The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Halle & London - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Halle & London (/showthread.php?tid=6033)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Re: Halle & London - _Tampie - 10-06-2011

Kut Potro.

Re: Halle & London - Ad Wim - 10-06-2011

Overdune Wrote:Zoals Buurs al eerder zei, Potro is geen zekerheidje op gras, ook niet met deze loting. Heeft ook nog nooit wat gepresteerd op gras.
Dat ie nog nooit wat erop heeft gepresteerd, is natuurlijk geen argument, zeker op gras niet. Als Raonic deze week Halle wint, wat heel goed kan, had ie daarvoor ook niets gepresteerd op gras.

Potro's spel is prima geschikt voor snelle banen. Niet voor niets wint ie de US Open en heeft ie ook menig indoortoernooi gewonnen. Hij is alleen blijkbaar nog lang niet waar ie moet zijn. En hij mist een aantal sps. Dan had ie waarsch ook de pot gewonnen.

Re: Halle & London - mindlight - 10-06-2011

Daarbij trof Del Potro misschien wel de lastigste tegenstander.

Re: Halle & London - Stille - 10-06-2011

Superweekje tot nu toe. Ward moet wel Querrey verslaan anders pak ik sowieso niet mijn 1e goud. Come on Ward !!!

Ik zit volgens mij wel goed als Roddick het toernooi wint, wat ik nog steeds denk. Dan heb ik voornamelijk last Borino, maar ik verwacht wel dat Querrey nu wint en van Mannarino wint en Cilic nu van Murray verliest.

Re: Halle & London - centre court - 10-06-2011

Heb even geen stats bij de hand maar wie moet er winnen als je petz en rao beide hebt?

Re: Halle & London - Mac - 10-06-2011

petz, tenminste die is minder gekozen, maar de mensen om jou heen hebben allebei

Twitter meldt dat het regent in op Queens dus start wordt later

Re: Halle & London - Overdune - 10-06-2011

Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Zoals Buurs al eerder zei, Potro is geen zekerheidje op gras, ook niet met deze loting. Heeft ook nog nooit wat gepresteerd op gras.
Dat ie nog nooit wat erop heeft gepresteerd, is natuurlijk geen argument, zeker op gras niet. Als Raonic deze week Halle wint, wat heel goed kan, had ie daarvoor ook niets gepresteerd op gras.

Potro's spel is prima geschikt voor snelle banen. Niet voor niets wint ie de US Open en heeft ie ook menig indoortoernooi gewonnen. Hij is alleen blijkbaar nog lang niet waar ie moet zijn. En hij mist een aantal sps. Dan had ie waarsch ook de pot gewonnen.

Raonic komt ook pas net kijken en heeft vast nauwelijks gespeeld op gras (ATP site doet t niet bij mij dus kan het niet checken), maar heeft iig een goede service. Daar was mijn keuze ook op gebaseerd, dus dat was zeker een gok. Op zich zou je idd zeggen dat Potro's spel goed is voor gras, alleen heeft hij dus werkelijk waar nog nooit ene reet gepresteerd op gras, dus dat zal toch wel wat zeggen. Makkelijk praten natuurlijk nu hij eraf gaat tegen fucking Mannarino, maar dat was voor mij wel het argument vooraf om hem niet te nemen.

Die Petzschner is een soort van Sluiter, bakt er buiten DL geen reet van, maar voor eigen publiek speelt hij de sterren van de hemel.

En in Wenen :Big Grin

Re: Halle & London - Haggie - 10-06-2011

Hup Tsonga, Hewitt,Roddick en Mayer!

Dat is ongeveer bij elke Duitser zo...
En ook elke Fransman.

Klopt, daar probeer ik er dan ook altijd veel van in te zetten.

De zon blijkt door te komen in Londen. Kom maar op met Verdasco-Roddick en Ward-Querrey

Stille Wrote:De zon blijkt door te komen in Londen. Kom maar op met Verdasco-Roddick en Ward-Querrey

2 helden tegenover elkaar! :Big Grin

Belangrijke pot zo met Hewitt, come on Lleyton!

Let's go Lleyton!

Laat Ward maar winnen zometeen, dan is deze week alweer over :razz:

Beginnen ze al in Londen?

Niets gezegd! Vamos!

Hopen dat die enorme faler Andy weet te verschalken!

Oei daar maakt Hewitt een lelijke val zeg op 4-5 in de TB. Beetje gelukkig gaat de TB naar Kohlschreiber

Dit gaat allemaal kut. Roddick easy, hewitt verliest TB van Kohli, Querrey 3-3 3e set tegen fucking Ward. Kom op zeg.

Roddick is koning, Hewitt gaat het niet redden, Querrey wel.

edit: WARD KONING!

Die Querrey man...
De rest gaat prima.

Cilic trekt zich terug! Mazzeltje voor Murray! Knieblessure!

Re: Halle & London - _Tampie - 10-06-2011

MP voor Ward! Doe het!

hahahahaha