The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057) |
- Mukkus - 27-09-2006 Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Hier hebben we geen politiek nodig. ...hele dag 'kut' roepen en bier drinken. Beetje zingen en feesten bij het schaatsen met een gek pakkie an. - Bredanaar - 27-09-2006 Treesong Wrote:waf Wrote:als de islamieten allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan, dan hebben mijn ziekenhuizen geen wachtlijsten meer! Ach daarom stem je links - Treesong - 27-09-2006 Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Hier hebben we geen politiek nodig. Ja, dat vinden die VVD'ers wel leuk - Treesong - 27-09-2006 Bredanaar Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:als de islamieten allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan, dan hebben mijn ziekenhuizen geen wachtlijsten meer! Sorry, ik kan er ook niks aan te doen dat die allochtonen al het werk hebben ingepikt - Bredanaar - 27-09-2006 Hier in Breda zoeken ze nog iemand in de kassen om plantjes te verzorgen. Wil je het adres voor een sollicitatie? - Treesong - 27-09-2006 Bredanaar Wrote:Hier in Breda zoeken ze nog iemand in de kassen om plantjes te verzorgen. Wil je het adres voor een sollicitatie? Nee, ik mag niet naar Brabant van m'n psychiater - Bocaloca - 27-09-2006 Dugarry Wrote:Depor Wrote:Dugarry Wrote:Bocaloca Wrote:Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol. :cheers: - goa - 27-09-2006 gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen. - Hoef - 27-09-2006 Code: 'Puinhoop' Is dat wijf nou zo dom of doet ze uitstekend een dom wijf na? - Depor - 27-09-2006 Hoef Wrote: Ze is dom... Mis je nog de opmerking extremistische christenen, extremistische moslims EN de rooms katholieke kerk...en toen had ze ruzie met CDA SGP en de CU.....En daarna nog wat onzin over de natuur etc... - Genomico - 27-09-2006 Depor Wrote:Hoef Wrote: En (aan)rechten van vrouwen - Depor - 27-09-2006 Genomico Wrote:Depor Wrote:Hoef Wrote: Geloof dat ze inderdaad 4 miljard wou uitgeven aan manieren om de vrouwenrechten in de wereld te verbeteren. Tsja...je kan natuurlijk ook iets in Nederland verbeteren. - waf - 27-09-2006 Hoef Wrote: ze is niet dom, maar ze kan weinig anders dan met dit soort kaasverhalen komen. aandachttrekkeritis. over dom gesproken, ik hoorde die megaprutser van een varela op radio 1, stap op de loopband op de sportschool en een half uur later staatie naast me. akelig fit trouwens, die harry. - Legion - 28-09-2006 Geen dialoog aangegaan Waf? Die gozer stond nummer 2 op de LPF lijst maar nooit iets van gehoord. - Bor de Wolf - 28-09-2006 goa Wrote:gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen. Ik ben verliefd en ze vindt wolven ook lekker. Ik stem voor de dieren.... - Dugarry - 28-09-2006 goa Wrote:gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen. Juist de Christenunie kan misschien wel wat doen aal de verloedering van ons land. DIt is een gematigde partij en zit tussen de SGP en het CDA in. Al heb ik Rouvoet hoger zitten dan JPB. Goa, hoort die chick bij de Unie? ZO ja, hoe heet ze, dan weet ik waar ik op moet stemmen! - Marshall - 28-09-2006 Marianne Thieme, voorzitster van de PvdD... Maar weest niet te verlekkerd: - Bocaloca - 28-09-2006 ze heeft wel het hoofd van een hamster - Dugarry - 28-09-2006 Bor de Wolf Wrote:goa Wrote:gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: - Ad Wim - 29-09-2006 Het ging wel echt hard tegen hard gisteren :razz: - Ad Wim - 29-09-2006 Balkenende: "Laten we weer de VOC-mentaliteit aannemen" #-o :oops: - Dugarry - 29-09-2006 JPB =D> - Legion - 29-09-2006 Jammer dat ik er niks van gezien heb. Die bedrijfsuitjes altijd op donderdag :razz: Wat is er precies gebeurd Adje? Zo'n kleine quote is een beetje kansloos - EJR - 29-09-2006 goa Wrote:gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen. Wie is dit? - Bocaloca - 29-09-2006 dat vroeg ik me ook af =P~ - EJR - 29-09-2006 Bocaloca Wrote:dat vroeg ik me ook af =P~ Dat is geen antwoord op mijn vraag. - goa - 29-09-2006 Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren - EJR - 29-09-2006 goa Wrote:Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren - Mukkus - 29-09-2006 goa Wrote:Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren Blijf maar lekker rukken op haar! Jullie maken geen schijn van kans, d'r komt geen vlees naar binnen bij haar! - Saartje - 29-09-2006 =D> :lol: |