The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Status Tennispoll 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Status Tennispoll 2006 (/showthread.php?tid=481)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


- harry_bierdop - 01-06-2006

Maakt ook niet uit! Zelf ook druk in de weer met van alles! Zuipse :wink:


- Genomico - 04-06-2006

Update gedaan...


- Genomico - 06-06-2006

De overwinning van Nalbandian was in ieder geval goed voor de poll. Het gat naar CC (die het de laatste weken wel heel erg aan het verkloten is) zou na Roland Garros wel eens helemaal gedicht kunnen worden door Mist en mij.


- harry_bierdop - 08-06-2006

mag ik erop wijzen dat Djokovic in set 3 op heeft gegeven en dat derhalve zowiezo de punten voor Nadal toegekent dienen te worden en de mensen met nadal in 3 ook nog punten krijgen voor de sets!


- Genomico - 08-06-2006

Livescore en de officiële site geven 6-4 6-4 aan. Er moet wel een game gespeeld worden in de 3e set, was dat het geval?


- Ad Wim - 08-06-2006

Er is geen volledige game gespeeld. Djokovic gaf op bij 15-30 in de eerste game van de derde set.


- harry_bierdop - 08-06-2006

Hoezo? Ze zitten gewoon in de 3e set, er staat nergens in de spelregels dat er een volledige game gespeeld moet zijn!

"In het geval dat een wedstrijd niet doorgaat vanwege een blessure of vervanging van een van beide spelers telt
deze wedstrijd niet mee. Bij opgave tijdens een wedstrijd telt de uitslag wel mee en telt het aantal sets alleen mee
als bij verlies van die set door de opgever de wedstrijd beslist is."


- Genomico - 08-06-2006

Ik had zelf ook Nadal in 3, dus het is voor mij een beetje makkelijk om hieraan toe te geven :Big Grin Wat vinden anderen? Gaarne met argumentatie...


- Ad Wim - 08-06-2006

harry_bierdop Wrote:Hoezo? Ze zitten gewoon in de 3e set, er staat nergens in de spelregels dat er een volledige game gespeeld moet zijn!

"In het geval dat een wedstrijd niet doorgaat vanwege een blessure of vervanging van een van beide spelers telt
deze wedstrijd niet mee. Bij opgave tijdens een wedstrijd telt de uitslag wel mee en telt het aantal sets alleen mee
als bij verlies van die set door de opgever de wedstrijd beslist is
."
Dat vetgedrukte deel is een beetje onduidelijk. De wedstrijd is toch altijd beslist als iemand opgeeft?


- THE MAILMAN - 08-06-2006

Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hoezo? Ze zitten gewoon in de 3e set, er staat nergens in de spelregels dat er een volledige game gespeeld moet zijn!

"In het geval dat een wedstrijd niet doorgaat vanwege een blessure of vervanging van een van beide spelers telt
deze wedstrijd niet mee. Bij opgave tijdens een wedstrijd telt de uitslag wel mee en telt het aantal sets alleen mee
als bij verlies van die set door de opgever de wedstrijd beslist is
."
Dat vetgedrukte deel is een beetje onduidelijk. De wedstrijd is toch altijd beslist als iemand opgeeft?

Bij opgave tijdens de wedstrijd telt de uitslag wel mee, dus sowieso de punten voor Nadal.
De wedstrijd was beslist geweest als Nadal de 3e set (die dus al begonnen was) gewonnen had.
Dus in mijn visie moet hier de partij EN het aantal sets wel meetellen.


- Genomico - 08-06-2006

Je hebt gelijk Mailman (en Harry)... De 3e set gaat naar Nadal door de opgave van Djokovic. Daardoor is de wedstrijd ook afgelopen en beslist. Nadal in 3 dus... Als het in de 2e set was gebeurd had, dan zou het niet meetellen.

Even een kanttekening: Een wedstrijd telt niet altijd mee bij een opgave (zoals wel in de regels staat vermeld). Als een opgave in de 1e set of door een voorsprong van een set voor de opgever komt, dan telt ook de wedstrijd niet mee!! Maar dat is al wel eens eerder gezegd. Het is dus óf wedstrijd en setvoorspelling tellen beide mee óf ze tellen geen van beide mee.


- THE MAILMAN - 09-06-2006

En bij Federer - Nalbi is ook weer een opgave.
In dit geval telt volgens mij alleen de wedstrijd en niet de set, want bij setwinst van Fedex was deze partij nog niet beslist geweest.

Volgens mij hier 6 punten als men Federer als winnaar heeft voorspeld.

:razz: :razz: :razz:


- Genomico - 09-06-2006

THE MAILMAN Wrote:En bij Federer - Nalbi is ook weer een opgave.
In dit geval telt volgens mij alleen de wedstrijd en niet de set, want bij setwinst van Fedex was deze partij nog niet beslist geweest.

Volgens mij hier 6 punten als men Federer als winnaar heeft voorspeld.

:razz: :razz: :razz:

Ik zal maar even happen: Deze wedstrijd telt niet mee zoals ik hierboven heb aangegeven...

Edit: alhoewel... Federer in 4 lijkt me dan logisch als we de resterende sets aan Roger toekennen :lol:


- harry_bierdop - 10-06-2006

Maar Geno, waarom is het veranderd dan? Vorig jaar deden we nog wel dat als bijv bij een situatie als fedex nalbi de punten voor Fed wel werden toegekent maar geen punten voor de sets??

Zo staat het ook in de spelregels (Die waarschijnlijk over genomen zijn van vorig jaar)?


- Genomico - 10-06-2006

harry_bierdop Wrote:Maar Geno, waarom is het veranderd dan? Vorig jaar deden we nog wel dat als bijv bij een situatie als fedex nalbi de punten voor Fed wel werden toegekent maar geen punten voor de sets??

Zo staat het ook in de spelregels (Die waarschijnlijk over genomen zijn van vorig jaar)?

Dat doe ik het hele seizoen al... En ik vind persoonlijk ook dat een partij met een opgave niet mee moet tellen.


- THE MAILMAN - 10-06-2006

Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Maar Geno, waarom is het veranderd dan? Vorig jaar deden we nog wel dat als bijv bij een situatie als fedex nalbi de punten voor Fed wel werden toegekent maar geen punten voor de sets??

Zo staat het ook in de spelregels (Die waarschijnlijk over genomen zijn van vorig jaar)?

Dat doe ik het hele seizoen al... En ik vind persoonlijk ook dat een partij met een opgave niet mee moet tellen.

Dat lijkt mij een vreemde uitleg, als de spelregels inzake opgaves toch duidelijk zijn. Dan kun je net zo goed de spelregels verwijderen en er iedere keer een eigen uitleg aan geven.
Het gaat dan wel niet om de knikkers, maar meer om het gevoel.
En mijn gevoel zegt dat spelregels gemaakt zijn om zich aan te houden.
:x :x :x


- Genomico - 10-06-2006

THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Maar Geno, waarom is het veranderd dan? Vorig jaar deden we nog wel dat als bijv bij een situatie als fedex nalbi de punten voor Fed wel werden toegekent maar geen punten voor de sets??

Zo staat het ook in de spelregels (Die waarschijnlijk over genomen zijn van vorig jaar)?

Dat doe ik het hele seizoen al... En ik vind persoonlijk ook dat een partij met een opgave niet mee moet tellen.

Dat lijkt mij een vreemde uitleg, als de spelregels inzake opgaves toch duidelijk zijn. Dan kun je net zo goed de spelregels verwijderen en er iedere keer een eigen uitleg aan geven.
Het gaat dan wel niet om de knikkers, maar meer om het gevoel.
En mijn gevoel zegt dat spelregels gemaakt zijn om zich aan te houden.
:x :x :x

Maar dit heb ik telkens (vanaf het begin van het seizoen) steeds toegepast en meerdere malen uitgelegd. Dit is niet de eerste partij waarin dit gebeurt. Weet zeker dat ik het vaak heb gezegd dat de spelregels op dit punt zijn veranderd...


- kuiper - 11-06-2006

Op één puntje. Icon_evil


- Genomico - 11-06-2006

kuiper Wrote:Op één puntje. Icon_evil

Sorry René, ik had dat ene puntje nodig om de koppositie in de CR over te nemen...


- Genomico - 14-06-2006

Verwerking van de 1e ronde partijen die zijn gespeeld is gedaan.


- Genomico - 16-06-2006

Komt Mist na deze week op de nr. 1 positie van de CR? Het zou heel goed kunnen aangezien CC en ik het deze week behoorlijk laten afweten...


- centre court - 16-06-2006

Genomico Wrote:Komt Mist na deze week op de nr. 1 positie van de CR? Het zou heel goed kunnen aangezien CC en ik het deze week behoorlijk laten afweten...

ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is, maar 't is 3x niks meer. Icon_evil


- Genomico - 18-06-2006

Mist, gefeliciteerd met alweer je 4e weekoverwinning!!

De CR top 3 blijft er spannend. Mist met stip van 3 naar 1.

Mist 129
Genomico 128.5
CC 123

Een klein gaatje met de nr. 4 Harry, maar hij staat ook nog binnen 20 pnt van CC.


- Mist - 19-06-2006

Prima weekje ja, enige wat tegenzat was dat Roddick van Blake verloor.


- Genomico - 20-06-2006

Update van de 1e ronde is gedaan (alleen Robredo nog niet). 4 personen kwamen in aanmerking voor een compensatiepunt voor de wedstrijden van zondag die ze gemist hebben.


- Genomico - 22-06-2006

Update van de kwartfinales gedaan.

Tja, als Mist en CC 4 weekoverwinningen hebben, dan kan ik natuurlijk niet achter blijven :razz:


- centre court - 22-06-2006

Wimbledon is niet alleen op managergebied altijd mijn toernooi Geno. :wink:

Ook dit jaar heb ik weer snode plannen. De 20 punten die op RG verloren heb door de 1e ronde vergeten te pollen haal ik nu wel weer in. :8:


- Genomico - 23-06-2006

centre court Wrote:Wimbledon is niet alleen op managergebied altijd mijn toernooi Geno. :wink:

Ook dit jaar heb ik weer snode plannen. De 20 punten die op RG verloren heb door de 1e ronde vergeten te pollen haal ik nu wel weer in. :8:

Je moet niet zoveel naar het verleden kijken!! Net als bij tennismanager zeg maar. Als je wekenlang niet in vorm bent, dan kun je niet opeens zomaar vlammen :lol: :lol:


- centre court - 23-06-2006

Dan zal ik moeten zorgen dat de achterstand op jou en Mist niet al te groot wordt. :oops:


- Genomico - 05-07-2006

centre court Wrote:Wimbledon is niet alleen op managergebied altijd mijn toernooi Geno. :wink:

Ook dit jaar heb ik weer snode plannen. De 20 punten die op RG verloren heb door de 1e ronde vergeten te pollen haal ik nu wel weer in. :8:

Ik had hier ook op de avond waarvan de berichten zijn verdwenen al op gereageerd, maar je maakt die snode plannen van je niet echt waar.