The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Pokerkampioen van Nederland! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Pokerkampioen van Nederland! (/showthread.php?tid=3311) |
Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 31-03-2008 Voor tree en Mac om vast in de stemming te komen voor vanavond! (oow nee ze is er niet bij vanavond :wink: ) ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 31-03-2008 Hahahahaha! Maar is ze er nog steeds niet bij? Dan vind ik wel dat je er iets van moet zeggen Mac, als er weer iemand voor haar speelt... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 31-03-2008 ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 31-03-2008 hehe nou ze zou gisteravond terugkomen dus misschien is ze er weer bij. Maar goed ik ben niet zo iemand die gaat lopen klikken bij de organisatie, ik zal er alleen zeker wel iets van zeggen op het pi forum als ablackduck weer speelt voor er. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 31-03-2008 Mac Wrote:Maar goed ik ben niet zo iemand die gaat lopen klikken bij de organisatie, [baby] We moeten dan gewoon die blackduck er binnen een uur uittieften... lijkt me beter :-" Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 31-03-2008 Pfff, wat een klotespel is het soms toch ook. Ben ik eindelijk weer eens lekker aan het spelen, dik verdubbeld en een van de chip leaders in het toernooi, word ik verplaatst en gaat het mis. Kwam bij de klassementsleider aan tafel die ik flink dominated had. Hij raiste ongeveer elke hand en zat net rechts naast me. Zo pakte hij veel potten op, maar verloor ook. Hij raiste gewoon met alles. Op een gegeven moment kreeg ik JJ ik de BB en hij raist weer PF. Ik reraise hem flink en hij pusht allin voor iets van 1500 meer. Ik call dus en hij laat AA zien :cry: Bijna de helft van m'n stack kwijt dus. Rondje blinds verloren en op een gegeven moment heb ik nog maar 5000 als die knakker weer raist naar 1600. Ik krijg KJs en push vanuit de SB en hij callt met 64o en natuurlijk valt er een straat :letitallout: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 01-04-2008 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e geworden!!!!!!!!!!! pffff wat verschrikkelijk zeg. hele tijd rond avg, ik ga tight spelen uiteraard ik denk van mwa als ik aan FT kom gaan er wel paar uit en laatste 5/6 moet genoeg zijn. 6 man over en ze gaan rekenen. Met 3 man strijden we voor 2 plekken. Alledrie ongeveer dezelfde stack. 1 gast die 9e stond stond 1 punt voor mij en 1 gast stond 13e en stond 6 punten achter me. Dus op zich nog niet verloren als ik eruitging maar t werd close. 5 man over een 'nobody' (nummer 1 in tussenstand) ging eruit. 4 man over en alledrie de kanshebbers zitten er nog in. Gozer links van me heeft een iets kleinere stack dan mij maar ik zit eerder in de blinds. (M is echt 3 of 4 ofzo). Ik kom in BB er word gefold naar de SB en ik vind A2...de SB callt! Ik denk aan push maar laat het omdat ik niet wil flippen voor mn life hier (hij was dikke dikke chipleader al zei ie achteraf dat ie had gefold). Flop 89T. check check. Turn een A!! check check (ik was te bang om uit te betten hier). River een J...wat een drama kaart en hij bet 2500 wat de helft van mn stack is nog. Ik call en hij heeft niks!!! Ik verdubbel hier dus bijna en kan relaxter gaan zitten. Volgende hand dus die andere gast in de BB en hij wordt allin gezet door die CL en die gast moet bijna wel callen 5k over met blinds van 1k/2k. hij laat 28 zien en de chipleader Q5s. Flop zit een 8 in! Ik zak al door de grond maar de chipleader maakt een runner runner flush! en ik zit dus in rotterdam! Daarna ging t redelijk snel, andere gast die 9e stond er vrij snel uit tegen cl. en ik begin met 9:1 achterstand de headsup. Na paar handen krijg ik AA en hij gaat allin met JQs...turn is nog OESD + FD maar er valt een blank. Daarna reraise ik hem met 77 preflop hij callt en flop is 259 ik ga allin en hij callt met 45. Laatste hand krijg ik K7 ik raise hij callt en flop valt KK7 :eeeek: ik bet hij raised ik call. turn een J ofzo en hij gaat allin en ik call uiteraard en hij heeft prut. zal morgen nog wat keyhands besproken maar zit nu nog ff te stuiteren hier. Toch stom dat je zo fanatiek kan zijn voor zo'n freeroll eigenlijk. Maar goed treesong en ik zijn iig te zien in rotterdam!!! Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 01-04-2008 GG mate =D> Morgen maar eens een vrije dag reserveren... ik zie je vrijdagochtend 11 april om 8:00 op Duivendrecht :wink: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 01-04-2008 Lekker Maccie! =D> Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 01-04-2008 =D> Re: Pokerkampioen van Nederland! - Lamme Lennie - 01-04-2008 Nice one Mac. Ik ga vanavond mijn best doen om het viertal van het forum te completeren. Ik sta momenteel gedeeld 8e, dus moet echt nog in de punten komen anders is het helaas over. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 01-04-2008 Zo ik ben wakker ![]() We waren met 25/30 man niet heel druk dus, aan de ene kant gunstig aan de andere kant bleven de fish weg uiteraard en zaten we met 25 man die over t algemeen aardig konden pokeren. Ik begon weer aan een redelijk agressieve tafel mede omdat er 2 mensen zaten die in top3 moesten eindigen om uberhaubt nog kans te maken. Ik besluit dus rustig af te wachten en hier weinig chips te verspillen. In het 2e level 50/100 krijg ik AKs en na een limper raise ik naar 400. Ik krijg maar liefst 3 callers. Flop is iets van 57T...niet heel blij mee, veel setjes gevaar maar ik besluit toch te c-betten nadat iedereen naar me toe heeft gecheckt. 1200 bet is voldoende om de pot op te pakken en toch een aardig potje zo. Een tijdje later krijg ik AT in LP en er wordt naar me toe gefold. Ik raise naar 300 krijg 2 callers. Flop is iets van Q75 ofzo weet m niet meer precies maar ik hit niet. Iedereen checkt en er valt een blank op de turn. Ik besluit toch maar te betten en pak opnieuw de pot op. Volgende level deel ik mezelf AA. Ik raise en krijg ik 1 caller. Flop is K72 met 2 harten, andere gozer gaat allin en ik call insta. Hij heeft uiteraard een flushdraw en rare dingen blijven me bespaard en ik sta ruim boven de 10k. Even later worden de tafels opgebroken en zijn we nog met 16 man en dus in de punten. Vanaf hier krijg ik echt geen reet meer. Ik word ook verplaatst en kom aan tafel bij die Luuk (klassementsleider waar Ad het over had) en stealen zat er niet echt bij. Hij had een gigantische stack en raisde en callde heel veel. Ik geloof niet dat ik een handje aan die tafel gespeeld heb zelfs...maar het ging vrij snel en een tijdje later zitten we bij de laatste 8 (FT dus). Hier begint het toch wel spannend te worden aangezien ik nu een reeele kans begin te maken op die plek. Ik krijg weer een hele tijd geen zak en voor me is steeds actie dus steeds geen kans om te stealen en mn stack slinkt dan ook. Zeker als de blinds 600/1200 worden en ik met een stack van 8k zit wordt het benauwd. Op dat moment krijg ik mn eerste stealkans als ik KJ krijg ik MP. Allin en niemand callt gelukkig. 3 handjes later krijg ik weer AA! Blinds zijn inmiddels 1k/2k (we wilden 800/1600 doen maar dat kon niet omdat de chips van 100 werden ingeruild...een hele grote stijging dus maar goed tot dan toe helemaal niet aan de structuur van pkvn gehouden) en Vinnebin raist UTG naar 6000. Ik 'raise' allin naar 8k, iedereen fold en vinnebin moet uiteraard callen en showt K4. Geen gekke dingen en ik heb weer ruimte! Nou ja vanaf dat moment gebeurt dus wat ik hierboven beschreven heb. Veel spanning veel geduld en uiteindelijk door en dan ook nog even 1e worden als kers op de taart! Weer 3x azen gekregen gister best wel sick vooral omdat ik ze alle 3 volledig afbetaald heb gekregen. maar goed het was als compensatie denk ik want verder heb ik verdomd weinig gekregen..1x AK en verder allemaal lager dan AT. 1x paartje 7's en verder gewoon geen PP... @tree: ik zit nog btje te twijfelen of ik niet echt gewoon avond vantevoren ga en daar een hotelletje pak. Maar moet nog even uitzoeken waar het precies is enzo, ik ga iig niet vrijdagochtend met de auto want dan redden we het zeker niet als we niet om 7 uur weggaan (file op de A10 en A4 en zeker file bij rotterdam) dus dan wordt het trein. @LL: succes jongen! Zou leuk zijn om daar met z'n 4tjes te zitten! Re: Pokerkampioen van Nederland! - gittermaster - 01-04-2008 Gefeliciteerd heren, en Mac, jij gaat gewoon zondagmorgen, zodat je zaterdag mee kan doen in de Waarderpolder ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 01-04-2008 haha das de landelijke finale gitter, daar ga ik me wel zorgen over maken als ik door die regiofinale heen kom ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - gittermaster - 01-04-2008 aaaa, oke ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 01-04-2008 Ik ga geweun met de trein, denk ik... directe verbinding vanaf Duivendrecht naar Rotjeknor Alexander. Als je de trein van 8:30 pakt ben je even voor half tien in Alexander en dan is het nog 10 minuten lopen Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 01-04-2008 in minder dan een uur? wow ik zie t ja binnen 49 min ok dat is goed te doen dan doe ik dat ook. Daarvoor ga ik idd geen moeite doen. Re: Pokerkampioen van Nederland! - buurs - 01-04-2008 feli mac =D> Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 01-04-2008 Vanuit Nijmegen wordt er geprobeerd met de 8 gekwalificeerde iets van een busje te regelen ofzo, maar vraag me dan af of je om 10.00uur 's ochtends in Rotterdam aan kunt komen ivm de files... Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 01-04-2008 BIERTEAM.NET Wrote:Vanuit Nijmegen wordt er geprobeerd met de 8 gekwalificeerde iets van een busje te regelen ofzo, maar vraag me dan af of je om 10.00uur 's ochtends in Rotterdam aan kunt komen ivm de files... Red je net! Gewoon 6.30 vertrekken :waf:! Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 01-04-2008 Ik zou zeggen: donderdagavond erheen en hier bivakkeren voor 3 knaken <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356050">http://www.stayokay.com/index.php?pageI ... lID=356050</a><!-- m --> Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 01-04-2008 Zou Jerommeke Vinnebin trouwens balen dattie niet voor zichzelf gespeeld heeft en dat nu het pokerpaard ipv hijzelf naar Rotterdam gaat? ![]() ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 01-04-2008 hehe nee hij is de hele volgende week op wintersport dus hij kon sowieso geen enkele finale spelen. Daarom speelde ie ook voor berbera en niet voor zichzelf. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 01-04-2008 Waarom doe je dan überhaupt mee als je dat al weet... :| Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 01-04-2008 nou...ik weet niet of dat hier het geval was hoor maar het scheen dat de regiofinales eerst op 6,7,8 april zouden zijn maar later verplaatst. Dus veel mensen waren boos omdat ze eerst wel konden maar later niet. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Jansoe - 01-04-2008 Lekker, Mac. Gefeliciteerd =D> Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ekslem - 01-04-2008 Klasse maccie =D> Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 01-04-2008 Mac Wrote:nou...ik weet niet of dat hier het geval was hoor maar het scheen dat de regiofinales eerst op 6,7,8 april zouden zijn maar later verplaatst. Dus veel mensen waren boos omdat ze eerst wel konden maar later niet.Daarom deed ik natuurlijk ook mijn best niet, ik ben volgende week ook op wintersport ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Lamme Lennie - 02-04-2008 Lennie gaat ook met jullie mee!! ![]() Vandaag net als vorige week 2e, totaal van de kroeg ook 2e. ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 02-04-2008 =D> =D> =D> lekker gozer! |