The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) De Gouden Kooi - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) De Gouden Kooi (/showthread.php?tid=1097) |
(OT) De Gouden Kooi - Kleine Jan - 01-10-2006 Zitten jullie ook te kijken? :lol: - Mukkus - 01-10-2006 Nee, moet verplicht kijken naar dat 'klunen met b-artiesten'. Ik zit trouwens met smart te wachten op dat nieuwe format: "Neuken met sterren!" =D> - Kleine Jan - 01-10-2006 Vind het in princiepe best aardig programma tot nu toe.. vooral toen dat kleine joch van die negerin tegen Gordon zei "He homo!" =D> - Mukkus - 01-10-2006 Veel plezier de komende jaren met dit programma. Ik begreep tenminste dat het weleens zo lang kon gaan duren.... - Ad Wim - 01-10-2006 Kijk liever naar de filmquiz. - Kleine Jan - 01-10-2006 Mukkus Wrote:Veel plezier de komende jaren met dit programma. Ik begreep tenminste dat het weleens zo lang kon gaan duren.... Ik heb toch niets afegsproken de komende tijd.... - Mukkus - 01-10-2006 Dan is het goed. Nieuw format: Je zet 10 moslims gedurende de Ramadan in dat Big Brother huis. Zodra de zon opkomt pleur je echt gigantisch veel eten in dat huis. En dat vlak voor zonsondergang weer opruimen! Da's pas televisie! - de nieuwe - 01-10-2006 Mukkus Wrote:Dan is het goed.:lol: - Peter - 01-10-2006 Hoe vaak zenden ze eigenlijk iets uit? Lijkt me niet dat daar veel gebeurd om elke dag/week een programma mee te kunnen vullen. - de nieuwe - 01-10-2006 Peter Wrote:Hoe vaak zenden ze eigenlijk iets uit? Lijkt me niet dat daar veel gebeurd om elke dag/week een programma mee te kunnen vullen.toch wel :roll: - Kleine Jan - 01-10-2006 Big Brother en De Gouden Kooi... wordt wel beetje to-much... - Bredanaar - 01-10-2006 Kleine Jan Wrote:Vind het in princiepe best aardig programma tot nu toe.. vooral toen dat kleine joch van die negerin tegen Gordon zei "He homo!" =D> Was gewoon van tevoren ingestudeerd. Kleine Surinamertjes zijn namelijk nooit zo brutaal :^o - Kleine Jan - 01-10-2006 Ik denk dat het nog wel een keertje langs zal komen bij Koppensnellers en/of Jensen Re: (OT) De Gouden Kooi - Riekki - 02-10-2006 Kleine Jan Wrote:Zitten jullie ook te kijken? :lol: ik dacht dat jij hier niet naar zou kijken - AssyriskaFF - 02-10-2006 Hmm Big Brother vind ik geen moer aan. Dit leek wel een beetje interessant. - Dugarry - 02-10-2006 Boer zoekt vrouw en daarna de reunie, betere tv dan dit gezemel. - joep - 02-10-2006 De gouden kooi noemen wij bij ons thuis televisie voor gehandicapten, evenals Big Brother en andere debiele troep. :!: edit: Als er een politieke partij is die deze meuk gaat verbieden, laat ik al mijn principes vallen en dan stem ik op die partij! - Ekslem - 02-10-2006 Dugarry Wrote:Boer zoekt vrouw en daarna de reunie, betere tv dan dit gezemel. :lol: , wijf - Mukkus - 02-10-2006 joep Wrote:De gouden kooi noemen wij bij ons thuis televisie voor gehandicapten, evenals Big Brother en andere debiele troep. :!: SGP - Tripplexxx - 02-10-2006 Diep trieste televisie. Alles voor de kijkcijfers. Dit gaat helemaal nergens over..... - Vret Mien Gras - 02-10-2006 Huub van Ballegooij zit erin =====> Oldenzaler. Hahaha was de beste barman uit Oldenzaal. Ik denk dat er nog nooit een barman heeft bestaan die een horecazaak zoveel verlies heeft laten lijden. Ik heb nog met hem gehonkbald in de jeugd. Grappig mannetje maar ooooh zo irritant ventje. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.talpa.tv/web/show/id=541922/langid=43/dbid=7117/typeofpage=51230">http://www.talpa.tv/web/show/id=541922/ ... page=51230</a><!-- m --> - Vret Mien Gras - 02-10-2006 En Huubje is er alweer uit. - Winstonicus - 02-10-2006 : : Huubje de Barman. Lachuh. Maar nu al weer uit de keet Wordt weer tijd dat hij achter de bar gaat staan - Ricochan - 03-10-2006 Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn? - Ekslem - 03-10-2006 Ricochan Wrote:Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn? Idd. Waarom is er nou alweer een knakker opgestapt? - FC Petr - 03-10-2006 Ik kijk nu even voor 't eerst op de site met de livestreams.....dat blonde meisje mag er best wel wezen. =P~ - Ricochan - 03-10-2006 Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn? Is dat er net zo 1 als die johnny was op dat robinsons eiland, dat zou het verklaren.... - Ekslem - 03-10-2006 Ricochan Wrote:Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:Ik dacht dat mensen er een jaar ofzo in wilden blijven, hoe kan je dan nu er al weer uit zijn? Kon Huub het fysiek niet meer aan voor zijn hoofd? :lol: - Bumme - 03-10-2006 Bleek dat er van de drie nieuwe eentje af moest vallen, dat is Huub dus geworden. Het was niet zijn eigen keuze. Later deze week valt er nog een af en zijn er dus 10 over. - Bocaloca - 03-10-2006 En hij is wel zn inleggeld kwijt? Of is dat alleen als je er vrijwillig uit stapt binnen zoveel tijd? |