The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Feyenoord-Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Feyenoord-Ajax (/showthread.php?tid=1157)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


- Ad Wim - 22-10-2006

Sorry, maar ik ben erg enthousiast. Ik neem aan dat je dat zult begrijpen.


- Kleine Jan - 22-10-2006

Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:KJH gaat er twee maken zondag, mark my words. Als het er echt om gaat, scoort hij wel.
:lol: :lol: :lol:

Dan was t zeker wel je captain deze week he?


- gittermaster - 22-10-2006

Ajax speelde een degelijke wedstrijd, maar zeker niet heel goed, het was echt de zwakte van Feyenoord. Verdedigend was het echt van zo'n bedroevend niveau, misschien vergelijkbaar met FC Volendam.
Als Ajax echt goed gespeeld had vandaag, hadden ze inderdaad met 7-0 of 8-0 gewonnen.
Gelukkig scoorde Ali B niet in de derde minuut na het cadeautje van Grygera, want dan had t er waarschijnlijk anders uit gezien.
Het spijt me voor de Feyenoord-supporters om te zeggen, maar dit Feyenoord was zo ontzettend slecht, echt niet normaal.


- Ad Wim - 22-10-2006

Ze speelden niet heel goed (dat heb ik trouwens ook niet gezegd, mocht je daarop doelen), maar dat was ook helemaal niet nodig. Al vond ik wel dat het middenveld echt heel goed stond. Veel lekkere steekpassjes van Perez en Sneijder. Maar het lag niet aan hun spel dat ze niet dikker wonnen; dat lag echt puur aan de afronding.

En ik vind echt dat, als je zo wordt weggespeeld, je het niet kunt hebben over die ene kans in de derde minuut. Ik vermoed wel dat een Feyenoorder daar mee gaat komen.


- FC Petr - 22-10-2006

Ad Wim gefeliciteerd met je cappie. :wink:


- Tripplexxx - 22-10-2006

gittermaster Wrote:Het spijt me voor de Feyenoord-supporters om te zeggen, maar dit Feyenoord was zo ontzettend slecht, echt niet normaal.

Dit Feyenoord was niet ontzettend slecht, maar IS ontzettend slecht. Het ontbeert de ploeg gewoon aan kwaliteit. Maar goed, het was een tijdje stil omdat de resultaten( niet het spel) tegen een aantal laagvliegers niet tegenvielen. Maar daar verbloem je een schrijnend gebrek aan kwaliteit niet mee. Ik heb medelijden met de supporters van die club.


- Ad Wim - 22-10-2006

Ajax was op voorhand natuurlijk favoriet, maar ik had er geen grenzeloos vertrouwen in dat het goed zou komen. De ommekeer moet een keer komen en wat is een betere gelegenheid dan in een klassieker?
Maar ik vond Feyenoord echt onverwacht zwak en het publiek was erg tegenvallend, gelaten bijna. Ik heb ze alleen na de 0-1 gehoord. En een half uur 'hoerenjong' horen zingen, maar als dat de functie van de twaalfde man is...


- Voyou - 22-10-2006

Ad Wim Wrote:Ajax was op voorhand natuurlijk favoriet, maar ik had er geen grenzeloos vertrouwen in dat het goed zou komen. De ommekeer moet een keer komen en wat is een betere gelegenheid dan in een klassieker?
Maar ik vond Feyenoord echt onverwacht zwak en het publiek was erg tegenvallend, gelaten bijna. Ik heb ze alleen na de 0-1 gehoord. En een half uur 'hoerenjong' horen zingen, maar als dat de functie van de twaalfde man is...

Heb jij Teletekst met geluid?


- Tukker_Rulez - 22-10-2006

Ad Wim Wrote:En een half uur 'hoerenjong' horen zingen, maar als dat de functie van de twaalfde man is...

Loop niet zo schijnheilig te zeiken. Liever dat dan aan het begin van een wedstrijd direct 1 speler (van je eigen team notabene, Nordin B) uitfluiten.


- Ad Wim - 22-10-2006

Tukker_Rulez Wrote:
Ad Wim Wrote:En een half uur 'hoerenjong' horen zingen, maar als dat de functie van de twaalfde man is...

Loop niet zo schijnheilig te zeiken. Liever dat dan aan het begin van een wedstrijd direct 1 speler (van je eigen team notabene, Nordin B) uitfluiten.
Die vergelijking slaat nergens op, het gaat hier om compleet iets anders.
Ik was gewoon verrast hoe gelaten het altijd zo trouwe en fanatieke Feyenoordpubliek oogde. En ik vond het kinderachtig dat ze hun frustratie zo op de scheids botvierden, terwijl die echt niets verkeerd deed.


- Tukker_Rulez - 22-10-2006

Ad Wim Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:
Ad Wim Wrote:En een half uur 'hoerenjong' horen zingen, maar als dat de functie van de twaalfde man is...

Loop niet zo schijnheilig te zeiken. Liever dat dan aan het begin van een wedstrijd direct 1 speler (van je eigen team notabene, Nordin B) uitfluiten.
Die vergelijking slaat nergens op, het gaat hier om compleet iets anders.
Ik was gewoon verrast hoe gelaten het altijd zo trouwe en fanatieke Feyenoordpubliek oogde. En ik vond het kinderachtig dat ze hun frustratie zo op de scheids botvierden, terwijl die echt niets verkeerd deed.

Die vergelijking slaat in zoverre ergens op dat je als "Ajax-aanhanger" iets over een, inderdaad, hondstrouw feyenoordpubliek zegt, terwijl je zelf ook wel weet dat deze situatie voor geen enkele supporter te harden is. Kom dan niet aan met: "Ik was verrast". Daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan, aan dat lamballengedrag.


- Ad Wim - 22-10-2006

Er wordt hier altijd laatdunkend en vooral generaliserend gedaan over het Ajax-publiek om uiteenlopende redenen, die vaak niet eens (meer) kloppen.
Waarom zou ik het dan in godsnaam niet mogen vermelden als ik vind dat het Feyenoordpubliek gelaten leek en wel in het verlies leek te berusten?
Natuurlijk is het voor de Feyenoordaanhang vreselijk om in deze situatie te zitten, maar dit is toch echt niet voor het eerst dat ze in een dergelijke situatie zitten en ik had verwacht dat ze er anders, volwassener mee om zouden springen. Dat ze toch nog klapten voor de spelers vind ik echter wel prijzenswaardig. Al vraag ik me wel af hoe lang ze nog blijven klappen als Feyenoord zo blijft spelen.


- Fabian - 22-10-2006

Pfff wat een dag weer...!

Heerlijk om die badkuip in te wandelen (na een lange ochtend) en dan al aan die havenkoppies te zien dat ze het verlies al aan zien komen... :lol: !

Feyenoord begon 'goed', wil zeggen lange bal en maar hopen dat die goed viel, maar na de 0-1 vielen ze als een kaartenhuis in elkaar.

Hierna had Ajax het eigenlijk naar 0-8 moeten tillen, waardoor ik toch met een dubbel gevoel zit.

Temmink floot redelijk, eigenlijk had hij er nog wel 1/2 met rood eraf mogen sturen. 2e helft hebben ze niets anders gedaan dan schandalige overtredingen maken, als ze al in de buurt van de bal kwamen.

Heerlijke nummers ook weer dit keer, verheug me op 'De Wedstrijden'.

Ik gok overigens dat als je fey in de Jupiler League zet, dat ze daar ook in de middenmoot mee zouden draaien... :roll:


- Keyzer - 22-10-2006

Ad Wim Wrote:Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Wat een feest! Heerlijk om Feyenoord in de Kuip zo van de mat te spelen. Het had echt wel 8-0 kunnen en eigenlijk ook moeten zijn.

Je bent snel terug uit de Kuip zeg... Nog geen kwartier na het laatste fluitsignaal zit jij alweer achter je pc'tje bij je ouders thuis in Am*dam... Doe je goed...


- Hoef - 22-10-2006

Ik was ook niet in de Kuip; zeker ook een namaaksupporter in jouw ogen? Rot toch op met die eeuwige kletsverhalen van je. Ga nou maar snel komma's rechtzetten in de daklozenkrant. En probeer nou eens 1 keer die paar flutpagina's zonder een fout af te leveren.

Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?


- Tukker_Rulez - 22-10-2006

Hoef Wrote:Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?

Wat moeten ze daarover zeggen dan? Weer hetzelfde gezeik? Vind het juist goed dat die onzin geen aandacht krijgt. Is ook totaal niet boeiend lijkt me.


- Hoef - 22-10-2006

Op de radio hadden ze het er over dat het hooggeëerde fnooitpubliek nogal aan de gang bleef end at het belachelijk was enz. Vandaar dat ik wel wat aandacht had verwacht. Het is vaak het best om er compleet geen aandacht aan te besteden want de gasten die dat trieste gezang leuk vinden, vinden aandacht de ultieme beloning


- Bredanaar - 22-10-2006

Quote:Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?
Goeie zaak vwb kwetsende spreekkoren. Hoe meer aandacht hieraan in de media besteed wordt, des te leuker vinden de koorknaapjes dat en des te meer zijn zij gemotiveerd om hun grievende praktijken voort te zetten.
Gewoon negeren dus dat is het beste.
[-( =D>


- Mukkus - 22-10-2006

Het heet toch 'de Wedstrijden'? Als je graag naar zangtalent wil kijken moet je zaterdag naar de 'X-factor' kijken.


- Matador! - 22-10-2006

Quatro Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Is niet erg Sjakie. Wesley en de hunter worden toch de touwtyfus getrapt door Leonard. Hakkuh cry

Je hebt Leonard 1x een paar lompe overtredingen zien maken tegen Basel en je weet gelijk al dat deze speler, die niet goed genoeg was voor Standard, tegen Ajax gaat lopen schoppen? cry

groot gelijk...tegen ajax zal dit niet nodig zijn.

Undecided Leonard cry En vervanger Drenthe is een koning in het opheffen van buitenspel!


- joep - 22-10-2006

Goh!
Toch nog de poule gewonnen. Ben waarschijnlijk een namaaksupporter, maar kan wel de kwaliteiten goed inschatten. Vandaar 0-4 gepouled en gewonnen!


- Hoef - 22-10-2006

Feli! Heb je toch een goed weekend.


- kratovsk - 22-10-2006

Matador! Wrote:Undecided Leonard cry En vervanger Drenthe is een koning in het opheffen van buitenspel!
Wat stond die Drenthe inderdaad geweldig buitenspel op te heffen steeds, gewoon lekker 3 meter achter je verdediging gaan staan, wat een niveau......


- Vret Mien Gras - 22-10-2006

kratovsk Wrote:
Matador! Wrote:Undecided Leonard cry En vervanger Drenthe is een koning in het opheffen van buitenspel!
Wat stond die Drenthe inderdaad geweldig buitenspel op te heffen steeds, gewoon lekker 3 meter achter je verdediging gaan staan, wat een niveau......

Dat viel mij ook op, wat een prutser zeg.


- Hoef - 22-10-2006

Ik vond het allemaal zo verschrikkelijk slecht dat het bijna zielig is. Blijkbaar vonden de Ajaxspelers dat ook, anders hadeen ze er wel een paar meer in gerost


- Keyzer - 22-10-2006

Hoef Wrote:bla bla bla

Hey Hoef... Lul er anders ff flink omheen...

Waar het mij om gaat, is dat Ad Wim een ontzettend grote muil heeft, terwijl hij een beetje thuis achter zijn pc zit... Maar goed, gloryhunters (en teletekstsupporters) zullen die bezwaren nooit begrijpen...


- gittermaster - 22-10-2006

Xtragaap4de
Nou ben ik t lang niet altijd met Ada eens, maar als iemand niet naar een uitwedstrijd gaat is dat toch niet zo'n ramp?
Maar ik snap dat t goedkoop scoren is met die opmerkingen...


- Hoef - 22-10-2006

Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.
En uiteraard kom je weer met de clichéteksten over teletekstsupporters en gloryhunters. Zoals ik al eerder meldde: Rot toch op met die eeuwige kletsverhalen van je. Ga nou maar snel komma's rechtzetten in de daklozenkrant. En probeer nou eens 1 keer die paar flutpagina's zonder een fout af te leveren.


- Kennedy - 22-10-2006

Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt .
[Image: eusa_whistle.gif]


- Vret Mien Gras - 22-10-2006

Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.

Je vergeet de tukkers; Kennedy, VMG, zelfs D'r an met de lippe.