The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Acapulco Delray Beach Dubai - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Acapulco Delray Beach Dubai (/showthread.php?tid=6336) |
Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 Isner wint via een gelukkige netbal. Is maar goed ook, want hij zag er niet echt heel fit meer uit. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Stille - 29-02-2012 Ik zag het ook : ![]() Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Chardy nog steeds in dezelfde game. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Eindelijk zijn punt behaald. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 Enige risico dat ik heb genomen door geen Wawrinka te nemen, gaat waarschijnlijk door de blessure van Monaco grote gevolgen hebben :cry: Maar voorlopig: Hup JCF! Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Haggie - 29-02-2012 Genomico Wrote:Enige risico dat ik heb genomen door geen Wawrinka te nemen, gaat waarschijnlijk door de blessure van Monaco grote gevolgen hebben :cry: Maar voorlopig: Hup JCF! Het is gewoon een lafaard. Ramos was gewoon beter. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 Waarom heeft Acapulco geen livestream ergens? Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 Haggie Wrote:Genomico Wrote:Enige risico dat ik heb genomen door geen Wawrinka te nemen, gaat waarschijnlijk door de blessure van Monaco grote gevolgen hebben :cry: Maar voorlopig: Hup JCF! Als ie ook maar beter dan Wawje is dan ![]() Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Haggie - 29-02-2012 Hup JCF!!!!! Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Kut Melzer! Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Haggie - 29-02-2012 Genomico Wrote:Ramos is de man in vorm!Haggie Wrote:Genomico Wrote:Enige risico dat ik heb genomen door geen Wawrinka te nemen, gaat waarschijnlijk door de blessure van Monaco grote gevolgen hebben :cry: Maar voorlopig: Hup JCF! Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Haggie - 29-02-2012 EB Sports Wrote:Kut Melzer! tsja! Die gaat op zn oude dag even genieten van zn overwinning. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 EB Sports Wrote:Kut Melzer! Die gast heeft je 500 bonuspunten gegeven, dus die verdient wel wat krediet lijkt me. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - rhubarb - 29-02-2012 Melzer, met een gebroken teen een 500-toernooi winnen, om daarna te verliezen van Smyczek :eeeek: Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Stille - 29-02-2012 Het is toch wat met die Nalbi he Re: Acapulco Delray Beach Dubai - rhubarb - 29-02-2012 Waar zijn Nalbandian en Karlovic mee bezig trouwens? Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Ad Wim - 29-02-2012 Wisselende berichten. Als Wawrinka hem eruit pielt en Karlovic verliest, is het allemaal prima. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Haggie - 29-02-2012 Genomico Wrote:EB Sports Wrote:Kut Melzer! Het zit je dwars he :wink: Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Laat Ramos dan maar de kwartfinale pakken. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Haggie - 29-02-2012 EB Sports Wrote:Laat Ramos dan maar de kwartfinale pakken. Wat dacht je van een halve finale? Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Daar moet Chardy of Montanes komen. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Eindelijk goed nieuws voor mij: Giraldo is door. Wil ik nog hoog scoren dan moet Giraldo in de halve finale komen. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 EB Sports Wrote:Eindelijk goed nieuws voor mij: Giraldo is door. Wil ik nog hoog scoren dan moet Giraldo in de halve finale komen. Mooie gok =D> Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Ad Wim - 29-02-2012 Waw mist even een 0-40 in de 3e. Was de opleving vorige week dan eenmalig? Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Stille - 29-02-2012 Karlovic lul! Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Genomico Wrote:Leek me stug dat hij dit jaar helemaal niets presteert, zeker tegen Nalbandian die al 2 toernooien achter elkaar achter de rug heeft.EB Sports Wrote:Eindelijk goed nieuws voor mij: Giraldo is door. Wil ik nog hoog scoren dan moet Giraldo in de halve finale komen. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Karlovic ga ik voorlopig niet meer nemen. Hij is te oud geworden. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Genomico - 29-02-2012 Hoelang is Melzer II al wel niet bezig tegen Estrella daar in Ecuador? Re: Acapulco Delray Beach Dubai - EB Sports - 29-02-2012 Kohlschreiber/Berdych/Giraldo moeten allemaal minstens de halve finale halen wil ik nog een redelijke score halen. Re: Acapulco Delray Beach Dubai - Ad Wim - 29-02-2012 Kijk, dit zijn lekkere uitslagen. Nu Isner er zsm uit en de week kan niet meer fout. |