The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
- Bumme - 12-05-2005 Malmo FF, Ajax en Arsenal; Het Rosenberg Trio ! R. Mels Artsen tevreden:" Maradona snuift nog slechts kennis op". - Jansoe - 12-05-2005 Schijnt dat Anderlecht ook interesse in Rosenberg heeft... - Bumme - 12-05-2005 Jansoe Wrote:Schijnt dat Anderlecht ook interesse in Rosenberg heeft... :-$ dan klopt mijn inzending niet meer..... - Bumme - 12-05-2005 Als Rosenberg drie keer scoort in één wedstrijd is het geen hattrick, maar een Rosenberg-trio. Ja, zo kan ie ook................... Als Kluivert drie keer scoort in een wedstrijd heet hij geen Patrick maar Hattrick............... - Jansoe - 12-05-2005 Als kluivert 3 keer scoort is het geen patrick, maar Pattrick - Riekki - 12-05-2005 Als Kluivert 3 keer scoort in een wedstrijd is het een wonder - BIERTEAM.NET - 12-05-2005 Als iemand iemand doodrijdt is het een moordenaar en wordt hij/zij veroordeeld... Als Kluivert iemand doodrijdt is het ook een moordenaar maar wordt hij niet veroordeeld... - joep - 12-05-2005 het wonder van 2000, toen Patrick er een stuk of wat inschoot cq kopte, tegen weet ik veel welke Sloegojavische afsplitsing. :lol: - joep - 12-05-2005 er wordt nooit iemand veroordeelt, slechts veroordeeld. - BIERTEAM.NET - 12-05-2005 joep Wrote:er wordt nooit iemand veroordeelt, slechts veroordeeld. Ik wist dat er iets niet goed was :oops: - joep - 12-05-2005 Terwijl het voor mij langer is geleden, dat ik op school zat, dan voor jou. :8: - Treesong - 12-05-2005 joep Wrote:er wordt nooit iemand veroordeelt, slechts veroordeeld. Als jij het doet wel... - Bumme - 12-05-2005 joep Wrote:Terwijl het voor mij langer is geleden, dat ik op school zat, dan voor jou. :8: Op mijn school zouden ze je deze zin anders laten schrijven. - joep - 12-05-2005 Bumme Wrote:joep Wrote:Terwijl het voor mij langer is geleden, dat ik op school zat, dan voor jou. :8: Heb jij een school, dan? - Berend Botje - 14-05-2005 Hardlopers zijn doodlopers. - Bumme - 17-05-2005 ADO hoopt dat Kaklamanos ook een neusje voor de goal heeft. R. Mels Blind; 'JA nastasiou!' R. Mels Mark Luijpers neemt "op een hoger niveau voetballen" wel erg letterlijk op. R. Mels Van Bronckhorst: "Madrid cabrón, Van Bommel komt bij ons!" R. Mels Eto'o: 'Madrid cabrón? Excuses en pardon!' R. Mels - Bumme - 17-05-2005 en Eto'oh oh oh ! had ik ook bedacht maar vond ik echt te flauw om in te sturen........ - harry_bierdop - 17-05-2005 Bumme Wrote:en Eto'oh oh oh ! had ik ook bedacht maar vond ik echt te flauw om in te sturen........ Die is op VI nivo! - Bumme - 17-05-2005 harry_bierdop Wrote:Bumme Wrote:en Eto'oh oh oh ! had ik ook bedacht maar vond ik echt te flauw om in te sturen........ Die hebben ze dus ook geplaatst................ - Treesong - 17-05-2005 Zou Eto'o'o' dan met alle wijven van de Madrid selectie hebben gestift, terwijl ze er allemaal vanaf wisten? :roll: - Winstonicus - 18-05-2005 Netjes bumme je staat er weer in - Bumme - 18-05-2005 Winstonicus Wrote:Netjes bumme je staat er weer in Werd ook wel weer eens tijd.............. :wink: Nu jij weer Ekslem ! - Bakke - 19-05-2005 'Sporting defeated by Love' Erik Hetrik 'Sporting Lissabonjour' Erik Hetrik Ze zijn te flauw, maar dat is de rubriek zelf ook, de moeite van het proberen waard dus . - Keyzer - 19-05-2005 ââ¬Â¢ Salomons-oordeel van Verdonk. Jaco Mol Pfff, dat had ik als kop in de krant van zaterdag staan, boven het verhaal over de afwijzing... Lekker goedkoop gepikt door Jaco Mol dus... - waf - 19-05-2005 Keyzer Wrote:ââ¬Â¢ Salomons-oordeel van Verdonk. dat is dan ook niet de eerste keer dat jij het gebruikt. en de vorige keer was je ook al niet origineel. overigens ook niet de eerste keer dat het in het wereldje staat (en die humorlozen blijven het maar plaatsen). deze is zo makkelijk te verzinnen... :roll: - Keyzer - 19-05-2005 Klopt waf, was de tweede keer... Tenminste de eerste keer was na de wedstrijd tussen AZ en Feyenoord. Toen had ik als kop: Kalou velt Salomonsoordeel... vanwege zijn hattrick en het feit dat AZ daardoor moest afhaken voor de strijd om de titel. - Bocaloca - 19-05-2005 From Russia With Love - Bumme - 19-05-2005 bocaloca Wrote:From Russia With Love : die plaatsen ze zeker ! Goede inzending! - Ekslem - 19-05-2005 Ik zal zo eens gaan kijken. Laatste tijd eigenlijk niets ingestuurd (behalve die ene slechte van gister :oops: ). - Bumme - 19-05-2005 Van Basten vindt Kabinet niet 'Verdonk-afhankelijk' R. Mels Jean-Jacques ADOmoraud? R. Mels :oops: Stijn vindt het aantal speelminuten bij Vitesse te schaars. R. Mels :oops: :oops: "Ik wil volgend jaar weer voor de prijzen spelen" Aldus Feyenoord trainer Rood Gullit. R. Mels Ailton licht mogelijk vertrek toe: "Ik heb mijn buik vol van Duitsland en verandering van spijs doet eten" R. Mels |