The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Pokerkampioen van Nederland! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Pokerkampioen van Nederland! (/showthread.php?tid=3311)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 27-03-2008

die kan ook wel aardig pokeren ja, zat ik mee aan tafel op het begin. Vrij stevige gast, donker haar.

maar bah ze hebben berbera dus gewoon punten gegeven terwijl ze er niet was (iemand speelde voor haar). en ik dacht dat die langestef die stefanie was tree? staat hier als gedeeld 9e terwijl ik er niet gezien heb?

Maar goed dat wordt dus even flink aan de bak maandag, minstens een top5 ben ik bang Sad

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 27-03-2008

Vast ook zo'n dooie die pas opvalt als je aan de final table zit :razz:

Mac Wrote:die kan ook wel aardig pokeren ja, zat ik mee aan tafel op het begin. Vrij stevige gast, donker haar.

maar bah ze hebben berbera dus gewoon punten gegeven terwijl ze er niet was (iemand speelde voor haar). en ik dacht dat die langestef die stefanie was tree? staat hier als gedeeld 9e terwijl ik er niet gezien heb?

Maar goed dat wordt dus even flink aan de bak maandag, minstens een top5 ben ik bang Sad

Lange stef is dus gewoon die ontzettende lange dooie die zo tight is dat je een diamant krijgt als je een stuk steenkool in z'n reet stopt :wink:

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 27-03-2008

Er waren twee van die bomen dinsdag, een ubertight gast met zwart haar waar Tree en ik mee aan tafel zaten en zo'n (op het oog) tukker met blond haar. Een daarvan moet die Stefan zijn. En het is waarsch niet die blonde, want daar zat ik mee aan de cashtafel en die lag er dus vrij snel uit...

Het is idd die eerste...

hehe nee klopt ik dacht ook al dat hij dat was maar tree beweerde van de week dat langestef dus stefanie was Tongue. Heerlijke gast trouwens je weet precies wat ie heeft wanneer ie een hand speelt.

hehe nee smerdis zat steeds te schreeuwen dat luuk eruit moest. Ze hebben een of andere weddenschap lopen voor een fles whisky ofzo een last longer bet. Volgens mij staat het 2-2 nu smerdis gewonnen heeft.

Die Smerdis loopt de hele avond te schreeuwen :|

En die lange stef was inderdaad grappig. Zwaar dat ie het had bij ons aan tafel. Hij had blijkbaar constant lastige beslissingen die hij telkens foldde. En Tree gewoon keihard betten tegen hem =D>

yep fantastisch! zo zitten er nog wel een paar...weet niet hoe ie heet maar hij had 2x een oranje trui aan (@tree: de eerste avond werd ik door hem uitgeschakeld). Die speelt ook alleen maar als ie een tophand heeft. Je weet het gelijk wanneer ie gehit heeft. En elke keer maar lang nadenken op de BB als iemand geraist heeft en elke keer weggooien Big Grin

Eigenlijk moet ik een beetje gaan rammen maandag, er zal vast ongelofelijk tight gespeeld gaan worden. Hopen dat dat me een beetje lukt, tot nu toe elke keer vrij snel kunnen dubbelen in het toernooi. Dat kan ik dit keer ook goed gebruiken.

Die Smerdis werd anders aardig stil toen ik steeds met m'n flutstackie all-in ging :razz: Is ook gewoon een tighte broekpoepert. Jammer dus dat ie die KK vond tegen mijn AKs Dead

Mooiste hand tegen die lange: Hij raist 600 vanaf de button, ik call met J7 of zo... valt er 456. Ik check, hij zet de halve pot, ik call. Valt er een 4. Hij weer de halve pot en ik een hele dikke re-raise... Zweten, denken, moeilijk kijken hahahahaha... en folden. Ik weet zeker dat die Stef AA of KK in z'n handjes had. :wink:

Tja, ik begin elke keer met redelijk tight gasten aan tafel en ik krijg geen reet, dus het lukt mij telkens niet om lekker te beginnen. En als ik dan twee keer in een dikke pot zit, zit ik met QQ tegen KK of hit een gast zijn 1-outer op de river Sad

Die Vinnebin is ook nog een concurrent trouwens, hoe ver is die eigenlijk gekomen dinsdag? Met z'n 3x KK en 1x AA in 40 handjes...

02. Vinnebin (Vincent) 27

ik mocht trouwens ook niet klagen dinsdag...3x AA en 1x KK...maar ja niet echt geluk mee gehad. 1e x AA verdubbeld, KK een walk in de BB, 2e x AA mocht ik de blinds hebben en de 3e x AA werden ze gekraakt door TT. Zo zie je maar dat goeie handen krijgen ook niet alles zegt.

Die praatjesmaker is 2e geworden... maar die zal ook wel in tight modus gaan

wow ik zit even bij bierteam te kijken...die staat wel erg dik voor!

01. Nickvh (Nick) 74
02. Rene Joosten (Rene) 37
Batigol (Bob) 37
Robby (Rob) 37
05. De Snake (Jamie) 34
06. Kroellie (Roel) 33
Fred (Ferdy) 33
08. De Witte Olifant (Marcel) 30
Black Panther (Rene) 30
Kingcur (Cor) 30

=D>

weet iemand trouwens wat er gebeurt bij een gedeelde 8e plek? neem aan dat ze niet alledrie naar de regiofinale gaan

maar even gevraagd:

Indien er 2 mensen beide op de 8ste plaats komen dan telt het beste resultaat, stel 1 van de 2 personen is 1x 2de geworden en de andere is 1x 3de geworden dan gaat de persoon met het beste resultaat door, dus dan de persoon met de 2de plaats gaat door.

Met vriendelijke groet,

luckboxen worden dus bevoordeeld.

Tja, hoe moeten ze het anders bepalen?

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Lamme Lennie - 27-03-2008

Ad Wim Wrote:Tja, hoe moeten ze het anders bepalen?

Potje hoogstebladderen?

nou ja ik had t eerlijker gevonden als het in eerste instantie was gegaan op aantal keer aanwezigheid. Hoe minder aanwezig hoe hoger je staat. Dan heb je namelijk bewezen hetzelfde aantal punten te kunnen halen in minder keer en ben je in theorie dus beter Wink

maar goed veel andere manieren kan ik ook niet bedenken nee.

Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 28-03-2008

Mac Wrote:wow ik zit even bij bierteam te kijken...die staat wel erg dik voor!

01. Nickvh (Nick) 74
02. Rene Joosten (Rene) 37
Batigol (Bob) 37
Robby (Rob) 37
05. De Snake (Jamie) 34
06. Kroellie (Roel) 33
Fred (Ferdy) 33
08. De Witte Olifant (Marcel) 30
Black Panther (Rene) 30
Kingcur (Cor) 30

=D>

:8:

Gisteravond was niet mijn avond, uiteindelijk als 24ste eruit ofzo, geen extra punten dus... De verwerking is niet helemaal goed gegaan want veel mensen die er gister waren (waaronder ikzelf) hebben geen 3 punten voor de deelname gehad... Maar dat zal nog aangepast worden, dan kom ik op 77 punten en de nr 2 staat op 64... De nummer 8 staat geloof ik op 40 punten, dus de regiofinale kan me sowieso niet meer ontlopen...
Gisteren was RTL er en iemand van de organisatie... Zijn nog opnames gemaakt, ze kwamen me zelfs filmen aan de pokertafel omdat ik op 1 stond :lol:
Die chick van de organisatie wist te vertellen dat alle regiofinales toch écht in Rotterdam gespeeld werden, en dat er 3 regiofinales waren met 180 man :eeeek: Al met al blijft het nog een beetje onduidelijk maar weet ik nu iig dat ik me op 10 april om 10.00uur 's ochtends in Rotterdam moet melden...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qqArftExd50[/youtube]

Mooi moment om gefilmt te worden (ff doorspoelen naar 3:20).... :eeeek:

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 28-03-2008

dit ben jij niet toch?

Mac Wrote:dit ben jij niet toch?

Nee nee, iemand uit Amsterdam zo te horen... Geen bekende?

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 28-03-2008

hehe nee ik zie t al idd...dit is in jantje's verjaardag het andere cafe in amsterdam dat meedoet. Wat een aap :waf: maar idd wel leuk om je 1 outer op video te hitten.

Pff hoeveel kans had die kerel nog na de flop?! Wat een geluk!

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Jansoe - 29-03-2008

heel weinig kan ik je vertellen in ieder geval :wink:

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 29-03-2008

0.1% is dat toch? voor running 2 kaarten die je nodig hebt?
kun je zien hoe rigged live poker wel niet is Wink

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Jansoe - 29-03-2008

Totaal aantal kaarten nog in spel na flop: 45

2/45*1/44 dus zo uit mijn hoofd.

2/1980. dus 1 op 990 dus zeg maar 1 op duizend wat dus idd ongeveer die 0,1% is ja :8:

Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 30-03-2008

Vanmiddag/vanavond 3de geworden in het laatste toernooi in Nijmegen, met totaal 101 punten geplaatst voor de regiofinale in Rotterdam op 10 April! :8:

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 31-03-2008

Zeer netjes bierteam! wat een heerlijke overmacht.

vanavond hier het laatste toernooi. Ik heb er zin an (ben stiekem wel een beetje zenuwachtig)

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Bocaloca - 31-03-2008

Succes maccie en treesong

Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 31-03-2008

Ik gaat gewoon m'n drie punten ophalen... klein griepje opgelopen over the weekend dus scherp zullen we niet zijn vanavond Dead