The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)

Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 05-06-2009

WTF is dit nou weer dan? Vorige game denk je nog dat het over is, nu opeens is alles weer gelijk...

Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 05-06-2009

Ad Wim Wrote:Nogmaals, kijk nog even terug. Er staan echt legio opmerkingen over het mindere spel van Gonzo in de eerste sets en het geloof er nog in dat hij het om zou kunnen draaien.
Hij liet zich blijkbaar overbluffen door Soderling, die toen ook fantastisch speelde, maar ik zei ook al dat ik het me van Gonzo niet voor kon stellen dat hij zomaar 4 games op rij zou verliezen als hij goed zou spelen. Zijn forehand liep toen ook gewoon nog niet.

En ik zei ook dat Soderling tegen Nadal ook meerdere inzinkingen had, maar dat Nadal op die dag niet goed genoeg was om daar gebruik van te maken. Gonzalez vandaag dus wel.

En dat doet niets af aan de fantastische RG van Soderling natuurlijk, en dat zeg ik ook nergens. Maar het is natuurlijk ook niet heel vreemd en onverwacht dat zijn spel nu in elkaar zakt, het is Soderling tenslotte maar en geen Federer, Nadal of Djokovic.

Het is me de discussie eigenlijk niet eens waard, want we praten al de hele middag redelijk langs elkaar heen heb ik de indruk. Jij vindt dat Gonzalez minder speelde de eerste sets, terwijl ik al steeds aangeef dat Soderling fantastisch speelde, en dat weinig met Gonzo te maken had. Doet er verder weinig toe, maar daar is ook nu je redenering deels op gebaseerd.
Ik laat het verder rusten, Gonzo is (gelukkig) de betere geworden tijdens de partij, en het wordt een mooie finale.

Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 05-06-2009

soderling knalt er nog ff drie returns uit zeg... Poe

soderling speelt alles of niets. Hij is helemaal kapot. Dit houdt hij niet vol.

Re: Roland Garros 2009 - Kraai - 05-06-2009

allemaal veel te voorbarig weer......... #-o

Re: Roland Garros 2009 - kooltje - 05-06-2009

](*,)

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kijk nog even terug. Er staan echt legio opmerkingen over het mindere spel van Gonzo in de eerste sets en het geloof er nog in dat hij het om zou kunnen draaien.
Hij liet zich blijkbaar overbluffen door Soderling, die toen ook fantastisch speelde, maar ik zei ook al dat ik het me van Gonzo niet voor kon stellen dat hij zomaar 4 games op rij zou verliezen als hij goed zou spelen. Zijn forehand liep toen ook gewoon nog niet.

En ik zei ook dat Soderling tegen Nadal ook meerdere inzinkingen had, maar dat Nadal op die dag niet goed genoeg was om daar gebruik van te maken. Gonzalez vandaag dus wel.

En dat doet niets af aan de fantastische RG van Soderling natuurlijk, en dat zeg ik ook nergens. Maar het is natuurlijk ook niet heel vreemd en onverwacht dat zijn spel nu in elkaar zakt, het is Soderling tenslotte maar en geen Federer, Nadal of Djokovic.

Het is me de discussie eigenlijk niet eens waard, want we praten al de hele middag redelijk langs elkaar heen heb ik de indruk. Jij vindt dat Gonzalez minder speelde de eerste sets, terwijl ik al steeds aangeef dat Soderling fantastisch speelde, en dat weinig met Gonzo te maken had. Doet er verder weinig toe, maar daar is ook nu je redenering deels op gebaseerd.
Ik laat het verder rusten, Gonzo is (gelukkig) de betere geworden tijdens de partij, en het wordt een mooie finale.
Goed, ik heb het niet tot nauwelijks gezien en baseer dat ook voornamelijk op het commentaar van de rest. En dat ik het me niet kan voorstellen dat als Gonzalez gewoon goed speelt dat Soderling dan zo makkelijk van hem een set wint. En ik zag dat hij in de eerste set ook meerdere makkelijke forehandfouten maakte.

Maar los daarvan had ik bij Gonzo nooit het vertrouwen opgegeven, en velen met mij niet, omdat hij met zijn spel het ineens om kan draaien. Maar dat vond jij onzin, en daar ben ik het dus niet mee eens.

Maar het wordt een leuke finale ja, maar wie erin staat...

Van 4-1 naar 4-4 in een fractie...

Neeeeeeee, 15-30 meteen!

nee

wat een geluk zeg.. Nu snel de game afmaken

Pfff, Soderling mist op het halve mp :eeeek:

Haha ik was ook even weg hoor, wat gebeurt hier nou weer? Inzinking Gonzo of ineens weer goed niveau Soderling?

nee he, weer gekloot en weer tegen gonzo... Dit geloof je toch niet...

derde bp..

hij breakt gewoon naar een voorsprong. Gaat toch nergens over........

:eeeek:

Re: Roland Garros 2009 - kuiper - 05-06-2009

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Ik denk in één keer weer aan Pasen.......
De wonderbaarlijke wederopstanding. :lol: :lol:

Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 05-06-2009

[-o< commoooon Robin [-o<

Nu niet gaan choken.... [-o< [-o<

O mijn god, waar gaat dit over?! Tweede keer in de partij dat hij vier games op rij verliest. Nu heb ik het gezien, en is het compleet zijn eigen fout. Lul!

480 punten op het spel :|

480 maar, ik heb er al veel meer verspeeld dit klote toernooi.

:lol: ik al wekenlang dus niet zeiken

maar wel een medaille :lol:

Ongelooflijk dit zeg, ongelooflijk. Choke van het toernooi dit, al is het knap van Robin dat ie bleef geloven...

Robin Notworthy Notworthy

Super Robin =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Wat een klasse. Hij mag van mij nu ook het toernooi winnen.
RESPECT!!!!

Ik heb zelden iemand het zo zien weggeven, en dan nog wel in zo'n partij...

wat een anti climax

zul je zien... potro - soderling finale... Die Gonzo.. Ga je toch concentreren op het tennis ipv met de scheids en de lijnrechter. Daar begon het gekloot mee....

4-1 15-30 op de service van Soderling. Toen miste Gonzo een makkelijke passing, maar toen zag ik nog geen problemen. Maar daarna heeft ie bijna geen goed punt meer gemaakt. 5 games op rij verliezen als je de partij in de tas lijkt te hebben. En ook nog niet eens ervoor vechten, het zo maar weggeven...