The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
LTM 2011 teams en standen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: LTM 2011 teams en standen (/showthread.php?tid=5824) |
Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Stille Wrote:Wissel van CC mag idd niet. Hij mag Davy alleen vervangen door een 11-25 speler. Het geldt alleen voor spelers die eerst een 4'tje waren en nu bijv een 3'tje zijn. Voorbeeld Nalbi was een 4'tje en is nu een 3'tje. Dan mag je wel iemand nemen uit de cat 3 (11-25) maar telt je waarde wel 3x ipv 4x Dit heeft Stille fout! Deze wissel mag wel. Kijk gewoon even naar mijn uitleg en die van OD en het komt allemaal goed!! Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Overdune Wrote:Als iemand de ranking van het begin van het spel heeft, dan kun je de wissels controleren. Het gaat toch niet meer op de ranking van het begin. Het gaat om de ranking van dit moment. Die is nu bepalend. Als jou spelers gezakt/gestegen zijn, kun je hier strategisch mee omspringen. Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Als iemand de ranking van het begin van het spel heeft, dan kun je de wissels controleren. Denkfoutje idd, ik dacht dat ik het allemaal op een rijtje had! Helemaal een eitje dan. Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Overdune Wrote:Haggie Wrote:Overdune Wrote:Als iemand de ranking van het begin van het spel heeft, dan kun je de wissels controleren. Als iedereen nu onze posts eerst doorleest, voordat ze reageren op wat ze niet snappen komt het helemaal goed :8: Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Tot zover: Stille: Davy - Raonic Karlovic - Karlovic Haggie: Baghdatis ---> Cilic Monaco ---> Raonic Mitch: Nadal --> Federer Davydenko --> Cilic CC: Nadal -> Djokovic Davydenko -> Raonic MAC: Nadal -> Federer Monaco -> Raonic Omyaca: Nadal-> Murray Bellucci -> Raonic Kraai: Nadal ==> Djoko Nalbi ==> Raonic Buurs: Davy ==> Raonic Hewitt==> Hewitt Tampie: Nadal --> Djoko Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 De categoriën Top 1-5 : 1 speler (x1) Top 6-10 : 1 speler (x2) Top 11-25 : 2 spelers (x3) Top 26-50 : 2 spelers x4) Top 51-100 : 2 spelers (x5) Top 101-150 : 2 spelers (x6) De wissels tot nu toe Mac Federer voor Nadal Raonic voor Monaco Omyaca Murray voor Nadal Raonic voor Bellucci Centre Court Djokovic voor Nadal Raonic voor Davydenko Haggie Cilic voor Baghdatis Raonic voor Monaco Stille Raonic voor Davydenko Wawrinka voor Nalbandian Mitch Federer voor Nadal Cilic voor Davydenko Kraai Djokovic voor Nadal Raonic voor Davydenko Buurs Raonic voor Davydenko Hewitt voor Hewitt Tampie Djokovic voor Nadal Davydenko voor Davydenko Cruijff Federer voor Soderling Scholten Djokovic voor Nadal Wawrinka voor Nalbandian Mist Djokovic voor Nadal Nishikori voor Berankis André Raonic voor Davydenko Wissels evt nog doorgeven Roffaboy Kooltje Tennisgido Ad Wim Triplexxx The Player Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie. Edit: ok, zie nu dat je Tsonga voor Cilic vervangen hebt. Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Overdune Wrote:Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie. : heb al contact met stille over zijn foute wissels! :wink: Haha en idd.. beetje dubbelop! alleen kraai nu nog een foutje! Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie. Hehe, ik zag het. Ik werk mijn overzicht ook nog wel even bij om geen verwarring te krijgen. Alleen Kraai moet dus nog een andere wissel voor Nalbandian verzinnen, voor de rest gaat het goed. Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Overdune Wrote:Haggie Wrote:Overdune Wrote:Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie. Top! Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet. Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet. Aan de telefoon zei die dat hij ook Davy in zijn team had, die hij eerst wilde laten staan. Nu laat hij Nalbi staan en het wordt Davy OUT ---> Raonic IN (ik heb zijn team niet gecheckt) Re: LTM 2011 teams en standen - buurs - 17-06-2011 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Volgens mij zeg ik hetzelfde als Haggie. Ik zeg ook hetzelfde. Zo moeilijk is het ook allemaal niet. Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet. Klopt, ik check zn team net en hij had idd ook Davy, die hij eruit haalt voor Raonic. Nalbi blijft dus gewoon staan. Re: LTM 2011 teams en standen - buurs - 17-06-2011 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet. Grappig dit. Hij stuurt mij een sms dat davy out en raonic in niet kan en dat ik dat nog even moet aanpassen. Nu doet hij dezelfde wissel :lol: Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 buurs Wrote:Haggie Wrote:Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet. Omdat het wel kan, niet zo zeuren Buurs. Re: LTM 2011 teams en standen - buurs - 17-06-2011 :wink: Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 17-06-2011 buurs Wrote:Haggie Wrote:Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet. Hij heeft teveel dingen aan zijn hoofd en had dit verkeerd in zijn hoofd zitten. Aangezien hij zelf de fouten maakte. Maar het is allemaal prima nu! Ik zal het gaan verwerken! Re: LTM 2011 teams en standen - Kraai - 17-06-2011 Als het kan dan Davy out - Raonic in : Re: LTM 2011 teams en standen - Scholten! - 17-06-2011 Nadal-Djoko Nalbi-Isner Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 17-06-2011 Scholten! Wrote:Nadal-Djoko Die tweede wissel kan niet dus, als je Nalbi eruit wilt halen moet je ook iemand uit de top 11-25 ervoor terugzetten. Re: LTM 2011 teams en standen - Scholten! - 17-06-2011 Ok, bedankt. Had geen zin om alle spelregels te lezen. Nadal-Djoko Nalbi-Waw Re: LTM 2011 teams en standen - Stille - 17-06-2011 Hag het wordt nu als volgt voor mij: Nalbi out - Wawrinka in Davy out - Raonic in Re: LTM 2011 teams en standen - Mist - 17-06-2011 Nadal -> Djokovic Berankis -> Nishikori Re: LTM 2011 teams en standen - andre - 17-06-2011 Ik ben te laat met plaatsen, maar weet niet hoe strict hier de deadline gehanteerd wordt. Ik heb in ieder geval geen extra info. Als het nog kan, zou ik de wissel Davydenko->Raonic willen. Re: LTM 2011 teams en standen - buurs - 18-06-2011 Prima lijkt me. Veel mensen met die wissel. Re: LTM 2011 teams en standen - Haggie - 18-06-2011 Prima hoor Andre. Logische wissel. Mooi om te zien dat Nadal door vrijwel iedereen eruit wordt geflikkerd. Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 18-06-2011 Ik ga er niet over, maar lijkt mij ook prima, ik had em er al bij gezet. De volgende mensen missen nog: Quote:Roffaboy Ik ving zoiets op dat bv Ad niet meer mee doet, hoe zit het met de rest? Re: LTM 2011 teams en standen - _Tampie - 18-06-2011 Als het nog kan, wil ik naast de al gemelde wissel, ook Davy voor Davy wisselen. Dan is hij ipv 3x een 4x volgens mij. Re: LTM 2011 teams en standen - Overdune - 19-06-2011 Die lijkt mij vrij logisch idd, hij staat erbij. Stille mag beslissen of het allemaal geoorloofd is zo na de deadline. |