The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
GG-Subleague 2006/2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: GG-Subleague 2006/2007 (/showthread.php?tid=828) |
- Kleine Jan - 09-09-2006 Pfff hoe moeilijk kan het zijn... ff 10 euro overmaken... - Lamme Lennie - 09-09-2006 Kleine Jan Wrote:Pfff hoe moeilijk kan het zijn... ff 10 euro overmaken... Geld komt goed, ik heb het over het inschrijven in de subleague. - Kleine Jan - 09-09-2006 ow ok 8-[ - Lamme Lennie - 15-09-2006 Geld komt goed, althans, dat dacht ik. Na een aantal herinneringsmails heb ik nu besloten om 2 deelnemers uit de GG-subleague te schrappen, aangezien ik nog steeds geen geld heb gezien (ondanks de belofte dat de betaling gedaan is). Ik ben al zeer coulant geweest om ze een week extra te geven, maar ook dat heeft niet mogen baten. Anderhalve maand lijkt me tijd genoeg om te betalen. Ik denk dat ik er zelf genoeg aan gedaan heb, helaas. - Ekslem - 15-09-2006 Wie zijn deze wanbetalers? Aan de paal ermee! - goa - 15-09-2006 Bor, sloeber! - Kleine Jan - 15-09-2006 - Treesong - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Ook Bor ruikt geld En bij ruiken zal 't ook blijven, sloeber [-X - Bor de Wolf - 15-09-2006 Meer dan een week geleden overschrijving op de bus gedaan en Lamme Lennie hiervan op de hoogte gesteld. Weliswaar te laat, maar om op zo'n overtrokken manier te reageren over een paar roebels vind ik een beetje triest. - Tripplexxx - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Meer dan een week geleden overschrijving op de bus gedaan Op de bus doen is voor sloebers. Weleens gehoord van internet-bankieren? :wink: - Bor de Wolf - 15-09-2006 Tripplexxx Wrote:Bor de Wolf Wrote:Meer dan een week geleden overschrijving op de bus gedaan Ja, veel over gehoord, maar in het Enge Bos lopen we ietwat achter. - Treesong - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Tripplexxx Wrote:Bor de Wolf Wrote:Meer dan een week geleden overschrijving op de bus gedaan - Lamme Lennie - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Meer dan een week geleden overschrijving op de bus gedaan en Lamme Lennie hiervan op de hoogte gesteld. Weliswaar te laat, maar om op zo'n overtrokken manier te reageren over een paar roebels vind ik een beetje triest. Overtrokken? Ik heb vantevoren aangegeven dat 9 september de deadline was. Wie dan niet had betaald, zou niet meedoen. Aangezien ik in juli het topic al heb geopend, leek me dat tijd zat (anderhalve maand). Tevens heb ik 2 keer een herinnering gestuurd (ook al 1 keer meer dan dat ik zou doen). Je mag het triest vinden, maar als je graag mee had willen doen, had je ook gewoon op tijd kunnen betalen. Als een betaling een week na de deadline niet binnen is, heb ik ook niet echt het gevoel dat je graag meedoet. Mochten de mensen bij de bank nog zin hebben je overboeking vandaag te behandelen heb je geluk, is dat niet het geval zal het geld spoedig terug op je rekening staan. Het gaat me niet om die paar roebels, het gaat om het principe. Van Boca heb ik na de herinnering slechts gehoord dat hij het in orde ging maken, maar daarna niets meer vernomen. - Mukkus - 15-09-2006 Overschrijvingen vanuit het Grote Dierenbos duren altijd wat langer. Komt door die Gerrit de Postduif. Luie vogel is het. - Lamme Lennie - 15-09-2006 De prijsverdeling zal met 26 deelnemers als volgt zijn: winterstopkampioen: 25 euro hoogeste weekscore: 15 euro 1e prijs: 100 euro 2e prijs: 80 euro 3e prijs: 55 euro 4e prijs: 35 euro 5e prijs: DKNY zonnebril Succes iedereen! - Bor de Wolf - 15-09-2006 Lamme Lennie Wrote:Bor de Wolf Wrote:Meer dan een week geleden overschrijving op de bus gedaan en Lamme Lennie hiervan op de hoogte gesteld. Weliswaar te laat, maar om op zo'n overtrokken manier te reageren over een paar roebels vind ik een beetje triest. Als je me wilt verwijderen triest en jammer, maar die 10 roebels mag je houden. Sponser daar de Sloebercup voor de laatste plaats maar mee. - de nieuwe - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Sloebercup voor de laatste plaats.:lol: - Lamme Lennie - 15-09-2006 LOL, die 10 euro van Bor is bijgeschreven in de tijd dat ik het bericht postte en nu ongeveer : :oops: =D> Quote:15-09-2006 by xxxx.xx.xxx naaam........ bij â⬠10,00 Nou, gaan we prijsverdeling weer aanpassen. Alsof Bor zelf bij de bank werkt........ :| - Tripplexxx - 15-09-2006 Nu Bocaloca nog ff telefonisch laten overboeken en de originele groep is weer compleet. :wink: - Lamme Lennie - 15-09-2006 Ik mis nog wel 1 persoon in de subleague!!!Ik heb geen zin om uit te gaan zoeken wie dat is. Deze persoon maakt geen kans op de hoogste weekscore zolang hij niet in de subleague staat. Mocht hij achteraf komen dat hij de hoogste weekscore had in weet ik veel welke week en hij stond nog niet ingeschreven --> pech! - Tripplexxx - 15-09-2006 Lamme Lennie Wrote:LOL, die 10 euro van Bor is bijgeschreven in de tijd dat ik het bericht postte en nu ongeveer : :oops: =D> Wil Bor nu nog wel? :| - Bor de Wolf - 15-09-2006 Tripplexxx Wrote:Lamme Lennie Wrote:LOL, die 10 euro van Bor is bijgeschreven in de tijd dat ik het bericht postte en nu ongeveer : :oops: =D> Natuurlijk wil Bor nog wel. - Tripplexxx - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Tripplexxx Wrote:Lamme Lennie Wrote:LOL, die 10 euro van Bor is bijgeschreven in de tijd dat ik het bericht postte en nu ongeveer : :oops: =D> :cheers: - Bor de Wolf - 15-09-2006 Tripple, plaats je team ajb ff in het topic "de tweede ronde". Dan kan ik de ontwikkeling in de Forumliga volgen... - Kleine Jan - 15-09-2006 Volgens mij heeft Bor gewoon "opeens" een internetcafe in het Enge Bos gevonden :wink: - Bor de Wolf - 15-09-2006 Kleine Jan Wrote:Volgens mij heeft Bor gewoon "opeens" een internetcafe in het Enge Bos gevonden :wink: Er is maar één cafe in t enge bos, dat is namelijk mijn eigen "praathuis". Geen internet, maar wel grenadine en beukenootjes aanwezig. - Tripplexxx - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Tripple, plaats je team ajb ff in het topic "de tweede ronde". Dan kan ik de ontwikkeling in de Forumliga volgen... Ik heb hem nu open, was ik vergeten. - Treesong - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Kleine Jan Wrote:Volgens mij heeft Bor gewoon "opeens" een internetcafe in het Enge Bos gevonden :wink: Beetje temmish, Bor? In 't enge bos is niks... het Praathuis is in 't Grote Dierenbos... :razz: - Bor de Wolf - 15-09-2006 Treesong Wrote:Bor de Wolf Wrote:Kleine Jan Wrote:Volgens mij heeft Bor gewoon "opeens" een internetcafe in het Enge Bos gevonden :wink: Het praathuis is tegenwoordig onderdeel van een keten. Niet alleen te vinden in het Grote Dierenbos, maar ook in het Enge Bos en het Buitenste Buitenbos. - Mukkus - 15-09-2006 Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Bor de Wolf Wrote:Kleine Jan Wrote:Volgens mij heeft Bor gewoon "opeens" een internetcafe in het Enge Bos gevonden :wink: Volgens deze marokkaan zit je in hele andere zaken tegenwoordig: <!-- m --><a class="postlink" href="http://msn.variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=11213">http://msn.variatee.vara.nl/variatee/pl ... lmID=11213</a><!-- m --> |