![]() |
Uitslag CL voorspellingen ronde 3 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Uitslag CL voorspellingen ronde 3 (/showthread.php?tid=1172) |
Uitslag CL voorspellingen ronde 3 - Ekslem - 19-10-2006 De afgetekende winnaar van deze ronde is VMG geworden. Door zowel in de dinsdag- als de woensdagavond voorspellingen uit te blinken, weet hij de wereldscore van maar liefst 24 punten neer te zetten. Hulde ![]() Totaaluitslag Vret Mien Gras 24 gittermaster 18 The Brain 18 Ricochan 17 tietuh 17 Musse 16 Jansoe 16 mekeizer 15 Voyou 15 Matador 15 Gerben Zonderland 14 Bierteam 14 Bocaloca 14 Saartje 14 Mist 14 Treesong 12 Mitch 12 Ekslem 12 kuiper 11 arie 11 Feits 9 Woensdag Vret Mien Gras 14 Ricochan 13 gittermaster 10 tietuh 10 The Brain 8 Musse 8 mekeizer 8 Voyou 8 Gerben Zonderland 8 Matador 7 Bierteam 7 Jansoe 6 Bocaloca 6 Treesong 6 kuiper 6 Saartje 5 Mist 5 Mitch 5 Ekslem 5 arie 4 Feits 4 Dinsdag Jansoe 10 Vret Mien Gras 10 The Brain 10 Saartje 9 Mist 9 gittermaster 8 Bocaloca 8 Musse 8 Matador 8 Bierteam 7 Mitch 7 tietuh 7 Ekslem 7 mekeizer 7 arie 7 Voyou 7 Gerben Zonderland 6 Treesong 6 kuiper 5 Feits 5 Ricochan 4 - Ricochan - 19-10-2006 I'm backkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk : ![]() En feli vret, die doet dat toch weer netjes =D> - tietuh - 19-10-2006 kan er mee door......ik was iets te ehthousiast met12 gister, vergat de tegengoal van inter even(hoe kun je dat vergeten) we wachten op matador :lol: Re: Uitslag CL voorspellingen ronde 3 - Feits - 19-10-2006 Ekslem Wrote:Verder stel ik voor dat Feits ipv Rico het tannisforum opzoekt :wink: Ik stel voor dat wij 's woensdags gaan dubbelen (dinsdag wilde ik al met Ricochan :8: - Gerben Zonderland - 19-10-2006 tietuh Wrote:kan er mee door......ik was iets te ehthousiast met12 gister, vergat de tegengoal van inter even(hoe kun je dat vergeten) Volgens mij had ik exact dezelfde fout gemaakt... :oops: Re: Uitslag CL voorspellingen ronde 3 - Ekslem - 19-10-2006 Feits Wrote:Ekslem Wrote:Verder stel ik voor dat Feits ipv Rico het tannisforum opzoekt :wink: Twijfelde al of het wel zo'n slimme opmerking was :razz: Jij links en ik rechts? - Ekslem - 20-10-2006 Eeeej natte snor waar blijft de tussenstand. Ik wil best de scores uit rekenen, maar dan moet jij ook je werk doen! - Vret Mien Gras - 20-10-2006 Ricochan Wrote:En feli vret, die doet dat toch weer netjes =D> Dank u. Toen ik de wedstrijden bekeek en de uitslagen hoorde dacht ik al dat ik een zeer puike score moet hebben. En dat is ook zo. Ik ben dan ook niet voor niks de TTT koning van 2005/2006 :wink: - Matador! - 20-10-2006 Feli Vret! Heel misschien doe ik het vannacht nog, maar ben net thuis en moet zo alweer voetballen. Anders wordt het morgen. Sorry heren, maar het is allemaal ff te druk deze weken... - Matador! - 20-10-2006 En uiteraard wederom bedankt Ekslem =D> - voe - 01-11-2006 hela hola! Zie ik nou dat die arme voe 9die na ronde 2 nog fier in de top van het klassement stond) helemaal geen puntje sheeft gehad? Toegegeven, ik heb slecht op halve kracht meegedaan in ronde 3 (omdat het me onethisch leek om op woensdagochtend nog uitslagen in te vullen voor de wedstrijden die de avond ervoor reeds gespeeld waren :8: ), maar voor wei woensdag had ik bijvoorbeeld haarscherp aangekondigd dat Roma wel ff ging winnnen in Hellas. Is deze onstellend oude koe nog op enigerlei wijze te corrigeren? - Treesong - 01-11-2006 voe Wrote:Toegegeven, ik heb slecht op halve kracht meegedaan Hela hola, nuff said - tietuh - 01-11-2006 ekslem zal zo wel ff een tussenstandje ero zetten toch : ![]() - Ekslem - 01-11-2006 tietuh Wrote:ekslem zal zo wel ff een tussenstandje ero zetten toch : was initieel wel de bedoeling, maar af en toe kan ik ze wel schieten hier op het werk! - tietuh - 01-11-2006 haha wij wachten geduldig af hoor....komt vast goed zo!ik heb er alvast 9 : ![]() - tietuh - 01-11-2006 of niet he ekslem :roll: (kon ik eens glory hunten.....haha) - Gerben Zonderland - 01-11-2006 Ekslem Wrote:tietuh Wrote:ekslem zal zo wel ff een tussenstandje ero zetten toch : Waaaaat? Laten ze je echt werken voor je geld? Wat een paupers! - tietuh - 01-11-2006 hij is nu bezig hoorde ik :lol: - Gerben Zonderland - 01-11-2006 tietuh Wrote:hij is nu bezig hoorde ik :lol: Hoe hoor jij dat? Zit je in de plee naast die van hem met je laptop? - tietuh - 01-11-2006 bingo! - Gerben Zonderland - 01-11-2006 tietuh Wrote:bingo! Quote:[Drebin searches a drawer] - Ekslem - 01-11-2006 Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:tietuh Wrote:ekslem zal zo wel ff een tussenstandje ero zetten toch : Wie had het over werken, GZ? - Gerben Zonderland - 01-11-2006 Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:tietuh Wrote:ekslem zal zo wel ff een tussenstandje ero zetten toch : Je wordt in ieder geval door je collega's/superieuren van belangrijke zaken, zoals het uitrekenen van de tussenstand, afgehouden en je bent er niet blij mee, dus OF je moet werken OF ze binden je vast aan de vlaggemast omdat hij anders teveel klappert met dit weer en jij het meeste gewicht in de schaal legt. - Ekslem - 01-11-2006 Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:tietuh Wrote:ekslem zal zo wel ff een tussenstandje ero zetten toch : Ik moest domme ganzen iets uitleggen en dat behoort niet tot mijn werkzaamheden... - tietuh - 01-11-2006 haha nee dat snap ik, kun je beter scores tellen van gister toch? =D> |