FTM Forum
Line ups dinsdag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: Line ups dinsdag (/showthread.php?tid=1156)

Line ups dinsdag - tietuh - 16-10-2006

Voraussichtlichte Aufstellungen:

Porto: Helton - Fucile, Pepe, Jorge
Lopes, M.Cech - Lucho Gonzalez, Raul
Meireles, Anderson - Ricardo Quaresma,
Helder Postiga, Lisandro Lopes

Hamburg: Kirschstein - Benjamin,
Mathijsen, Kompany, Sorin - de Jong -
Mahdavikia, Laas - Trochowski - Sanogo,
Ljuboja

Bremen: Wiese - Fritz, Mertesacker,
Naldo, Wome - Baumann - Frings, Schulz-
Diego - Klose, Hunt

Sofia: Petkov - S.Angelov, Topuzakow,
Tomasic, Lucio Vagner - Eromoigbe,
Borimirov, Bardon - Telkijski, Yovov,
Domovchijski

Lissabon: Ricardo - Abel, Polga
Anderson, Tonel, Caneira - Paredes -
Nani, Romagnoli, Joao Moutihno -
Alecsandro, Liedson

München: Kahn - Sagnol, Lucio, van
Buyten, Lahm - van Bommel, Ottl,
Schweinsteiger - Pizarro, Makaay,
Podolski

- tietuh - 16-10-2006

meer zie ik er nog niet? Sad

- Treesong - 16-10-2006

Zal je toch zelf moeten nadenken

- tietuh - 16-10-2006

ja dan wordt het lastig he =D>

- de nieuwe - 16-10-2006

Je hebt nog een hele dag :wink:

- tietuh - 16-10-2006

teampie al af hoor.....gaat om de details nu he

- Ekslem - 16-10-2006

Wrom geen Boswinga?

- Lamme Lennie - 16-10-2006

Ekslem Wrote:Wrom geen Boswinga?

Coach Jesuado Ferreira has taken the extreme step of excluding defender Jose Bosingwa for the match, citing disciplinary reasons.

de achterhoede van Milan is weer een vraagteken voor me. Marca geeft dit aan:

Milan: Dida; Bonera, Nesta, Kaladze, Jankulovski; Gattuso, Pirlo, Seedorf; Kaka; F. Inzaghi, Oliveira.

Maar iedereen weet hoe betrouwbaar Marca is.......

- Kleine Jan - 16-10-2006

Lamme Lennie Wrote:

Coach Jesuado Ferreira has taken the extreme step of excluding defender Jose Bosingwa for the match, citing disciplinary reasons.

Ben je lam, Lennie? Je gaat er Engels van praten..

- Treesong - 16-10-2006

Lamme Lennie Wrote:de achterhoede van Milan is weer een vraagteken voor me. Marca geeft dit aan:

Milan: Dida; Bonera, Nesta, Kaladze, Jankulovski; Gattuso, Pirlo, Seedorf; Kaka; F. Inzaghi, Oliveira.

Maar iedereen weet hoe betrouwbaar Marca is.......

Ik waag het er niet meer op... gewoon Kaka d'r in

Ik ga voor Pipo

Kleine Jan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

Ben je lam, Lennie? Je gaat er Engels van praten..

Que? :razz:

- tietuh - 16-10-2006

Bonera is wel een leuke natuurlijk

- Ekslem - 16-10-2006

Die gok ga ik iig nemen!

- Saartje - 17-10-2006

Inter Milan: 12-Julio Cesar; 4-Javier Zanetti, 2-Ivan Cordoba, 23-Marco Materazzi, 13-Douglas Maicon; 7-Luis Figo, 14-Patrick Vieira, 15-Olivier Dacourt, 5-Dejan Stankovic; 10-Adriano, 18-Hernan Crespo.

Spartak Moscow: 30-Wojciech Kowalewski; 2-Geder, 13-Martin Jiranek, 17-Clemente Rodriguez 49-Roman Shishkin; 15-Radoslav Kovac, 24-Mozart, 23-Vladimir Bystrov, 9-Yegor Titov; 21-Quincy Owusu-Abeyie, 10-Roman Pavlyuchenko.

Chelsea: 40-Hilario; 20-Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, 26-John Terry, 18-Wayne Bridge; 5-Michael Essien, 13-Michael Ballack; 8-Frank Lampard, 4-Claude Makelele (or 16-Arjen Robben); 15-Didier Drogba, 7-Andriy Shevchenko

Barcelona: 1-Victor Valdes; 11-Gianluca Zambrotta, 5-Carles Puyol, 4-Rafael Marquez, 12-Giovanni van Bronckhorst; 20-Deco, 6-Xavi, 24-Andres Iniesta or 3-Thiago Motta; 19-Lionel Messi or 8-Ludovic Giuly, 10-Ronaldinho, 7-Eidur Gudjohnsen or 22-Javier Saviola.

- Ekslem - 17-10-2006

Crespo ligt er een aantal weken uit dacht ik!

- Bocaloca - 17-10-2006

Hiiiilaarioooooo Hakkuh

- Treesong - 17-10-2006

Saartje Wrote:2-Ivan Cordoba

Mister CL staat er bij mijn gewoon weer in... Hakkuh

- Bumme - 17-10-2006

Ekslem Wrote:Crespo ligt er een aantal weken uit dacht ik!

Bron????

- Ekslem - 17-10-2006

Bumme Wrote:

Bron????

kan het zo 1 2 3 nergens (terug)vinden. misschien vergis ik me dan wel en is ie alweer terug van een blessure. Ik weet echter bijna zeker dat hij er een tijdje terug voor een week of wat uitlag

- Devlin - 17-10-2006

Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:

Bron????

kan het zo 1 2 3 nergens (terug)vinden. misschien vergis ik me dan wel en is ie alweer terug van een blessure. Ik weet echter bijna zeker dat hij er een tijdje terug voor een week of wat uitlag

begin vd maand (1 oktober?) geblesseerd uitgevallen in de 1ste helft en toen vervangen door Solari (?)...geen idee of hij weer fit is momenteel

- T00L - 17-10-2006

de talpa commentator zei afgelopen zondag dat ie nog geblesseerd was

- Ekslem - 17-10-2006

Zie je nou dak nie gek ben :razz:

- kuiperinho - 17-10-2006

In de aanloop van de allesbeslissende wedstrijd in de Champions League tegen Spartak Moskou kent Internazionale vooral offensieve problemen. Zlatan Ibrahimovic is geschorst, terwijl het zeer twijfelachtig of Hernan Crespo tijdig hersteld is van zijn blessure.

Adriano lijkt woensdagavond verzekerd van een basisplaats, maar de Braziliaan kampt al tijden met zijn vorm. Zijn laatste treffer in het shirt van de Nerazzurri dateert alweer van vorig seizoen op 29 maart tegen Villarreal in de Champions League en sindsdien staat hij al ruim 200 dagen droog.

Mocht Crespo niet inzetbaar zijn, dan zullen Julio Ricardo Cruz en Alvaro Recoba strijden om de plek naast Adriano. De oud-Feyenoorder is net terug van een blessure en speelde afgelopen zondag voor een half uur mee. De laatstgenoemde wil Internazionale in de winterstop verlaten.

- Ekslem - 17-10-2006

Ik had eerst Cruz staan... Mss dat ik daar met een last-minute-wissel alsnog op ga gokken!

- EJR - 17-10-2006

Quote:Dutch midfielder Evander Sno :eeeek: is expected to deputise for Gravesen.

Strikers Jan Vennegoor of Hesselink :roll: and Maciej Zurawski are also doubtful with hamstring problems, as is midfielder Aiden McGeady with an ankle strain.

Bron: BBC

- Lamme Lennie - 17-10-2006

Wel geweldig voor Sno! Van NAC naar een basisplaats in de Champions League! :Big Grin

- Jansoe - 17-10-2006

Ekslem Wrote:kan het zo 1 2 3 nergens (terug)vinden. misschien vergis ik me dan wel en is ie alweer terug van een blessure. Ik weet echter bijna zeker dat hij er een tijdje terug voor een week of wat uitlag

Das al weer een weekje of wat terug :razz: :wink: