meer mazzel moeten ze nog hebbenQuote:'Geen sprake CL-deelname Ajax'Toch niet? :eeeek: - Lamme Lennie - 04-09-2006 Ja, spreek jij even over mazzel als we het over de wedstrijd Ajax-Kopenhagen hebben #-o - de nieuwe - 04-09-2006 Het leek toch niet de beroerdste tegenstander die ze hadden kunnen treffen #-o - FC Petr - 04-09-2006 "Lucky" Ajax sucks! Zij verdienen geen tweede kans. - Lamme Lennie - 04-09-2006 Daar heb je zeker gelijk in, maar om nou te zeggen dat het makkelijk was. En mazzel hebben ze in de 2e wedstrijd in ieder geval niet gehad. - de nieuwe - 04-09-2006 Lamme Lennie Wrote:En mazzel hebben ze in de 2e wedstrijd in ieder geval niet gehad.Dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde mazzel met de tegenstander die ze geloot hadden, dat had beroerder gekund. - Jansoe - 04-09-2006 Ajax heeft het niet op de voetballende manier gehaald, dus klaar. Op deze manier in de CL komen zou ik niet eens willen. Bah. Ze winnen niet van Kopenhagen over 2 potjes voetbal. Wat moet je dan in godsnaam in de CL? :roll: - FC Petr - 04-09-2006 =D> Heel goed Jansoe. - FC Petr - 05-09-2006 Over tien dagen duidelijkheid Champions League Gepubliceerd op 05-09-06 om 09:23 door Mark Marinus Ajax zal nog tien dagen in spanning moeten wachten op de uitspraak die de FIFA doet over de kwestie van de Champions League. De FIFA wil graag alle Portugese ploegen uit de Champions League stoten. De FIFA vindt dat de Portugese bond moet voorkomen dat de club Gil Vicente naar de burgerrechter stapt om een degradatiestraf ongedaan maken. Als de rechtszaak doorgaat,worden de Portugese teams uit de internationale competities gezet. Ajax zou dan een van de vervangers zijn. Deze soap is dus nog niet ten einde. :-k - FC Petr - 05-09-2006 'CL-poule met drie clubs optie' Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 5 september om 21:17 Er is meer onzekerheid ontstaan over de mogelijke Champions League-deelname van Ajax. De Amsterdammers zouden mogelijk de plaats innemen van een van de verwijderde Portugese clubs, maar vandaag werd bekend dat ook een poule met drie clubs een optie is. Dit zou te maken hebben met de datum waarop de FIFA uitspraak doet in de Mateus-case (14 september). Op dat moment is de eerste speelronde van de Champions League al afgewerkt en wordt het lastig om nog nieuwe clubs in te passen. - Genomico - 06-09-2006 Gelukkig maar... - FC Wageningen - 08-09-2006 Quote:'Gil Vicente zet rechtzaak door' <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31516">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31516</a><!-- m --> Zou wat zijn natuurlijk, als Ajax er alsnog in komt. Toch denk ik dat het met een sisser afloopt, of dat er anders poules met drie clubs komen. - Ad Wim - 08-09-2006 Dit valt niet in goede aarde bij de FIFA. En je moet niet met die Blatter sollen. Zou natuurlijk super zijn als Ajax er alsnog in komt. En onwijs verdiend! - de nieuwe - 08-09-2006 Ad Wim Wrote:Dit valt niet in goede aarde bij de FIFA. En je moet niet met die Blatter sollen.Je vergat deze : :waf: - Genomico - 08-09-2006 Ad Wim Wrote:Dit valt niet in goede aarde bij de FIFA. En je moet niet met die Blatter sollen. Dat je het mooi vindt kan ik begrijpen, maar geef eens één goede reden dat het verdiend is. De goede prestatie tegen Kopenhagen, de 4e plaats in de competitie? Zoveel "extra" kansen gehad die ze niet verdienden en als je het dan nog niet haalt, dan verdien je de CL ook totaal NIET. Nee, doe dan maar AZ of Feyenoord die het vanwege het vorige seizoen WEL verdienen. - FC Wageningen - 08-09-2006 Genomico Wrote:Waarom heeft Feyenoord het wel verdiend dan?Ad Wim Wrote:Dit valt niet in goede aarde bij de FIFA. En je moet niet met die Blatter sollen. - waf - 08-09-2006 FC Wageningen Wrote:Waarom heeft Feyenoord het wel verdiend dan? omdat feyenoord 3de werd en zonder de play offs gewoon 2de was geworden (omdat de laatste wedstrijden nu toch om des keizers baard waren). - Fred Naaigaren - 08-09-2006 Dat Ajax verliest van Kopenhagen betekent gewoonweg dat ze het niet verdiend hebben om in de CL te spelen. Uitgeschakeld is uitgeschakeld, simpel zat met voetbal. Dat ze in de competitie tweede zijn geworden is dan leuk meegenomen, je hebt dan een kans mee te doen aan de Champions League. Maar die kans hebben ze verprutst. Door mijn hockey achtergrond zegt een tweede plaats na de reguliere wedstrijden in de competitie me helemaal niks. Als er play-offs zijn na de reguliere wedstrijden, dan telt dat voor de eindrangschikking gewoon mee. Ik kan me nog goed herinneren dat mijn club na de 22 wedstrijden netjes eerste stond in de competitie, maar uiteindelijkgewoon tweede werd na de play-offs. Niemand had het idee dat we landskampioen waren, want de play-offs tellen gewoon mee en die hadden we niet gewonnen. - FC Wageningen - 09-09-2006 waf Wrote:Yeah, sure.FC Wageningen Wrote:Waarom heeft Feyenoord het wel verdiend dan? Dan hadden ze wel gewonnen tegen PSV en Heerenveen? :roll: |