The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FOOTSTAR - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: FOOTSTAR (/showthread.php?tid=1319)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


- Mukkus - 14-03-2007

Legion Wrote:Top als je erbij komt Anti. Straks met de beker kunnen we wel een wat bredere selectie gebruiken dacht ik zo

Zeker in de verdediging. Daar hebben we maar 3 volwaardige spelers. Niks ten nadele van de 2 reserves.


- T00L - 14-03-2007

@Anti: Uiteraard ben je welkom. Kun je mooi met Giel gaan concurreren om de DC L plek
Ik kan je alleen (nog) geen contract aanbieden, waarschijnlijk omdat je nog in dat bot team zit. Als je me een igm stuurt zodra je daaruit bent, dan komt er een contract aanbod.

@Bokkie:
Als het aan mij ligt ben je niet welkom (en je weet goed waarom), maar ik ben niet degene die het hier alleen beslist. Als de rest je er wel bij wil ben je welkom, op een paar voorwaarden:
- we betalen maximaal 50k aan transfersom
- geen 4k salaris maar gewoon de 3k (al lijkt me dat geen probleem)
- je richt je op de MR positie om concurrentie te bieden aan Devlin. Met Fred en Dre hebben we tenslotte al 2 spelers voor de DC R positie.


- Bocaloca - 14-03-2007

Ben al defender laat me dan de DL doen Wink, maar als niemand het wil prima, blijf ik lekker in zweden


- T00L - 14-03-2007

Dus voor jou zouden we Anti maar moeten weigeren? Dacht het niet


- Antidote - 14-03-2007

T00L Wrote:@Anti: Uiteraard ben je welkom. Kun je mooi met Giel gaan concurreren om de DC L plek
Ik kan je alleen (nog) geen contract aanbieden, waarschijnlijk omdat je nog in dat bot team zit. Als je me een igm stuurt zodra je daaruit bent, dan komt er een contract aanbod.
Zal me rond 18.00uur uit de bot team zetten en met de enthausiastme van jullie sluit ik me met alle plezier aan bij CT.

Kan ik me voor de zoveelste keer verrot klikken om de relaties op pijl te krijgen.


- Bocaloca - 14-03-2007

T00L Wrote:Dus voor jou zouden we Anti maar moeten weigeren? Dacht het niet

je kan ook alles in de slechte zin van het woord uitleggen he?
Ik had niet gelezen dat anti voor Dl ging ja :roll:


- T00L - 14-03-2007

@Bokkie: Moet ik er bij elk antwoord dan maar vanuit gaan dat je maar een halve post gelezen hebt?

@Anti: Kan dat niet nu al, kun je over een uurtje meteen spelen Wink


- Antidote - 14-03-2007

T00L Wrote:@Bokkie: Moet ik er bij elk antwoord dan maar vanuit gaan dat je maar een halve post gelezen hebt?

@Anti: Kan dat niet nu al, kun je over een uurtje meteen spelen Wink
Zal aan mijn baas vragen of ik even naar huis mag om thuis te kunnen inloggen. :wink: Denk dat ze daar van harte aan mee wilt werken.


- Nr. 12 - 14-03-2007

Antidote als concurrent. Eindelijk een concurrent van niveau, die niet gelijk naar het middenveld wil verhuizen. :wink: :Big Grin


- Mukkus - 14-03-2007

Nr. 12 Wrote:Antidote als concurrent. Eindelijk een concurrent van niveau, die niet gelijk naar het middenveld wil verhuizen. :wink: :Big Grin

Als D L'er hang je maar een beetje als 12e wiel aan de wagen....dan mag je blij zijn als je uberhaupt in die 90 minuten een keer een bal ziet.


- T00L - 14-03-2007

daarom hebben we nu alleen nog maar DC's
als die meer doen dan alleen naar de bal kijken, dan gaan we weer eens winnen Wink


- Mukkus - 14-03-2007

T00L Wrote:daarom hebben we nu alleen nog maar DC's
als die meer doen dan alleen naar de bal kijken, dan gaan we weer eens winnen Wink

Afgelopen zaterdag hebben we niet gewonnen en volgens mij heeft Giel alleen zijn eigen 2 ballen gevoeld.... :wink:


- T00L - 14-03-2007

zo lang ie het bij z'n eigen ballen houdt vind ik het prima


- Nr. 12 - 14-03-2007

Fantastisch toch! en je krijgt er geld voor.


- Antidote - 14-03-2007

Me CT!
Als jullie zouden willen helpen mee klikken dan scheelt het mij een hoop.


- T00L - 14-03-2007

Welkom!
We zijn inmiddels al 15% vriendjes Anti


- Mukkus - 14-03-2007

T00L Wrote:Welkom!
We zijn inmiddels al 15% vriendjes Anti

Idem!


- Depor - 14-03-2007

16% hier hehe


- Antidote - 15-03-2007

Thanks people! Fijn om wederzijdse gevoelens te ontvangen Wink


- T00L - 16-03-2007

heb geen tijd om topic te maken en ben vanavond niet online, maar de basis elf is in ieder geval al opgesteld.
morgen check ik de conditie + eventuele wissels wel


- gittermaster - 20-03-2007

Al iets bekend over de opstelling morgen?


- Nr. 12 - 21-03-2007

Ik vraag mij af wat voor functie Koppen heeft. Tot nu toe ben ik het weinig in de wedstrijdverslagen tegen gekomen. Waarbij bij ik mijzelf afvraag of je dit nu als verdediger echt moet trainen. Of kijk ik nu echt scheel, want het gebeurd ook niet vaak in de 2D beelden. Zodra een lange bal wordt gegeven dan wordt deze altijd aangenomen en niet gekopt. Ik heb Koppen nu op 1 staan en ik wil zodra ik mijn tekkels op 12 heb staan veranderen van trainingsmethode. Waarbij ik nu Koppen achterwege laat.

Of heeft een van jullie hier een mening over?


- Antidote - 21-03-2007

Gewoon logisch bekeken snap ik de functie wel, dat je als verdediger de passen wilt weg koppen voordat ze bij de spitsen aankomen. Of het nou echt toegepast wordt in het spel heb ik geen idee van. Heb nooit naar de 2D beelden gekeken en het is me volgens mij niet echt terug gekomen in het verslag. Misschien kijken of het zichtbaar is bij de spelersstats.
Zelf heb ik ook niet echt getraind omdat niet stil bij heb gestaan of het van toepassing zou zijn voor verdedigers. Het is wel iets wat ik in de toekomst ga doen.


- Fred Naaigaren - 21-03-2007

Ik heb koppen wel weer in mijn training opgenomen, maar vraag me ook af in hoeverre deze parameter meetelt.
Overigens zat ik eerst aan techniek te denken, maar heb daarvoor in de plaats dus toch voor koppen gekozen.

Koppen heb ik op 2 staan, techniek op 0.


- Nr. 12 - 21-03-2007

Ik heb techniek op 3 staan en daar laat ik het nu bij. ik gas mij nu richten op positiespel en spelinzicht die wil ik op 6 hebben. Om vervolgens snelheid/karcht op te trainen. Daarna neem ik koppen weer op om die op 3 te zetten. Kortom ik heb nu nog wel wat weekjes te trainen.


- Lamme Lennie - 22-03-2007

Het wedstrijdverslag is zo summier dat ze koppen nog niet hebben verwerkt denk ik. Als je puur voetbaltechnisch kijkt lijkt het een belangrijke skill, zeker als er vrije trappen en corners geintroduceerd worden. Voor spitsen en verdedigers lijkt het me met name van belang, mede gezien onderstaande quote van Tool:

T00L Wrote:Ik zit eens te kijken bij het maken van de opstelling.. Daar heb je achter elke speler een knopje, die "extra" informatie laat zien over de betreffende speler (de skills van die speler)

't valt me op dat er 5 skills apart staan:

Voor keepers: Balgevoel, uitkomen, reflexen, lenigheid, uitgooien
Voor verdedigers: Tackelen, koppen, positiespel, spelinzicht, korte pass
voor middenvelders: korte pass, lange pass, spelinzicht, positiespel, techniek
Voor aanvallers: scoren, koppen, positiespel, spelinzicht, afstandschot

't zou mij niks verbazen, als dit de belangrijkste skill per positie zouden zijn (en in volgorde van belangrijkheid)...



- Mukkus - 22-03-2007

Kijk voor koppen maar eens bij de spelersstatistieken. Op mijn positie wil er nog weleens een kopduel zijn.

Het aantal kopduels worden vermeld en het aantal gewonnen duels. Kijk daar naar en trek je conclusies. Mijn conclusie is igg dat ik afgelopen zaterdag 3 kopduels ben aangegaan, waarvan ik er maar 1 gewonnen heb. Dus voor mij reden om deze binnenkort in mijn trainingsschema op te nemen en door te trainen naar 2.

Over het algemeen valt het me op dat middenvelders meer koppen, dan verdedigers en aanvallers.

Ik zou zeggen, probeer te leren uit die spelersstatistieken;
Voorbeelden afgelopen zaterdag: Kloppenberg die (mede) door het trainen van speed en tackling (opeens) 3 interventies had. Onno die 8 dribbels had, waarvan 4 geslaagd (lopen met de bal aanstaan, terwijl hij niet kan dribbelen of juist gaan trainen op dribbelen?). Giel die als verdediger minder geslaagde passes heeft dan de andere 2 verdedigers. Bostoen: 1 geslaagde tackle uit 4 pogingen. Etc.Etc.

Daaruit haal je bepaalde tendensen, waar je je op zou moeten focussen naast de standaard hoofdstats (tackling voor verdedigers, positiespel en spelinzicht voor middenvelders, scoren voor aanvallers).

Uit de 2D beelden zijn moelijker zaken te halen. Wat me voor mezelf opviel is dat Acda ook veel achter spitsen aanliep. Erachteraan lopen is niet goed genoeg. Ik wil ze inhalen, vandaar dat ik iets meer speed in mijn trainingsschema heb staan. Wat is er nu beter dan de bal al afpakken voordat zo'n spits kan passen of schieten?

Gewoon nog een hersenspinsel van me, niet persoonlijk gericht, maar als voorbeeld; Het is leuk dat je tackling op 12 hebt staan, maar zonder snelheid zal je er weinig aan hebben.Of zonder positiespel (dan loop je naar mijn idee als kip zonder kop over het veld). Of als verdediger scoren trainen, terwijl je nooit in scoringspositie komt. Etc.Etc.

En kijk dan ook eens naar de tegenstander: Voorbeeld, het aantal tackles van hun middenveld en het aantal geslaagde tackles: Totaal 17 tackles, waarvan 2 geslaagd! Vertel mij dan nog maar eens dat tackling niet belangrijk is voor een middenvelder. Wij hebben daarentegen 14 tackles, waarvan 9 goed. Daarmee elimineren wij ook hun dribbels (28 dribbels, waarvan maar 6 goed). Etc.etc.

Let ook op hun speler Frank van der Star en kijk naar zijn stats: 9(!) op korte pass. Allemaal leuk en aardig, maar zolang hij niet aan de bal komt, kan ie wat mij betreft 230 op korte pass hebben. Resultaat voor hem: 3 passes, waarvan 1 goed.


- Legion - 22-03-2007

Goed betoog Muk.. Als je niet aan de bal komt heb je niks aan de skills die tellen als je aan de bal bent.
Toch hou ik het erop das Bostoen minder wordt aangespeeld dan vroeger. Tackeling heb ik naar 3 gebracht en zie dat gewoon niet als prioriteit. De Leede speelt momenteel beter dan Bostoen en is ook geen goede tackeler. Vraag is waarom hij meer de bal krijgt.
De topwinger van Nederland (ten Bruggecate) heeft ook weinig tackling.
Mijn prioriteit ligt nu op speed en dribbelen.


- Nr. 12 - 22-03-2007

Eigenlijk zeg jij nu precies wat ik denk en haal er alleen wat andere conclussies uit. Koppen, zodra het is een keer gebeurd, dan gebeurd dat niet in de verdediging. Er zijn nog geen corners en vrije trappen. Zodra deze worden ingevoerd dan ga ik deze gelijk op trainen. Maar nu nog niet. Ik kan beter mijn spelinzicht/positiespel/snelheid/kracht trainen.

Als ik kijk naar de beste verdedigers in het spel. Dan valt het mij op dat zij allemaal hoge tacklingskills hebben. Dat heb ik nu ook die verloopig ook zo wil houden. Maar voor dat ik 21 wordt wil ik tackeling op 20 hebben. Want daarna gaat het trainen langzamer. Daarom ben ik van mening dat je dan je hoofdstats dan op max moet hebben. Waarschijnlijk wil ik nog een stats op 20 hebben. Maar of daar tijd voor is, dat weet ik niet.

Dat mijn passes niet aan komen, komt volgens mij door mijn spelinzicht. Als dit geen positief effect heeft dan ga ik gelijk op passes trainen. Een pass kan ook niet aan komen omdat andere medespeler de bal niet kan aannemen. Techniek, tegenstander in de nek of wat dan ook. Er zijn bij passes altijd twee/drie partijen in het spel betrokken.


- Mukkus - 22-03-2007

Nr. 12 Wrote:Koppen, zodra het is een keer gebeurd, dan gebeurd dat niet in de verdediging. Er zijn nog geen corners en vrije trappen. Zodra deze worden ingevoerd dan ga ik deze gelijk op trainen. Maar nu nog niet. Ik kan beter mijn spelinzicht/positiespel/snelheid/kracht trainen. .
En dan ben je te laat, denk ik. Ik anticipeer daar liever op, om binnenkort 'koppen' in mijn trainingsschema op te nemen. bijvoorbeeld 'tackling' te laten vallen zodra die popt naar 8. Dan 'koppen' even eentje omhoog te brengen. Op lange termijn is 1 stats naar 20 trainen misschien nuttig, maar mijn mening is dat je ook de andere stats moet bijhouden in je trainingsschema. Voorbeeld: Eddy, die nu met een (overigens geslaagde) inhaalslag bezig is om snelheid en tackling op peil te brengen.

Nr. 12 Wrote:Dat mijn passes niet aan komen, komt volgens mij door mijn spelinzicht. Als dit geen positief effect heeft dan ga ik gelijk op passes trainen. Een pass kan ook niet aan komen omdat andere medespeler de bal niet kan aannemen. Techniek, tegenstander in de nek of wat dan ook. Er zijn bij passes altijd twee/drie partijen in het spel betrokken.

Mijn passes komen over het algemeen wel aan. Vaak zelfs 100%, ondanks dat ik een 'straf' heb op spelinzicht, korte en lange pass door die herpositionering en terwijl ik technique (balgevoel) op 0 heb staan.

Maar uit de 2D-beelden blijkt ook dat ik weleens een pass van 40 meter achteruit keurig in de voeten van Giel speel. Een geweldig mooie pass, maar je hebt er geen reet aan. Spelinzicht bepaalt mijn inziens waar je heen passt. Ik moet die bal dan aan een vrijstaande Joep of Onno spelen en niet 40 meter terug naar Giel. Vandaar dat ik nu korte en lange pass train, naast spelinzicht om goede passes ook echt goed te maken.

Ik bedoel eigenlijk tegen: Je kunt korte pass op 10 hebben, maar zonder spelinzicht speel je alle ballen terug naar de centrale verdedigers. Je kunt Tackling op 12 hebben, maar zonder snelheid zul je nooit aan een tackle toekomen. Je kunt 12 op voorzetten hebben, maar als je niet kunnen dribbelen of snel bent, heb je daar niks.