The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Jong Oranje - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: Jong Oranje (/showthread.php?tid=2375)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

- gittermaster - 18-06-2007

Smile Inderdaad ben echt heel benieuwd......

- Ricochan - 18-06-2007

waf Wrote:
Ricochan Wrote:'Drenthe heeft tien tot vijftien clubs aan de lijn'

18/6/2007 11:09

Royston Drenthe is met zijn optreden op het EK Onder-21 niet alleen uitgegroeid tot nationaal troetelkind. De talrijk aanwezige internationale scouts blijken ook zeer gecharmeerd van hem.
'We hebben veel gesprekken te voeren over zijn toekomst', bekende zaakwaarnemer Andre Wasiman in The Times. 'Hoeveel? Zo'n tien tot vijftien, waaronder met grote clubs uit Spanje, Italië en Engeland.'

De veelzijdige linkspoot van Feyenoord wil overigens pas na het EK serieus praten met geïnteresseerde clubs. 'Royston heeft nog twee grote wedstrijden om op te focussen', aldus Wasiman. Drenthe staat nog tot medio 2009 onder contract bij Feyenoord.

Waar zal ie heen gaan ?

ik mag toch aannemen dat hij gewoon blijft.

overigens is zijn contract dit seizoen verlengd tot 2011, dus het waarheidsgehalte van dit bericht is niet erg hoog.

Maar contractverlenging is tegenwoordig vaak alleen nog goed om de vraagprijs op te krikken...

- waf - 18-06-2007

Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:'Drenthe heeft tien tot vijftien clubs aan de lijn'

18/6/2007 11:09

Royston Drenthe is met zijn optreden op het EK Onder-21 niet alleen uitgegroeid tot nationaal troetelkind. De talrijk aanwezige internationale scouts blijken ook zeer gecharmeerd van hem.
'We hebben veel gesprekken te voeren over zijn toekomst', bekende zaakwaarnemer Andre Wasiman in The Times. 'Hoeveel? Zo'n tien tot vijftien, waaronder met grote clubs uit Spanje, Italië en Engeland.'

De veelzijdige linkspoot van Feyenoord wil overigens pas na het EK serieus praten met geïnteresseerde clubs. 'Royston heeft nog twee grote wedstrijden om op te focussen', aldus Wasiman. Drenthe staat nog tot medio 2009 onder contract bij Feyenoord.

Waar zal ie heen gaan ?

ik mag toch aannemen dat hij gewoon blijft.

overigens is zijn contract dit seizoen verlengd tot 2011, dus het waarheidsgehalte van dit bericht is niet erg hoog.

Maar contractverlenging is tegenwoordig vaak alleen nog goed om de vraagprijs op te krikken...

dat is waar, maar in het bericht staat dat zijn contract tot 2009 loopt.

voor hem is beter nog een jaartje door te groeien denk ik. ook dan is hij nog veel waard. maar als er nu nani-achtige bedragen worden geboden.... :wink:

- Legion - 18-06-2007

Als ze voor Stuntelaar als ergens tussen de 15 en 20 mil vragen, zetten we hem op 25 mil in. Met een roze strik er omheen (geen rode want dan krijg ik geen gay-smilie)

- Treesong - 18-06-2007

Legion Wrote:Met een roze strik er omheen

[Image: gay.gif]
:wink:

- Mukkus - 18-06-2007

Ik denk dat we Drenthe het beste aan Duitsland kunnen verkopen....

- Legion - 18-06-2007

Het beste voor Nederland zou een verkoop aan Ajaks zijn. Anders komt ie nooit in het NL elftal

- Depor - 18-06-2007

Legion Wrote:Het beste voor Nederland zou een verkoop aan Ajaks zijn. Anders komt ie nooit in het NL elftal

Zou hij ook wel passen, kan hij met zijn idool samen spelen, leert ie nog wat inplaats van dat hij de beste van het elftal is.

- Legion - 18-06-2007

Depor Wrote:
Legion Wrote:Het beste voor Nederland zou een verkoop aan Ajaks zijn. Anders komt ie nooit in het NL elftal

Zou hij ook wel passen, kan hij met zijn idool samen spelen, leert ie nog wat inplaats van dat hij de beste van het elftal is.

Die opgefokte brilaap wordt 10x voorbij gelopen door royston.

- Gerben Zonderland - 18-06-2007

Legion Wrote:
Depor Wrote:

[Image: 198.jpg]

Verrek! Die centenbak, die zure bek en dat lage voorhoofd! Het is hem echt!

- Mukkus - 18-06-2007

Grap-pig hoor. Ha......Ha.....haha.......ha.

Ben je klaar, Gerben?
Kunnen we weer verder discussieren over Jong Oranje.

Mukkus Wrote:Grap-pig hoor. Ha......Ha.....haha.......ha.

Ben je klaar, Gerben?

Heb je Drenthe al op http://www.marktplatz.de gezet? Dan kan je je lolbroek weer uitdoen...

- Treesong - 18-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:Dan kan je je lolbroek weer uitdoen...

Je vergeet grapjas :notfunny:

- Mukkus - 18-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:

Ben je klaar, Gerben?

Heb je Drenthe al op http://www.marktplatz.de gezet? Dan kan je je lolbroek weer uitdoen...

Weet waar jij me aan doet denken? Aan die voice-over van America's Funniest Homevideos. Ook zo verschrikkelijk niet leuk.

- Depor - 18-06-2007

Legion Wrote:
Depor Wrote:

Ja gebeurde zo vaak dit seizoen :roll:

- Treesong - 18-06-2007

Mukkus Wrote:Weet waar jij me aan doet denken? Aan die voice-over van America's Funniest Homevideos. Ook zo verschrikkelijk niet leuk.

Van die hansworst van een presentator biggelden de lachtranen nou ook niet meteen over je wangen :roll:

[Image: bs05.gif]

- waf - 18-06-2007

deze ontzettende leen lachmachine inderdaad.

en ik moet altijd kijken, want mijn zoontje van 5 vindt die in scnee gezette filmpjes wel geestig. :lol:

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

Ben je klaar, Gerben?

Weet waar jij me aan doet denken? Aan die voice-over van America's Funniest Homevideos. Ook zo verschrikkelijk niet leuk.

"Hey, it takes one to know one!" [Image: gay.gif]

En jij kijkt natuurlijk liever naar "Jr."....

- Mukkus - 18-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:"Hey, it takes one to know one!" [img]

Zie post van waf.

Mukkus Wrote:

Zie post van waf.

Dat is wel een enooooooooooooooorm zaadexcuus. Jij zegt zeker ook altijd dat je naar copulerende dieren moet kijken op NatGeo of DC in het kader van wetenschaapelijk onderzoek? Xtragaap4de

- Treesong - 18-06-2007

waf Wrote:deze ontzettende leen lachmachine inderdaad.

en ik moet altijd kijken, want mijn zoontje van 5 vindt die in scnee gezette filmpjes wel geestig. :lol:

Pas maar op... straks vindt-ie het normaal op met z'n knar op een schommel te vallen, z'n vader in de zak te schoppen, met z'n Feyenoord-skelter in de Maas te rijden etc. omdat papa altijd zo hard moet lachen als dit op TV gebeurt met van die leuke neusfluitgeluidjes er bij Hakkuh

- waf - 18-06-2007

Treesong Wrote:omdat papa altijd zo hard moet lachen

zeg, gaaikema, niet de feiten verdraaien he.....

- Peter - 18-06-2007

Depor Wrote:

Werkt iig verwarrend voor de tegenstander. Mss moeten ze Jong-A-Pin ook nog halen, kun je van die linkerflank helemaal niet meer zien wie wie is.

[Image: davids.jpg]

[Image: emanuelson_front.jpg]

[Image: 1230_2467.jpg]

[Image: drenthe2006.JPG]

- Treesong - 18-06-2007

waf Wrote:
Treesong Wrote:omdat papa altijd zo hard moet lachen

zeg, gaaikema, niet de feiten verdraaien he.....

Je zit anders wel mee te kijken, terwijl je in de tussentijd ook wat nuttigs kan doen. De Betamax band van het laatste kampioenschap van feijenoort afstoffen bijvoorbeeld

- Mukkus - 18-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Zie post van waf.

Dat is wel een enooooooooooooooorm zaadexcuus. Jij zegt zeker ook altijd dat je naar copulerende dieren moet kijken op NatGeo of DC in het kader van wetenschaapelijk onderzoek? Xtragaap4de

Nu ophouden, Gerrit. Ik krijg last van mijn buikspieren....

(Oh nee, nu ga je hier natuurlijk weer overheen met een gigantische dijenkletser.)

- Legion - 18-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Zie post van waf.

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Zie post van waf.

(Oh nee, nu ga je hier natuurlijk weer overheen met een gigantische dijenkletser.)

Nee hoor, de op dit soort 'verbale diarree' voldoet een simpel:

- Peter - 18-06-2007

[Image: sample1.gif]

- Mukkus - 18-06-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Zie post van waf.

Jammer.

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Zie post van waf.

Jammer.

Je moet niet zo jammeren. Of ga je op vakantie naar Denemarken en ben je alvast aan het oefenen?