The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen (/showthread.php?tid=5664) |
Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 29-10-2010 Tipsa van *4-2 40-0 naar break tegen. Grr. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 29-10-2010 Ongelofelijk weer zeg Montanes die indoor in Frankrijk wint van Clement, Llodra en Davy :lol: En dat was zo'n beetje het enige verschil met André...Nalbi liet het natuurlijk wel afweten na tig keer op winst gestaan te hebben WANNEER GAAT EEN ONDERLING VERSCHIL NOU EENS IN 3 SETS MIJN KANT OP VALLEN :letitallout: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Haggie Wrote:Haggie Wrote:KUT TENNIS! Tipsa, ongelooflijk 4-2 voor in de derde set. Nu *5-4 Kuku. Echt niet te geloven met die gast. Die kan echt beter stoppen. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 29-10-2010 Scholten! Wrote:Haggie Wrote:Haggie Wrote:KUT TENNIS! 4-2 40-0 zelf. #-o Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 ](*,) Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 KUKU!! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Hoe meer we richting het eind vh seizoen gaan, hoe lachwekkender de uitslagen soms worden Cilic 5-1 achter in tb tegen Haider Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Kom op Haider! Kom op ISNERRRRRRRRR Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Over het helemaal kwijt zijn gesproken: Cilic Ik baal nog steeds ontzettend van Becker btw. #-o Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Montpellier: - Nieminen hoeft alleen maar langs de kale kroaat en dan voor een finaleplek tegen Montanes. - met Isner-Monfils en Tsonga-Simon hoop ik beide halve finalisten te hebben Sint P: - Hanescu-youzhny wordt erg lastig, Tursu moet winnen van Dolgo dan is het toernooi wel prima! Wenen: - Chela was een lelijk verlies zojuist, nu Kohl-Melzer zometeen, hoezo belangrijk!!! Hopelijk choket Cilic nog ff door :razz: Isner - Monfils 5-2 =D> Haider - Cilic 7-6 2-0 Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Ad zal wel helemaal los gaan straks, na dat verlies van Becker en nu Cilic. :razz: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Overdune Wrote:Ad zal wel helemaal los gaan straks, na dat verlies van Becker en nu Cilic. :razz: :eten: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 toen viel de FTM-site uit.. :cry: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Haggie Wrote:Wenen: Melzer MOET daar winnen en dan zie ik hem het toernooi ook wel winnen. Dan komt die medaille wel heel dichtbij denk ik. [-o< Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Isner 6-3, nice! belangrijk dat Haider nu zijn EIGEN game houdt! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - mindlight - 29-10-2010 Ik denk dat Ad Haider de overwinning wel gunt. Ik doe dit niet. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Het is gewoon lachwekkend hoe die Cilic zich in de luren laat leggen door een Oostenrijkse snotaap die toevallig in eigen huis een paar ballen extra goed raakt. Als je daar als top-20 speler toch geen antwoord op hebt.... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Haider nog 2x eigen servicegame pakken. Isner wordt NID tb winst! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 nog 1 [-o< Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - mindlight - 29-10-2010 Setje Gael. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Johnnie toch #-o Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - mindlight - 29-10-2010 Tijd voor een breakje Marin :eten: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Maak 't af Haider! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 40-0 en GSM! Cilic :lol: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - mindlight - 29-10-2010 Pfff Cilic Wel erg goed gespeeld door Haider zeg. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Je zal em maar hebben, daar ga je toch kapot aan? Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 29-10-2010 HIER REGIERT OSTERREICH! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - mindlight - 29-10-2010 Haggie Wrote:Montpellier: Hoezo belangrijk? Kohl heeft zich teruggetrokken.... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Haider speelde geweldig, CIlic blijft maar ploeteren.... Iedere week is het weer hetzelfde met FTM. Leuk begin, maar QF's gaan altijd de verkeerde kant op Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 mindlight Wrote:Haggie Wrote:Montpellier: :angry: ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) |