The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
CL Zij zijn er niet bij in ronde 2 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: CL Zij zijn er niet bij in ronde 2 (/showthread.php?tid=1029) Pages:
1
2
|
CL Zij zijn er niet bij in ronde 2 - Ekslem - 22-09-2006 Laat ik maar een beginnetje maken... Quote:AS Roma twee weken zonder Mancini - Bocaloca - 22-09-2006 mn team is al klaar. - Tripplexxx - 22-09-2006 Bocaloca Wrote:mn team is al klaar. Ja en? :roll: Dus als er straks 5 van jouw spelers er niet bij zijn, dan laat je het zo maar staan? - Bocaloca - 22-09-2006 Neej waardeer ook zeer de post en ben blij dat ik niets hoef te veranderen. Het wordt denk sowieso een ronde waarin verschille komen. - Voyou - 22-09-2006 Quote:Valencia maanden zonder Carlos Marchena Quote:Bordeaux moet Marc Planus lang missen Quote:PSV is Phillip Cocu nog weken kwijt Quote:Levski mist international bij bezoek Chelsea Quote:Man U twijfelachtig voor Henry en Van Persie Quote:Kopenhagen vreest voor lies Grønkjær Quote:Spierblessure Ryan Giggs na 'schwalbe' Zo even wat speurwerk gedaan op VI.nl - Ekslem - 22-09-2006 =D> klasse - Jansoe - 22-09-2006 Quote:Spierblessure Ryan Giggs na 'schwalbe' En terecht. Hij had zijn been moeten breken ![]() - Voyou - 22-09-2006 Quote:Foot injury keeps Kewell sidelined Na een stuk over de blessure van Marchena: Quote:Lengthening injury list Dit wisten we al maar toch even voor de volledigheid: Quote:Jefferson Farfán may miss PSV Eindhoven's UEFA Champions League trip to FC Girondins de Bordeaux next week after being concussed during Sunday's victory against Feyenoord. Quote:FC Bayern München will be without England midfielder Owen Hargreaves for at least six weeks after it was confirmed he suffered a broken leg in Saturday's Bundesliga defeat at DSC Arminia Bielefeld. Quote:Celtic FC defender Mark Wilson could miss the Scottish title-holders' next three UEFA Champions League matches after being ruled out for six weeks with a broken foot. En van uefa.com, ik was toch bezig :razz: - Ekslem - 22-09-2006 Quote:Kiev moet international Rotan lang missen - kuiper - 22-09-2006 En wie weet (inside information) wie er dit keer "gespaard" worden? Ik ben Zambrotta en Nesta © nog niet vergeten. :letitallout: - Dugarry - 22-09-2006 Me neither. Ik denk dat Kuijt gespaard gaat worden..... - kuiper - 22-09-2006 Lengthening injury list Valencia have got off to a superb start this season despite a lengthening injury list that also includes David Albelda, Asier Del Horno, Rubén Baraja and David Villa. They are joint top of the Primera División with three wins from three games and kicked off their UEFA Champions League campaign with a 4-2 victory away to Olympiacos CFP. Valencia are at home to AS Roma in their next Group D match on 27 September. Is Villa nog geblesseerd?? Volgens mij deed hij in de laatste comp.wedstrijd wel mee. - Jansoe - 24-09-2006 Cicinho van Real MAdrid zal ook wel niet meedoen schat ik. Wie gaat hem vervangen? - de nieuwe - 24-09-2006 Jansoe Wrote:Cicinho van Real MAdrid zal ook wel niet meedoen schat ik.Voor wat dat waard is, Raul Bravo verving 'm gisteravond.......... Volgens VI : "De eerste diagnose wijst op gescheurde kniebanden. Dat zou betekenen dat zijn seizoen zo goed als voorbij is." Dus "Cicinho zal ook wel niet meedoen" is een leuk understatement. :wink: - de nieuwe - 24-09-2006 kuiper Wrote:Is Villa nog geblesseerd?? Volgens mij deed hij in de laatste comp.wedstrijd wel mee.Klopt, hij deed gewoon mee. - Ekslem - 25-09-2006 de nieuwe Wrote:kuiper Wrote:Is Villa nog geblesseerd?? Volgens mij deed hij in de laatste comp.wedstrijd wel mee.Klopt, hij deed gewoon mee. En scoorde de 1-0 - Ekslem - 25-09-2006 Quote:AC Milan zonder Paolo Maldini tegen Lille - Lamme Lennie - 25-09-2006 Terry is een twijfelgeval voor woensdag wegens rugklachten - de nieuwe - 25-09-2006 Bocaloca Wrote:Neej waardeer ook zeer de post en ben blij dat ik niets hoef te veranderen.Wedden van wel :wink: - Bocaloca - 25-09-2006 jah nu wel ![]() weg met cicinho Hup Ramos ![]() - de nieuwe - 25-09-2006 Lamme Lennie Wrote:Terry is een twijfelgeval voor woensdag wegens rugklachten Boulahrouz en Terry fit voor CL Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 25 september om 15:59 Chelsea-verdedigers Khalid Boulahrouz en John Terry reizen vandaag wel met hun ploeg af naar Bulgarije voor de wedstrijd tegen Levski Sofia, aankomende woensdag. Het tweetal moest afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen Fulham (0-2 winst) aan zich voorbij laten gaan. Terry had de vrijdag ervoor last gekregen van zââ¬â¢n rug en kon amper nog fatsoenlijk lopen. Boulahrouz kampte met een ooginfectie, die inmiddels weer is genezen. Of Boula ook daadwerkelijk zal spelen is mede afhankelijk van het welzijn van Terry. Wanneer de Engelsman fit is, zal hij waarschijnlijk naast Ricardo Carvalho een plaats in het centrum van de verdediging innemen. In dat geval kan Boulahrouz ook uitwijken naar de rechterkant. Voor Levski Sofia zal het erop of eronder worden tegen Chelsea. De Bulgaren gingen in hun eerste wedstrijd al met 5-0 onderuit tegen Barcelona. Een nieuwe nederlaag zou de ploeg al in een vroeg stadium in een benarde positie brengen. Chelsea won zââ¬â¢n eerste wedstrijd met 2-0 van Werder Bremen en kan dus zorgeloos de wedstrijd tegemoet zien - de nieuwe - 25-09-2006 Rijkaard beëindigt Van Bronckhorsts CL-reeks 25/9/2006 19:19 Giovanni van Bronckhorst maakt geen deel uit van de achttienkoppige selectie van Barcelona voor het Champions Leagueduel met Werder Bremen. Coach Frank Rijkaard laat de Nederlandse international thuis voor de uitwedstrijd in Duitsland van woensdag. Met zijn afwezigheid komt een eind aan een lange reeks voor Van Bronckhorst. Gio startte de laatste vijftien duels van Barcelona in de Champions League telkens in de basis. Slechts één keer maakte hij de volle negentig minuten niet vol. Dat was uit tegen Chelsea op 22 februari 2006. Naast Van Bronckhorst neemt Rijkaard ook Rafael Márquez en Javier Saviola niet mee. Silvinho, Lilian Thuram en Thiago Motta zijn hun vervangers. Titelhouder Barcelona begon de groepsfase met een 5-0 overwinning op Levski Sofia. Werder verloor in Londen met 2-0 van Chelsea. - tietuh - 25-09-2006 vennegoor onzeker las ik net - de nieuwe - 25-09-2006 tietuh Wrote:vennegoor onzeker las ik netWaar las je dat ? - tietuh - 25-09-2006 je moet niet al je bronnen prijsgeven he : ![]() Jan Vennegoor Of Hesselink kan dinsdag mogelijk niet in actie komen voor zijn club Celtic in de Champions League wedstrijd tegen FC Kopenhagen. De aanvaller ondervindt hinder van zââ¬â¢n enkel. Hij hield deze blessure over aan de ontmoeting met Glasgow Rangers, afgelopen zaterdag. ââ¬ÅDinsdagmorgen kijken we hoe het er precies voorstaat. Het zou jammer zijn als Jan het niet haalt, maar met Maciej Zurawski en Derek Riordan hebben we prima vervangers achter de hand,ââ¬Â aldus Celtic-trainer Gordon Strachan. Celtic verloor de eerste wedstrijd met 3-2 bij Manchester United terwijl Kopenhagen Benfica op een doelpuntloos gelijkspel hield. - de nieuwe - 25-09-2006 Had het inmiddels al gevonden, evengoed thanx. - Jansoe - 25-09-2006 Kowalewski, Wojciech (8.50M) Roberto Carlos © (14.10M) Finnan, Steve (12.10M) Cole, Ashley (15.70M) Ignashevich, Sergei (7.75M) Zikos, Akis (6.30M) Matuzalem, Francelino da Silva (8.70M) SimÄo Sabrosa (9.60M) Micoud, Johan (8.80M) Vennegoor of Hesselink, Jan (8.70M) Villa, David (12.50M) - de nieuwe - 25-09-2006 Jansoe Wrote:Kowalewski, Wojciech (8.50M)Doen die allemaal niet mee ![]() ![]() ![]() - Jansoe - 25-09-2006 wilde hem net verwijderen :oops: - de nieuwe - 25-09-2006 :lol: |