The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
de Parade - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: de Parade (/showthread.php?tid=123)

Pages: 1 2 3


de Parade - Riekki - 29-07-2005

Zijn er toevallig nog forummers die vanavond naar de Parade gaan in Amsterdam Icon_question


- Mukkus - 29-07-2005

De Gay Parade ken ik wel. Maar die is toch altijd op zaterdag?


- Treesong - 29-07-2005

Ik ga maar weer es kijken... ofschoon ik het in De Haag en Rotterdam altijd leuker vind


- Gerben Zonderland - 29-07-2005

Mukkus Wrote:Gerben.

Nee, ik ben laatst in utrecht al geweest.


- Riekki - 29-07-2005

Treesong Wrote:Ik ga maar weer es kijken... ofschoon ik het in De Haag en Rotterdam altijd leuker vind

Ah....dan zien we mekaar welllicht wel...Ik ben aan het werk bij de Silent Disco


- Treesong - 29-07-2005

Riekki Wrote:
Treesong Wrote:Ik ga maar weer es kijken... ofschoon ik het in De Haag en Rotterdam altijd leuker vind

Ah....dan zien we mekaar welllicht wel...Ik ben aan het werk bij de Silent Disco



Die kans is groot, want die staat dit jaar naast the Juicy Sisters waar ik meestal zit te zuipen :wink:
Moet je doen dan? Plaatjes draaien? :Big Grin


- Moker - 29-07-2005

Wat voor parade is er in Amsterdam en waar precies? Misschien ga ik dan ook ff een toeter halen en lekker chillen...heb toch niks te doen.


- Treesong - 29-07-2005

HT-Moker Wrote:Wat voor parade is er in Amsterdam en waar precies? Misschien ga ik dan ook ff een toeter halen en lekker chillen...heb toch niks te doen.

http://www.deparade.nl


- Riekki - 29-07-2005

Treesong Wrote:
Riekki Wrote:
Treesong Wrote:Ik ga maar weer es kijken... ofschoon ik het in De Haag en Rotterdam altijd leuker vind

Ah....dan zien we mekaar welllicht wel...Ik ben aan het werk bij de Silent Disco



Die kans is groot, want die staat dit jaar naast the Juicy Sisters waar ik meestal zit te zuipen :wink:
Moet je doen dan? Plaatjes draaien? :Big Grin

Met de band waarvan ik roadie ben wordt er een stil concert gegeven...Ik sta dus wat t-shirtjes en ceedeetjes aan de man/vrouw te verpatsen.


- Woutiknout - 29-07-2005

Ben in Rotterdam uiteraard weer geweest! Top avond gehad met heerlijke cocktails. Volgende dag dacht ik daar trouwens wel anders over! #-o


- Treesong - 29-07-2005

Riekki Wrote:Met de band waarvan ik roadie ben wordt er een stil concert gegeven...Ik sta dus wat t-shirtjes en ceedeetjes aan de man/vrouw te verpatsen.

Iedere avond?


- Riekki - 29-07-2005

Nee alleen vanavond en 13 augustus........Ik weet alleen niet of ik er 13 augustus bij ben


- Bumme - 29-07-2005

Ga dit jaar niet vrees ik, zit vanavond in Toomler bij de Summer Stand-Up Parade.

Tree doe je wel je kaplaarzen aan vanavond, kan wel eens blubberig worden. Geloof dat ze dat hele "I have a dream" park op de schop genomen hebben en er geen grassprietje meer groeit.


- Treesong - 29-07-2005

OK... tis prima Paradeweer, dus wellicht dat ik er om een uur of 21:30 ben


- Treesong - 29-07-2005

Bumme Wrote:Ga dit jaar niet vrees ik.
Tree doe je wel je kaplaarzen aan vanavond, kan wel eens blubberig worden.

Ouwe gimpies ook goed? :|


- Riekki - 29-07-2005

Oke....ik stap nu de auto in.....Tree misschien tot vanavond.....


- Treesong - 29-07-2005

tering, het gaat idd zwaar hozen.... Sad

Dat wordt dus niks


- Fabian - 29-07-2005

Morgen hier ook Sweetvibes, slap aftreksel van Fast Forward, dacht even toen ik de topic-titel zag........

Hmm ja, morgen sta ik dus op zo'n truck, lompe bewegingen te maken... En maar [-o< [-o< op goed weer...!


- Gerben Zonderland - 29-07-2005

Hier ist de drukkende warmte ook al overgegaan in een stevige bui. Ik zou eigenlijk even naar Groninger Welvaart, maar bootjes kijken met de paraplu doe ik tijdens de Sneekweek wel. :8:


- Bocaloca - 29-07-2005

hmm een vriend van me draait op zo'n truck geloof ik :S


- Bredanaar - 30-07-2005

Woutiknout Wrote:Ben in Rotterdam uiteraard weer geweest! Top avond gehad met heerlijke cocktails. Volgende dag dacht ik daar trouwens wel anders over! #-o

Vraag in een homobar nooit om een cocktail :!: :wink:


- Riekki - 30-07-2005

Zo....ik ben weer wakker......Was weer een top avondje


- EJR - 13-07-2006

"Carabet als schaamlap voor rose slobberend publiek."

Dat was de eerste en meteen ook de laatste grappige uitspraak in het optreden van Van Houts en de Ket. Zoooo slecht en onsamenhangend heb ik zelden gezien op de Parade. Wederom Ellen ten Damme en de rosé maakte gelukkig veel goed...

*hik* #-o


- Ad Wim - 13-07-2006

Vorig jaar voor het eerst op de parade geweest en ik bleek als student niet bepaald bij de doelgroep te behoren. Een groot Wildschut-VrijMiBo-karakter daar. Dit jaar sla ik dus maar even over.


- Treesong - 13-07-2006

Ad Wim Wrote:Vorig jaar voor het eerst op de parade geweest en ik bleek als generaliserende zeursloeber niet bepaald bij de doelgroep te behoren. Een groot Wildschut-VrijMiBo-karakter daar. Dit jaar sla ik dus maar even over.



- Ad Wim - 13-07-2006

Hoe kan ik nou generaliserend zijn als ik er geweest ben en het gezien heb?
De uitspraken over die rosé zeggen al genoeg. Mannen onder de 30 drinken geen rosé. En ja, dat is generaliserend, maar in mijn optiek wel waar.


- Treesong - 13-07-2006

Ad Wim Wrote:Hoe kan ik nou generaliserend zijn

Ad Wim Wrote:Mannen onder de 30 drinken geen rosé.

=D> Undecided

Verder alleen nog dit:

[Image: roepen180.jpg]


- Ad Wim - 13-07-2006

Ik had het al ge-edit, Treesong.


- Ad Wim - 13-07-2006

Dronk jij al rose op je 23e, Tree?


- Ad Wim - 13-07-2006

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe kan ik nou generaliserend zijn

Ad Wim Wrote:Mannen onder de 30 drinken geen rosé.

=D> Undecided

Verder alleen nog dit:
En dan nog, ik zie toch dat daar alleen maar 30ers zijn en rosé drinken?
En dat is niet mijn publiek. Wel typisch dat je mij dan een generaliserende zeursloeber noemt. Leg ik de vinger op de zere plek?