The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Playa Sport - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Playa Sport (/showthread.php?tid=12)



- centre court - 31-03-2005

Het volgende probleem....wat te kiezen binnen de categorie ''kleine toernooien''. En dan bedoel voor een speler van 19 jaar die ronde 900e plaatst staat. Aan 't eind van vorig jaar viel me al op dat ik vaak kanonnenvoer was voor hogere spelers als ik direct in het hoofdtoernooi kwam. Heb ik 't dan goed als ik veronderstel dat ik met deze speler toernooien moet kiezen waar al veel inschrijvingen voor zijn zodat ik dan in de Q's kom en daar een redelijk grote jongen ben?


- Elikian - 01-04-2005

Vandaag is dus de eerste van de maand...voor de zekerheid: maak je speler niet aan voordat de update is geweest. Dat wil zeggen: voordat de 'upcoming matches' van morgen bekend zijn (Australian HC Champs enzo)


- Elikian - 01-04-2005

kuiper Wrote:Klopt het dat wij met Velikiandri en Kuipal gewoon weer ingeloot zijn, ik dacht dat we uitgespeeld waren??
Hmmm, heel vaag ja. ZOu dat dat zijn wat er vorig jaar aan het begin van het jaar ook mis ging? Ik heb nu nog Velikiandri als actieve speler idd, dus ik kan nog geen nieuwe aanmaken...raar dit.


- Bocaloca - 01-04-2005

ach had em vorige week al aangemaakt Sad
zie wel dat mijn speler inmiddels als 4e geplaatst is in het kwalificatie toernooi waar hij aan deelneemt :S


- Dodge - 01-04-2005

Elikian Wrote:
kuiper Wrote:Klopt het dat wij met Velikiandri en Kuipal gewoon weer ingeloot zijn, ik dacht dat we uitgespeeld waren??
Hmmm, heel vaag ja. ZOu dat dat zijn wat er vorig jaar aan het begin van het jaar ook mis ging? Ik heb nu nog Velikiandri als actieve speler idd, dus ik kan nog geen nieuwe aanmaken...raar dit.

Jullie weten gewoon niet wanneer met pensioen te gaan :wink:


- kuiper - 01-04-2005

In deze tijd past het wel dat we allemaal wat langer door moeten gaan!
:lol:


- Fred Naaigaren - 02-04-2005

Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Na het echec van Frederic Couture, heb ik toch maar weer een nieuwe speler aangemaakt.
Het is Frederico Costura geworden, een Spanjaard.

Ik hoop met hem wel te kunnen strijden om de top 20 positie aan het einde van zijn carrière.

Ik neem aan dat we weer een mooie championsrace gaan houden met even oude spelers?

Frederico Costura playerid=9143


- Elikian - 02-04-2005

Joachim Jelikiansson (9145) en Jan-Michael Gelikianbill (9146) zijn de opvolgers van de Playasport supersterren Filippo Velikiandri en Mario Elikiancic.


- Elikian - 02-04-2005

Velikiandri heeft inderdaad nog gespeeld vandaag, maar is dan nu toch echt retired Wink

Joachim Jelikiansson, een groot (1.98) 18-jarig talent, maakt morgen zijn debuut in de qualifying van het Silver Open. Vanwege zijn grote talent is hij bij zijn debuut al als 13e geplaatst (*bad omen?*)

Jan-Michael Gelikianbill is als 16e geplaatst bij zijn debuut in op de tour, in het kwalificatietoernooi van de Maven Cup.

(tot zover dit extra bulletin Wink)


- Elikian - 02-04-2005

Gelikianbill heeft al 5 skillpunten getraind trouwens Big Grin (vanmorgen vroeg en nu na de update al voor de 2e keer getraind Wink) Jelikiansson staat op 4.


- Bocaloca - 02-04-2005

in zijn eerste echte toernooi, Stoomt bocalleri door de kwalificaties heen. Hij staat in 3 partijen slechts 3 games af!

In het hoofdtoernooi moet hij helaas na de eerste ronde het hoofd buigen voor de nummer 500 van de wereld.
Maar met een opgeheven hoofd en een nederlaag in 3 sets verliet Bocalleri het saturn open


- Elikian - 04-04-2005

Haha, ik zie dat Gelikianbill morgen Haggie's Tombaldian van de baan gaat rossen. Wat een prachtige 1e ronde loting Big Grin


- Robert-vdl - 04-04-2005

Ik heb ook lol. Alle drie in de eerste ronde verloren, daarna getraind en linksboven 3 maal 3punten gescoord! Hehe!

Soms heb je van die dagen!


- kuiper - 04-04-2005

Kuiperer wint voor de 3e maal op rij de Australian Open. Toch wel een zeer knappe prestatie.
Ik denk dat er in de toekomst daar wel een stadion naar hem vernoemd wordt.

Trouwens ook hier weer twee nieuwe talenten.
Kuipidenko en Kuipicic.

Kuipicic gelijk al in een 2e ronde van een hoofdtoernooi!


- Haggie - 04-04-2005

Elikian Wrote:Haha, ik zie dat Gelikianbill morgen Haggie's Tombaldian van de baan gaat rossen. Wat een prachtige 1e ronde loting Big Grin

Haha.. wat een mooie strijd tussen 2 nieuwe toppers :wink:

We zullen het zien!!


- centre court - 05-04-2005

Tombaldian verslaat Gelikianbill vrij makkelijk in 2 korte setjes.

Max Mirickny wint vandaag op 't cHappe Open 6 wedstrijden en strandt in de kwartfinale.

Vanochtend kon er vanaf 10 uur al getraint worden, normaal is de verwerking pas rond 11 uur. Hoe vroeger hoe beter! :8:


- Elikian - 05-04-2005

Feli Haggie, maar Gelikianbill trainde weer eens 3 punten bij elkaar, dus ik klaag niet echt Wink. Zo hebben we allebei wat.


- Robert-vdl - 05-04-2005

cHappe Open View Main Draw
Q1 R. Baggio - F. Costura (1527) 6-4, 6-1

Sorry Fred, dat je nu uitgerekend iemand van het forum moet treffen. Succes verder, hehe!


- Dodge - 05-04-2005

Dodge Dredd blijft nog stranden in de quali's maar had eindelijk ook eens een driepunter getraint vandaag!
Misschien lukt het in de GMC Challenger.


- Fred Naaigaren - 05-04-2005

Robert-vdl Wrote:cHappe Open View Main Draw
Q1 R. Baggio - F. Costura (1527) 6-4, 6-1

Sorry Fred, dat je nu uitgerekend iemand van het forum moet treffen. Succes verder, hehe!

Eigenlijk best wel sneu dat jouw 21-jarige speler nog qualies moet spelen van zo'n marginaal toernooi.


- harry_bierdop - 05-04-2005

:lol:


- Robert-vdl - 05-04-2005

Fred Naaigaren Wrote:
Robert-vdl Wrote:cHappe Open View Main Draw
Q1 R. Baggio - F. Costura (1527) 6-4, 6-1

Sorry Fred, dat je nu uitgerekend iemand van het forum moet treffen. Succes verder, hehe!

Eigenlijk best wel sneu dat jouw 21-jarige speler nog qualies moet spelen van zo'n marginaal toernooi.

Zo lang jij van mij blijft verliezen, heb ik niks om me druk over te maken! :wink:


- Fred Naaigaren - 05-04-2005

Nou dat zullen we dan nog weleens zien :lol:


- Haggie - 05-04-2005

Elikian Wrote:Feli Haggie, maar Gelikianbill trainde weer eens 3 punten bij elkaar, dus ik klaag niet echt Wink. Zo hebben we allebei wat.

Dank je! Ik train helaas weer 1 punt. Wie weet komt dat geluk ook nog een keer voor mij :wink:


- Elikian - 06-04-2005

Jelikiansson kwalificeert zich voor zijn eerste hoofdtoernooi en haalt daarin meteen de 2e ronde. Een nieuwe topper staat op, 1400e is hij nu alweer. Gelikianbill bleef hangen in de derde ronde qualies ... (en ik kan niet trainen Sad )


- Dodge - 06-04-2005

Hoe de f**k doe je dat?
Ik speel al 7 toernooien en heb geen enkele keer het hoofdtoernooi gehaald!!
grrrr.


- Robert-vdl - 06-04-2005

Ik kan ook niet trainen, verder is het typisch dat Challenge 5 er niet bijstaat. Wordt het gehele toernooi niet gespeeld of zouden ze het vergeten zijn erbij te plaatsen?

Verder 1x gewonnen en 3 verloren met 3 spelers. Bagger dus!


- Elikian - 06-04-2005

Dodge Wrote:Hoe de f**k doe je dat?
Ik speel al 7 toernooien en heb geen enkele keer het hoofdtoernooi gehaald!!
grrrr.
Serve, forehand en backhand heel hoog hebben Smile


- Dodge - 06-04-2005

Ik vermoedde al zoiets.. ik denk dat ik ga skill re-allocaten, ik word er ook tenslotte niet jonger op.. :wink:


- Robert-vdl - 06-04-2005

HEEL NETJES VAN PLAYASPORT! SNELLE REACTIE, lees hieronder:



Thanks for the feedback...I think the training didn't get reset like it was
supposed to.

There's a bug with the tournament creation somewhere that is ditching some
tournaments, but I will try to fix that too.

Dan


-----Original Message-----
From: Playasport Manager
Sent: Tuesday, April 05, 2005 11:13 PM
To: <!-- e --><a href="mailto:dan@wet-sand.com">dan@wet-sand.com</a><!-- e -->
Subject: Playasport Feedback


Feedback from: Robert-vdl
Feedback Type: Website Problems
Comments: Hello!

I can't train today with my tennisplayers. Also the tournament of Challenger
5 had disappeared in the upcoming tournaments.

Thanx