The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
De vriendin van... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: De vriendin van... (/showthread.php?tid=1107) Pages:
1
2
|
De vriendin van... - Treesong - 03-10-2006 Daan Schuurmans is weer vrijgezel :wink: - Bocaloca - 03-10-2006 =P~ =P~ - Bumme - 03-10-2006 ....er doen ook verhalen de ronde dat deze mevrouw ook weer op de "markt" is.......... - goa - 03-10-2006 Hee dat is die griet waar ik aan denk als ik mijn orgasme uit wil stellen :lol: - Tripplexxx - 03-10-2006 Bumme Wrote:....er doen ook verhalen de ronde dat deze mevrouw ook weer op de "markt" is.......... Klopt, daarom keept hij als een natte krant. - Dugarry - 03-10-2006 Het nieuwe huis van de Timmertjes in Hierden, wat bijna af is, komt te koop. Je moet wel wat flappen meebrengen wil je er gaan wonen. Die Sam uit westenwind is echt extreem lekker, lullig voor Daan dat hij dr kwijt is. Werk aan de winkel dus voor Dugarry (hehe) - Treesong - 03-10-2006 Dugarry Wrote:Die Sam uit westenwind is echt extreem lekker, lullig voor Daan dat hij dr kwijt is. Dat heeft Daan helemaal zelf gedaan hoor... toen ie besloot haar te dumpen voor miss Mona. - Bocaloca - 03-10-2006 Dat is dan een lompe actie van die kerel - Ekslem - 03-10-2006 Verandering van spijs doet eten! - goa - 03-10-2006 Bracha roels! =D> - Treesong - 03-10-2006 goa Wrote:Bracha roels! =D> Het mooie was dat ze allebei vorige week in Goeiemorruguh nederland zaten vanwege het toneelstuk waar ze nu in spelen. Het draait om vreemdgaan en toen die presenteermiep hen vroeg of ze zelf weleens vreemdgingen zeiden ze in koor: Neeeeee, noooooit! :lol: - goa - 03-10-2006 Terwijl die ene (naam mij onbekend) een dergelijk scenario voor ogen had met Bracha in de hoofdrol: - Bocaloca - 03-10-2006 jennifer hoffman is de bovenste - Treesong - 03-10-2006 goa Wrote:Terwijl die ene (naam mij onbekend) een dergelijk scenario voor ogen had met Bracha in de hoofdrol: Neeee, Bracha en Daan zaten daar, da's het lompe :wink: - goa - 03-10-2006 OOOOOOOO wat vreeeeeeeeeselijk - Treesong - 03-10-2006 goa Wrote:OOOOOOOO wat vreeeeeeeeeselijk Errug hè... en dan glashard twee dagen later tegen je vriendin zeggen dat je al drie weken diezelfde blonde toos heb legge pompe in de koelissen van het Bellevue theater - Treesong - 03-10-2006 Interessante side-thought: Hoe maken soap sterren het uit? Zouden ze elkander ook irl een glas wijn in het gezicht gooien? En dat ze dan tegen mekaars rug gaan praten? En dat ze dan dingen zeggen als: "Hoe lang ben je al met die slet?" en "Ik maak je kapot, klootzak!" etc.? :lol: - Berend Botje - 03-10-2006 Is het erg dat ik geen idee heb over wie jullie het zoal hebben? Afgezien van Marianne Timmer dan. - Bocaloca - 03-10-2006 :lol: :lol: - de nieuwe - 03-10-2006 Berend Botje Wrote:Is het erg dat ik geen idee heb over wie jullie het zoal hebben? Afgezien van Marianne Timmer dan.Schrale troost voor mij dat ik niet de enige ben.... - Marshall - 03-10-2006 Zo te zien wordt ze nu al een beetje gek van Daan - EJR - 03-10-2006 Die Daan Schuurmans vinnik toch wel de meest overschatte hunk die er volgens de neerlandse dames rondloopt. En dat moet ik elke keer dat ie met zijn rotkop in beeld komt wéér herhalen tegen mijn eigen vriendin. - Marshall - 03-10-2006 EJR Wrote:Die Daan Schuurmans vinnik toch wel de meest overschatte hunk die er volgens de neerlandse dames rondloopt.En zij moet vast elke keer weer herhalen dat ze Daan zooooo leuk vindt en dat hij vast in het echt ook zoooo lief is als dat ie op tv is...? - Bocaloca - 03-10-2006 Wat was het mooi toen die gekruisigd werd in die serie =D> - Dugarry - 04-10-2006 Jennifer heeft wat met ene ander..... Ws de heer Tycho G. daar volgt later vandaag meer over. Het huis van Sam en Anton in A'dam centrum staat al te koop. Daan heeft nog geen nieuwe relatie, al speculeert men er al vrolijk op los dat het Miss. Mona is. Sam is lekkerder dan Miss. Mona, Daan en Tycho zijn alle2 sukkels. DUs niemand gaat er op vooruit. - Treesong - 04-10-2006 Dugarry Wrote:Daan heeft nog geen nieuwe relatie, al speculeert men er al vrolijk op los dat het Miss. Mona is Trust me, het IS miss Mona :wink: - joep - 04-10-2006 goh! - Treesong - 04-10-2006 Tis wat hè - Bocaloca - 04-10-2006 Nou - Mukkus - 04-10-2006 Och, och, och. |