The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

mindlight Wrote:Ik verwacht daar gewoon Fish. Die ik nog de grootste kans geef om Verdasco uit de finale te houden...
Verdasco vraagt natuurlijk niet voor niets een WC aan. Die wil wedstrijdritme op HC opdoen. Hij was natuurlijk onwijs in vorm voor de TMSs en zelfs daar deed hij het niet onaardig, al mag hij in mijn ogen nooit van Lapentti verliezen maar die had blijkbaar de week van z'n leven.

Serra moet toch lukken en dan heeft ie al 8 punten. Voor de rest zie ik in de onderste helft niemand die hem kan verslaan, missch een Fish of Del Potro op een goede dag...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

mindlight Wrote:Dat laatste ben ik met je eens, rationeel gezien, maar zo werkt het vaak niet bij een OS. En de omstandigheden zijn wel degelijk ongekend. Gevoelstemperatuur kan boven de 60 graden uitkomen, dat is vrij uniek.

Ik heb de deelnemers van de afgelopen jaren bekeken, en zie daar geen echte toppers bij. Meer de categorie daar net onder.
Voor andere atleten, zoals bijvoorbeeld voetballers, die voornamelijk in Europa en de VS spelen is het ongekend ja, maar tennissers reizen de hele wereld over en komen dus ook in dit soort klimaten terecht. Wat dacht je van een 5-setter tijdens de AO in 45 graden en die luchtvochtigheid...

En ik vind Chang, Courier en Nadal toch wel degelijk toppers.


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik verwacht daar gewoon Fish. Die ik nog de grootste kans geef om Verdasco uit de finale te houden...
Verdasco vraagt natuurlijk niet voor niets een WC aan. Die wil wedstrijdritme op HC opdoen. Hij was natuurlijk onwijs in vorm voor de TMSs en zelfs daar deed hij het niet onaardig, al mag hij in mijn ogen nooit van Lapentti verliezen maar die had blijkbaar de week van z'n leven.

Serra moet toch lukken en dan heeft ie al 8 punten. Voor de rest zie ik in de onderste helft niemand die hem kan verslaan, missch een Fish of Del Potro op een goede dag...

waarom dan geen lopez?

die moet van gremelmayr winnen en heeft dan al 8 punten, terwijl lopez ook nog een stuk goedkoper is dan verdasco.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

Omdat Lopez niet in vorm is en Verdasco wel, dat heb ik toch al uitgelegd? Bovendien is Verdasco gewoon een veel betere speler dan Lopez, en zit ie in de een makkelijkere helft. Ik zie voor Lopez een max van 15, en voor Verdasco 24. Daarnaast schat ik Safin/Isner/Reynolds hoger in dan Fish/Spadea/Grosjean. En ik schat Gremelmayr hoger in dan Serra.


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

lopez speelt volgens mij best aardig de laatste tijd.
resultaten zeggen niet altijd alles.

verdasco heeft het op hc ook nog niet super gedaan.

lopez zit idd in zwaardere helft, maar voor 15 punten teken ik.

en om nou te zeggen dat gremelmayr beter is dan serra :-k

paar weken geleden was gremel in jouw ogen hopeloos uit vorm.
Hij heeft gister voor het eerst weer een partij gewonnen, tegen hard court koning fognini....


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat laatste ben ik met je eens, rationeel gezien, maar zo werkt het vaak niet bij een OS. En de omstandigheden zijn wel degelijk ongekend. Gevoelstemperatuur kan boven de 60 graden uitkomen, dat is vrij uniek.

Ik heb de deelnemers van de afgelopen jaren bekeken, en zie daar geen echte toppers bij. Meer de categorie daar net onder.
Voor andere atleten, zoals bijvoorbeeld voetballers, die voornamelijk in Europa en de VS spelen is het ongekend ja, maar tennissers reizen de hele wereld over en komen dus ook in dit soort klimaten terecht. Wat dacht je van een 5-setter tijdens de AO in 45 graden en die luchtvochtigheid...

En ik vind Chang, Courier en Nadal toch wel degelijk toppers.

Maar waarom zijn er dan zoveel tennissers die er al vroeg heen gaan om aan het klimaat te kunnen wennen? Blijkbaar vinden velen dat toch nodig....

Dat zijn idd toppers ja.


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

buurs Wrote:lopez speelt volgens mij best aardig de laatste tijd.
resultaten zeggen niet altijd alles.

verdasco heeft het op hc ook nog niet super gedaan.

lopez zit idd in zwaardere helft, maar voor 15 punten teken ik.

en om nou te zeggen dat gremelmayr beter is dan serra :-k

paar weken geleden was gremel in jouw ogen hopeloos uit vorm.
Hij heeft gister voor het eerst weer een partij gewonnen, tegen hard court koning fognini....

Ben ik met je eens, ik schat Serra op HC ook hoger in. Gremelmayr is niet zo heel veel.

En of Verdasco een betere speler is dan Lopez weet ik ook zo net niet, beide spelers zijn in vorm amper te verslaan maar normaal gesproken veel te wisselvallig.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

Ik weet het niet, misschien omdat het wel een flinke overgang is in klimaat en ze daar niet ook nog een jetlag bovenop willen hebben. Voor de AO spelen ze meestal wel toernooien in Australie om te wennen en in Azie ook wel.
Of misschien omdat sommigen de OS zien als het summum en ze extra lange voorbereiding/rust nemen?

Het is gissen, maar waar het mee begon: ik denk niet dat Sela dit toernooi 'laat lopen' om zich voor te bereiden op Peking. En ik las op MTF dat hij waarsch helemaal niet gaat...


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Ai, in dat geval zou het klote zijn want dan zou ik hem ook wel in mijn team gehad willen hebben. Heb puur gespeculeerd op een afzegging.


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Je hebt gelijk Ad, hij mag niet van het Israelische Olympisch Committee.... Triest maar waar.


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

Dit is toch een normale gang van zaken. Bij welk toernooi dan ook.

spelers hebben na cinci een week vrij.
dan is het toch normaal dat ze naar de volgende bestemming gaan.
dan hebben ze een week om lekker aan de ondergrond te wennen en de andere omstandigheden.

dit zie je toch het hele jaar door...


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

mindlight Wrote:Ai, in dat geval zou het klote zijn want dan zou ik hem ook wel in mijn team gehad willen hebben. Heb puur gespeculeerd op een afzegging.

net of hij nu zomaar even wint van delic en moya/malisse.

sela is een leuke speler voor een challenger, maar meer ook niet.
hij gaat max. 8 punten halen en waarschijnlijk 0 of 3.


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

buurs Wrote:Dit is toch een normale gang van zaken. Bij welk toernooi dan ook.

spelers hebben na cinci een week vrij.
dan is het toch normaal dat ze naar de volgende bestemming gaan.
dan hebben ze een week om lekker aan de ondergrond te wennen en de andere omstandigheden.

dit zie je toch het hele jaar door...

Uhh ja, dat zeg ik toch juist?


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

dan ben ik het met jou eens ML :wink:


Re: FTM-teams - Haggie - 06-08-2008

wat een ophef over sela Wink


Re: FTM-teams - mindlight - 06-08-2008

Muhahaha ja hij wilde klaarblijkelijk wat langere voorbereidingstijd op de OS Hakkuh

Jammer alleen dat meer dan de helft van mijn team zich al languit op de bank wil installeren.....


Re: FTM-teams - centre court - 06-08-2008

sela Undecided


Re: FTM-teams - buurs - 07-08-2008

Wel balen dat de deadline komende week op maandagavond ligt.

Dan is er al 2 dagen gespeeld in Peking... :|


Re: FTM-teams - mindlight - 07-08-2008

Uhh ja maar dat was al een hele tijd bekend.... Nu gewoon te laat


Re: FTM-teams - mindlight - 07-08-2008

Gezien de loting zullen er wel veel dezelfde teams komen. Dit is helemaal zo lastig niet.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-08-2008

Nou ja, Djoko en Nadal in dezelfde helft...


Re: FTM-teams - mindlight - 07-08-2008

Tsja, maar er hoeft maar 1 van die 2 een lastige 1e ronde te spelen of zelfs eruit te vliegen en het wordt allemaal hetzelfde natuurlijk.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 07-08-2008

Ja oke, dan wel natuurlijk. En er zullen ook wel heel veel kleintjes genomen worden die een ronde gewonnen hebben. Maar net als de afgelopen TMSs, het gaat er toch weer om de winnaar te hebben. En ik denk dat die uit de partij Djoko-Nadal komt...


Re: FTM-teams - mindlight - 07-08-2008

Ik niet :lol:


Re: FTM-teams - andre - 07-08-2008

Ha ha, na een paar dagen niet aanwezig kom ik maar eens de schade opmaken.
Blijkt dat bovenin iedereen een tobscore gehaald heeft.


Re: FTM-teams - Overdune - 08-08-2008

Ik ga onderaan eindigen met 7 punten cry, dat moet een alltime record zijn!


Re: FTM-teams - centre court - 08-08-2008

Undecided


Re: FTM-teams - Overdune - 08-08-2008

Maar als je in ogenschouw neemt: 2 weken vergeten (w.o. een MS), 1x een na laatste en een keer laatste en dan overall toch nog 4de staan, dat had slechter gekund. :wink:


Re: FTM-teams - Overdune - 09-08-2008

Ik zal de organisatie voor komende week ook op mij nemen, ik ga nu vast de spelerswaarden aanpassen en de toernooien aanmaken. Database zal open zijn zodra zondag de finale in LA gespeeld is.


Re: FTM-teams - buurs - 09-08-2008

goed bezig Overdune =D>