The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Monte Carlo - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Monte Carlo (/showthread.php?tid=5290) |
Re: Monte Carlo - Scholten! - 13-04-2010 Almagro was zeker beter, maar je weet van tevoren al dat juist daarom Willie de set ging pakken. Het is idd iedere keer hetzelfde liedje met die jongen. Twee jaar geleden dichtte ik hem op gravel nog een gouden toekomst toe, maar nu is het op gravel cq hardcourt een net-nietspeler, en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven. Laten we de hoop opgeven. Re: Monte Carlo - centre court - 13-04-2010 Weer 2 bps voor Almagro Re: Monte Carlo - centre court - 13-04-2010 En weer beide gemist. Re: Monte Carlo - Ad Wim - 13-04-2010 Ik denk ook niet dat Nico nog richting top 20-top 15 gaat, maar het blijft wel een mooie gast en vooral lange partijen pielt ie er nog wel uit. Ik heb 10 euro op Tsonga staan, dus die mag ook best winnen. Re: Monte Carlo - Haggie - 13-04-2010 Montanes nu via Seppi en Cilic naar 180 punten :-({|= Re: Monte Carlo - buurs - 13-04-2010 Almagro nog steeds de betere. Tsonga klaagde zojuist al over zijn knie. 2e set lijkt me cruciaal voor Tsonga. Re: Monte Carlo - Ad Wim - 13-04-2010 Dat lijkt me ook ja ![]() Re: Monte Carlo - Scholten! - 13-04-2010 Almagro ![]() ![]() ![]() Re: Monte Carlo - Ad Wim - 13-04-2010 Hahaha! Wat een drol zeg, Tsonga presteert echt nooit iets op gravel. Re: Monte Carlo - Ad Wim - 13-04-2010 Tuurlijk Tomas, eitje. Re: Monte Carlo - buurs - 13-04-2010 Aardige sprongsmash zojuist van Berdych. Nu een netbal die meezit. Alles getuigt van goede vorm. Nando zal goed moeten spelen. Re: Monte Carlo - buurs - 13-04-2010 wat een punt van gasquet :eeeek: bp! Re: Monte Carlo - mindlight - 13-04-2010 Scholten! Wrote:Almagro was zeker beter, maar je weet van tevoren al dat juist daarom Willie de set ging pakken. Het is idd iedere keer hetzelfde liedje met die jongen. Twee jaar geleden dichtte ik hem op gravel nog een gouden toekomst toe, maar nu is het op gravel cq hardcourt een net-nietspeler, en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven. Laten we de hoop opgeven. Laten we daar nog even mee wachten. Re: Monte Carlo - Ad Wim - 13-04-2010 Haha, 62 60, die Gasquet ![]() Re: Monte Carlo - andre - 13-04-2010 Berdych lijkt eindelijk de verwachtingen waar te maken. Benieuwd wat de topper tegen Verdasco brengt. Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2010 Nou de eerste 3 potten van vandaag lijken een duidelijke winnaar te krijgen. Waw, Ferrer en Ferrero dik voor in de 1e set. Ferrer is prima, Waw is klote(wordt hij niet moe?) en JCF niet meer dan verwacht. Ik ben zelfs bang dat Nadal 't nog moeilijk met hem gaat krijgen. Re: Monte Carlo - Ad Wim - 14-04-2010 Ferrer is nog wat wisselvallig, maar die moet toch wel de SF kunnen halen hier. Ferrero heeft gewoon een pisloting tot Nadal en zal het hem ook best wel lastig maken, maar toch verliezen. Net als Ferrer dan. De finaliste bovenin is een stuk interessanter, dat kunnen er nog een hele hoop worden. Re: Monte Carlo - Scholten! - 14-04-2010 Bovenin wordt het inderdaad erg spannend. Hoop in ieder geval op Verdasco in de SF, en daar weer boven is alles mogelijk met Djoko, Waw en Boredo. Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2010 Denk dat daar de winnaar van Berdych-Verdasco hoge ogen gaat gooien. Die wordt erg belangrijk. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2010 Gulbis krijgt nu iedere game kansen. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2010 gulbis nu voor het eerst in de problemen... dat gaat natuurlijk fout. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2010 en gulbis slaat nog even 2 df op rij ![]() over en sluiten... Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2010 5*-4 waw, maar toch weer 0-30 Re: Monte Carlo - Haggie - 14-04-2010 Hup Albert voor zometeen! (Seppi moet toch verdomme lukken!!) Re: Monte Carlo - Ad Wim - 14-04-2010 Djoko zo de baan op, ik ben benieuwd. Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2010 Ad Wim Wrote:Djoko zo de baan op, ik ben benieuwd. Hoop ook dat ie goed in vorm is, hij moet Waw stuiten. 4 nieuwe wedstrijden ineens! Hup Djoko, Seppi, Boredo en Petz! Re: Monte Carlo - Ad Wim - 14-04-2010 Melzer superbelangrijk, Robredo redelijk en de andere twee niet echt. Al mag Djoko van mij altijd winnen en hij moet idd Wawrinka eruit slaan. Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2010 Eerste game en daarmee eerste break voor Seppi! =D> Re: Monte Carlo - Ad Wim - 14-04-2010 Lekker Tommy! Melzer ![]() Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2010 Montanes breakt direct terug. Robredo en Petz ook de break. |