The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Feyenoord - Ajax ( DE ENIGE KLASSIEKER! ) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Feyenoord - Ajax ( DE ENIGE KLASSIEKER! ) (/showthread.php?tid=2885) |
- Ad Wim - 14-11-2007 :hap2: - waf - 14-11-2007 Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! ik denk trouwens niet dat het geldklopperij is maar dat ze oprecht wat break even wilden organiseren voor de supporters. voor de rest heb je gelijk. - Peter - 14-11-2007 Ad Wim Wrote::hap2: ![]() - Legion - 14-11-2007 Ach ja het idee was nog altijd beter dan een parkeerplaats :lol: - Ad Wim - 14-11-2007 waf Wrote:Maar ze hebben dus niet bijster goed contact met hun supporters gezien de interesse in die feestjes...Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! - Peter - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:waf Wrote:Maar ze hebben dus niet bijster goed contact met hun supporters gezien de interesse in die feestjes...Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! Net wast nog om te happen en nu ga je met argumenten voor je standpunt komen? :lol: - Legion - 14-11-2007 Peter Wrote:Ad Wim Wrote:waf Wrote:Maar ze hebben dus niet bijster goed contact met hun supporters gezien de interesse in die feestjes...Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! Adje begrijpt niks van smilies Peter. [baby] - Ad Wim - 14-11-2007 Peter Wrote:Die aanvankelijke opmerking met die quote van CC was om reactie uit te lokken natuurlijk, en die paternaliserende reactie van waf was dan ook erg vermakelijk (en die van jou trouwens ook, maar dat zijn we wel gewend), maar eigenlijk is het toch slecht dat je een feest voor de supporters organiseert, waar uiteindelijk nauwelijks interesse voor is vanuit de supporters.Ad Wim Wrote:waf Wrote:Maar ze hebben dus niet bijster goed contact met hun supporters gezien de interesse in die feestjes...Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! - waf - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Die aanvankelijke opmerking met die quote van CC was om reactie uit te lokken natuurlijk, en die paternaliserende reactie van waf was dan ook erg vermakelijk, maar eigenlijk is het toch slecht dat je een feest voor de supporters organiseert, waar uiteindelijk nauwelijks interesse voor is vanuit de supporters.Ad Wim Wrote:waf Wrote:Maar ze hebben dus niet bijster goed contact met hun supporters gezien de interesse in die feestjes...Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! tuurlijk, probeer het maar weer recht te lullen, als je even op je plaats wordt gewezen moet je maar weer komen met het ouderwetse 'happen' :roll: treurmuis. - Ad Wim - 14-11-2007 Maar zelf met een inhoudelijk reactie komen, ho maar, hoe typisch :lol: - waf - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Maar zelf met een inhoudelijk reactie komen, ho maar, hoe typisch :lol: waar ben ik niet inhoudelijk dan? waar wil je mijn mening over weten? :roll: - Ad Wim - 14-11-2007 Ik zet eerst twee smileys neer om te fucken, vervolgens zeg ik dat ik het slecht vind dat er dus blijkbaar weinig contact is geweest met de supporters omtrent het eeuwfeest. Daar zou je een reactie op kunnen geven, maar doe wat je niet laten kunt. - waf - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Ik zet eerst twee smileys neer om te fucken, vervolgens zeg ik dat ik het slecht vind dat er dus blijkbaar weinig contact is geweest met de supporters omtrent het eeuwfeest. Daar zou je een reactie op kunnen geven, maar doe wat je niet laten kunt. ik heb toch gezegd dat mensen niet bereid zijn om nu al toe te zeggen dat ze 40 euro pp uit gaan geven voor een feest in ahoy ergens in februari met edwin evers en jan smit. wat heeft een reactie op zo'n domme opmerking dat er blijkbaar weinig contact is geweest over dat feest dan nog voor zin? (nog los van het feit dat iedereen in mei al is geinformeerd over dat feest of hadden ze bij iedereen persoonlijk langs moeten gaan). jij combineert het beircht met een opmerking van cc over de sfeer in de kuip (een combinatie die kant noch wal raakt) met een lachsmiley erbij en als het jezelf ook duidelijk wordt dat je totaal de plank misslaat kom je met een hap smiley en nu kom je met de opmerking dat je zat te fucken. kijk, als je normaal nog wel eens blijk zou geven dat je kunt interpreteren dan kon ik dat wel geloven, maar dat is uiteraard niet zo. - Ad Wim - 14-11-2007 Het gaat mij niet om nu, nu het feest al georganiseerd is, het gaat mij erom dat ze bij een dergelijk feest wel eerst contact op kunnen nemen met voor wie het georganiseerd wordt en waar die mensen warm voor lopen. Dat hebben ze blijkbaar dus niet gedaan en dat vind ik slecht. En dan vind ik dus dat er door de club slecht omgegaan wordt met de 'beste' supportersschare van Nederland. En wat betreft die smileys, het is heerlijk als je weet dat je een dergelijke reactie kan verwachten en dat ie dan vervolgens ook komt! Ik kan misschien niet interpreteren, maar jou inschatten wel :lol: - waf - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Het gaat mij niet om nu, nu het feest al georganiseerd is, het gaat mij erom dat ze bij een dergelijk feest wel eerst contact op kunnen nemen met voor wie het georganiseerd wordt en waar die mensen warm voor lopen. Dat hebben ze blijkbaar dus niet gedaan en dat vind ik slecht. En dan vind ik dus dat er door de club slecht omgegaan wordt met de 'beste' supportersschare van Nederland. tuurlijk joh, je zal opeens ook mensenkennis hebben. en het is idd gek dat ze niet even alle scc'ers bellen om te vragen of ze het leuk vinden. of dat ze ook nog wensen hebben. iedereen wil namelijk hetzelfde, mijnheer mensenkennis. - Ad Wim - 14-11-2007 Dat je nog steeds niet onderkent dat er verkeerd gehandeld is, maakt het alleen nog maar grappiger. En dan zeggen dat ik iets recht lul :lol: Wat denk je van een supportersvereniging, een brief naar de scc-houders, actie in het stadion enzovoorts... - Mukkus - 14-11-2007 waf Wrote:iedereen wil namelijk hetzelfde, mijnheer mensenkennis. 's middags Bassie en Adriaan voor de kleintjes, dan Lee Towers voor de bejaarden en als afsluiter Paul Elstak voor de hooligans.......als 'mystery-man' Bokito laten opdraven.... Als extra attractie laat je Richard Witschge al bal-hoog-houdend het publiek inlopen. En de gehele dag laten presenteren door Joszef Kiprich. Iedereen tevreden, daar hoef je die scc'ers niet voor te bellen. - Mukkus - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Wat denk je van een supportersvereniging, een brief naar de scc-houders, actie in het stadion enzovoorts... Wat wil je dan in die brief zetten? - waf - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Wat denk je van een supportersvereniging, een brief naar de scc-houders, actie in het stadion enzovoorts... oh nee, dat is niet gebeurd. :roll: als er geen animo is voor zoiets hoeft er toch niet verkeerd gehandeld te zijn? wat is dat nou voor kortzichtig gelul? - splinter - 14-11-2007 heren..... wat een discussie....... het is allemaal vrij simpel..... zo'n 2 maanden geleden viel er een brief in de bus met de uitnodiging voor het feest... nu was dit ook al bij het aanvragen van de seizoenkaart bekent.... dan lees je het even door en.... dan zie je de naam van jan smit staan.... kan iemand mij nou eens uitleggen waarom ik als rotterdammer naar een feest zou gaan war jan smit ook is ? en lee towers treed elke week op met you never walk alone..... ook al had feyenoord het feest gratis gegeven hadden er niet meer als 1000 debielen daar heen gegaan...... - Ad Wim - 14-11-2007 waf Wrote:Als er geen animo voor is, is er dus inderdaad blijkbaar niet goed gehandeld. Een dergelijke actie is er namelijk voor bedoeld om de animo te peilen :roll:Ad Wim Wrote:Wat denk je van een supportersvereniging, een brief naar de scc-houders, actie in het stadion enzovoorts... - Ad Wim - 14-11-2007 splinter Wrote:heren.....Duidelijk verhaal, en hieruit kun je toch opmaken dat er slecht contact is geweest tussen club/organisatie en supporters? Blijkbaar is Jan Smit dus helemaal niet gewenst. Ik hoorde trouwens laatst dat hij voorlopig niet meer kan/mag zingen, zou het legioen hier misschien iets mee te maken hebben :-k - splinter - 14-11-2007 ad wim... natuurlijk is er wel contact geweest met de supporters.. dat heet supportersvereniging... en ik denk dat het bij elke vereniging zo gaat als je het aan de overige supporters vraagt dan ben ik bang dat er niet alleen cola gedronken word...... feyenoord heeft een uitermate verstandige beslissing genomen het getuigt van grote moed om je eigen jubileum feest af te gelasten - Peter - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Die aanvankelijke opmerking met die quote van CC was om reactie uit te lokken natuurlijk, en die paternaliserende reactie van waf was dan ook erg vermakelijk (en die van jou trouwens ook, maar dat zijn we wel gewend), maar eigenlijk is het toch slecht dat je een feest voor de supporters organiseert, waar uiteindelijk nauwelijks interesse voor is vanuit de supporters.Ad Wim Wrote:waf Wrote:Maar ze hebben dus niet bijster goed contact met hun supporters gezien de interesse in die feestjes...Peter Wrote:Wat is er lachwekkend Adje? Feyenoord-supporters blijken verstandiger dan ik dacht en laten zich niet piepelen met zo'n dom feestje.. pure geldklopperij. De sfeer en festiviteiten rond het 100 jarig bestaan houden ze wel gewoon in de Kuip, daar waar zoiets hoort! Wie is we? Ad en Wim? - Peter - 14-11-2007 Berend Botje Wrote:Hoe klein kan Feijenoord zijn: Onnodige ophef over verwijderd filmpje penalty Mols Op internet was er vandaag de nodige ophef op diverse websites over het feit dat feyenoord een filmpje op Youtube met beelden van het penaltygeval rond Michael Mols had laten verwijderen. Het is echter beleid van Feyenoord, en de ECV overigens, om wedstrijdbeelden waar rechten op zitten, te verbieden. "Iedereen kan zo'n filmpje op YouTube plaatsen. Het ging ons niet om het specifieke fragment, maar het gaat ons puur om de rechten", zo liet woordvoerder Vader dan ook weten tegenover Telegraaf.nl. - Je houdt de gemoederen wel bezig. :razz: - Berend Botje - 14-11-2007 Ik heb even gegoogeld. Het staat op diverse nieuwsites. Ik krijg de indruk dat ze bij Feijenoord zoeken naar dit soort filmpjes dmv clubnamen etc. Ik heb het er op nieuw op gezet met een andere bestandsnaam en zonder verdere aanduiding van clubnamen etc. Ik ben benieuwd. Ik loop het risico geband te worden van Youtube, nou jammer dan. Ik heb de eerste en die van Makaay/Heitinga er maar afgehaald. Edit: Helaas, hij is geweigerd, Youtube heeft door dat het hetzelfde bestand is. Ik vraag me af hoelang ze de oude gegevens bewaren. Morgen nog eens proberen. - Ekslem - 14-11-2007 Way een ouwe wijven topic :lol: - Legion - 14-11-2007 Ad Wim Wrote:splinter Wrote:heren.....Duidelijk verhaal, en hieruit kun je toch opmaken dat er slecht contact is geweest tussen club/organisatie en supporters? Blijkbaar is Jan Smit dus helemaal niet gewenst. Die lul met zijn TMF award mag een half jaar niet zingen. Die gozert is ook overal aan het optreden tegenwoordig. Kan jij niet een half jaar ophouden met posten? Win jij in ieder geval ook een award dit jaar (forum afscheid van het jaar). - Fabian - 14-11-2007 Het is natuurlijk gewoon eenzijdig opgezegd van de kant van Ahoy. Die waren bang dat er na het 'feestje' geen Ahoy meer zou zijn... Feyenoordsupporters en hun reputatie.... :wink: - centre court - 14-11-2007 net of de boel in a'dom tijdens de schaarse feestjes van ajax altijd heel blijft. |